منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • مهاجران اقدام به اجاره گاز وسایل نقلیه برای کارگران در کنسرت های آمریکای لاتین می کنند

مهاجران اقدام به اجاره گاز وسایل نقلیه برای کارگران در کنسرت های آمریکای لاتین می کنند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
مهاجران اقدام به اجاره گاز وسایل نقلیه برای کارگران در کنسرت های آمریکای لاتین می کنند

حمل و نقل قابل اعتماد در صدر فهرست کارگران کنسرت قرار دارد، اما در آمریکای لاتین اطمینان از آن همیشه آسان نیست.

Migrante مستقر در شیلی در حال تلاش برای تغییر آن است. او ابتدا از ونزوئلا شروع کرد، اکنون با 30 میلیون دلار سرمایه در سری آ و 80 میلیون دلار کاهش بدهی، به کلمبیا و مکزیک می رود.

در سال 2018، Ignacio Canals، Diego Fleischmann و Benjamin Izixon ایده شرکت تجارت الکترونیک و اعتبار را برای ارائه کالاهای بادوام مانند اتومبیل، موتور سیکلت و تلفن همراه به کارگران کنسرت در منطقه آند دریافت کردند.

آنها عدم دسترسی مالی ونزوئلایی‌ها را دیدند که کشورشان را بدون کمک مالی برای دیگران ترک می‌کنند. در ابتدا، Canals و Fleischmann MVP Migrante را راه اندازی کردند تا به این مشکل رسیدگی کنند و در هنگام پیوستن به نیروی کار از آن حمایت کنند.

این دومین شرکت برای Canals است که قبلاً Lemontech را تأسیس کرده بود، که در سال 2019 به KKR فروخته شد. فلیشمن یک کارآفرین سریالی است که بیمه AVLA را تأسیس کرد و آن را به DEG نیز در سال 2019 فروخت.

Canals به TechCrunch گفت: «ما فرصت بزرگی برای حمایت از مهاجران دیدیم. “ما هر دو به ارزش مهاجران و اینکه چگونه دسترسی مالی آنها را قادر می سازد تا از فرصت های قدرت استفاده کنند، باور داریم.

این شرکت تصمیم گرفت برای محصولاتی که به وام گیرندگان اجازه می دهد درآمد خود را بهبود بخشند – وام های تضمین شده ایجاد کند – مانند موتور سیکلت، اتومبیل و کامیون – و برخلاف رقبای خودروهای دست دوم خود، Canals گفت Migrante وسایل نقلیه جدیدی ارائه می دهد.

این تیم بازار آنلاین خود را با ابزارهای مالی داخلی ساخته است، استراتژی طبق Canals این است که بتوان کل سفر مشتری را کنترل کرد.

Migrante تنها کسی نیست که برای کاهش شکاف مالی مردم در هنگام خریدهای بزرگ تلاش می کند. استارت آپ های دیگری مانند Graviti در مکزیکوسیتی نیز ابزارهای مالی ارائه می دهند – در مورد Graviti، اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید – تا مردم اگر سرمایه اولیه زیادی ندارند، بتوانند لوازم خانگی بخرند.

فلیشمن توضیح داد که مدل وام دهی Migrante با رقبای خود متفاوت است زیرا از اطلاعات مربوط به سابقه کار و درآمد برای تعیین نوع وسیله نقلیه مورد نیاز آنها و اینکه آیا آنها توانایی بازپرداخت وام را دارند یا خیر استفاده می کند.

فلیشمن افزود: «ما در فضایی کار می کنیم که در آن فرآیندها مختل می شوند. ما محصولات گران قیمتی را می فروشیم که اکثر مردم نمی توانند بدون تماس با بانک بخرند، که اصطکاک زیادی دارد.

خرید یک وسیله نقلیه اغلب برای مردم غیرقابل دسترسی است و از طریق مدل وام دهی Migrante و اتصالات وسیله نقلیه، این شرکت قادر است میانگین APR 26٪ را در مقایسه با سایر نمایندگی های خودرو در شیلی، جایی که اغلب بیش از 30٪ است، ارائه دهد.

با وجود ناآرامی های اجتماعی در شیلی در اواخر سال 2019 و سپس همه گیری جهانی در سال های 2020 و 2021، Migrante شروع به وام دادن کرد، یعنی بازاری که از صفر به 30 میلیون دلار در ارزش ناخالص سالانه کالاها، فروش بیش از 700 واحد در ماه افزایش یافت. و نرخ نکول وام زیر 1.5٪. علاوه بر این، این شرکت سال 2021 را با 15000 مشتری فعال و درآمد معوق سالانه 25 میلیون دلار به پایان رساند.

در نتیجه، آنها تصمیم گرفتند Migrante را به سایر جوامع تحت بانکی، از جمله پرو، گسترش دهند. در آنجا Canals گفت که این شرکت 30 درصد در ماه رشد می کند و به طور متوسط ​​بیش از 200 دستگاه در ماه می فروشد.

4 راه برای اطمینان از اینکه سرمایه رو به رشد آمریکای لاتین منجر به رشد بلندمدت می شود

سری A این شرکت توسط Kayyak Ventures رهبری می شد و شامل سرمایه گذاران فردی مانند سرجیو فوریو از Creditas، ادواردو دلا ماگیورا از Betterfly و Huey Lin از Affirm بود.

همانطور که گفته شد، آخرین بودجه به Migrante اجازه می دهد تا در کلمبیا و مکزیک راه اندازی شود و محصولات جدیدی از جمله محصولاتی برای اجاره و تامین مالی وسایل نقلیه الکتریکی ارائه دهد.

این شرکت همچنین کارکنان خود را افزایش می دهد. هجده ماه پیش، Migrante یک عملیات پنج نفره بود. اکنون 250 کارمند دارد. او تیم رهبری خود را با کارمندان جدید، از جمله فرانسیسکو اتروویچ، مدیر عامل سابق Creditú تکمیل کرد. آلخاندرا دوران، مدیر مالی سابق Gelato; و ایگناسیو گااردو، مدیر فنی سابق نمونه کار دیجیتال شیلی MACH.

کریستوبال سیلوا لومباردی، شریک عمومی Kayyak Ventures، گفت که او به شرکت‌های مختلف فین‌تک در منطقه نگاه کرده است و معتقد است مدل Migrante منحصربه‌فرد است، زیرا از یک بخش خاص شروع می‌شود و به جای تامین مالی از شخص دیگری، رهبری مشتری را در اختیار دارد. کایاک در دوره های قبلی Migrante، شامل دور مقدماتی و افتتاحیه، مجموعاً 4 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

سیلوا لومباردی افزود: “آنها می توانند در محل فروش تامین مالی کنند.” علاوه بر این، این دو پسر تجربه قوی در مدیریت چرخه های مختلف دارند. در شیلی، در سال 2019 با یک شوک کلان بزرگ با ناآرامی های اجتماعی مواجه شدیم و سپس به کووید مبتلا شدیم، اما مجموعه آنها بسیار خوب عمل کرد و تجربه آنها به آنها کمک کرد به گونه ای رشد کنند که فعال نباشد. آنها از شیلی که یک بازار رقابتی است شروع کردند و اکنون در پرو و ​​کلمبیا و سایر نقاط منطقه در حال رشد هستند. بازار بزرگی وجود دارد که برای استراحت آماده است و آنها در تلاشند تا در آن نفوذ کنند.”

VC می گوید فرصت های بیشتری برای راه اندازی در آمریکای لاتین وجود دارد