منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • موتورولا همچنان در حال مبارزه است زیرا رتبه سوم را در بازار ایالات متحده دارد

موتورولا همچنان در حال مبارزه است زیرا رتبه سوم را در بازار ایالات متحده دارد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
موتورولا همچنان در حال مبارزه است زیرا رتبه سوم را در بازار ایالات متحده دارد

به نظر می رسد که بازار گوشی های هوشمند هنوز هم می تواند شگفت زده شود – تا حدی. تقریباً مطمئناً می توانید بفهمید که کدام دو شرکت در بازار ایالات متحده امروز رتبه اول و دوم را دارند. با این حال، بر اساس داده‌های جدید Counterpoint Research، پس از شنیدن اینکه موتورولا موفق به تقویت رتبه سوم شده است، ادعای مضاعف خواهید کرد.

این یک یا دو دهه آرام برای این برند نبوده است. نام غالب از آغاز هزاره، همه چیز برای این شرکت در این جهان بعد از آیفون ناپایدار است. موتورولا پس از چند ضرر بزرگ، به دو بخش تقسیم شد و در سال 2011 شاخه Mobility خود را به گوگل فروخت. رکورد گوگل از نظر سخت افزار همانطور که هست، سه سال بعد دوباره دست به دست شد.

لنوو برای برند سابق خانه بسیار پایدارتری بود. موفقیت آن ممکن است تا حدی به دلیل تصمیم آن باشد که تا حد زیادی از بازار گران‌قیمت تحت سلطه برندهای فوق الذکر اجتناب کند. به ویژه برزیل و هند به بازارهای کلیدی این شرکت تبدیل شده اند. ایالات متحده نیز به عنوان یک سنگر باقی ماند – و نازک شدن گله در سطوح متوسط ​​و بودجه خلایی ایجاد کرد که شرکت با خوشحالی پر می کرد.

بر اساس گزارش کانترپوینت، موتورولا در سال 2021 شاهد رشد خیره کننده 131 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است. این باعث می شود این شرکت رتبه دوم را در گوشی های هوشمند زیر 400 دلار در ایالات متحده و در مجموع رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. به طور خاص، گوشی های زیر 300 دلار آن محبوبیت پیدا کرده اند و Moto حدود 10 درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

موتورولا همچنان در حال مبارزه است زیرا رتبه سوم را در بازار ایالات متحده دارد

اعتبار تصویر: تحقیق متقابل

این دقیقاً بازگشتی به سلطه سال 2008 نیست، اما بهترین عملکرد شرکت از زمانی است که گوشی های هوشمند بر بازار تلفن تسلط یافته اند. ارائه دهندگان پیش پرداخت مانند Metro، Cricket و Boost بخش بزرگی بودند – آنها اکنون حدود 28٪ از این بازار را در اختیار دارند. با این حال، مهمترین اسامی هستند که در اینجا ذکر نشده اند. چند سال عجیبی برای این صنعت بود و لنوو به وضوح در موقعیت خوبی برای تمرکز قرار داشت.

پس از افزودن آن به لیست اشخاص حقوقی در ایالات متحده، هواوی واقعاً یک عامل نیست. HTC پس از فروش بخش اعظم تحقیق و توسعه خود به گوگل (دوباره؟)، آن شب تا حد زیادی بی سر و صدا پیش رفت و به جای آن بر روی واقعیت مجازی تمرکز کرد (هیئت منصفه هنوز در حال حرکت نیستند). اما بزرگترین عدم ظهور ال جی است.

آوریل گذشته، این شرکت سخت افزاری کره جنوبی به طور کلی بازار گوشی های هوشمند را ترک کرد. «ال‌جی با حرکت رو به جلو، به استفاده از تخصص موبایل خود و توسعه فناوری‌های مرتبط با تحرک، مانند 6G، برای کمک به تقویت بیشتر رقابت در سایر حوزه‌های تجاری، ادامه خواهد داد. این شرکت در آن زمان گفت: فناوری‌های اصلی توسعه‌یافته در طول دو دهه فعالیت‌های تجاری موبایل ال‌جی نیز حفظ شده و برای محصولات موجود و آینده اعمال خواهند شد.

به نظر می رسد این حرکت حفره ای کامل در شکل موتورولا در بازار باز کرده است. موفقیت سازنده گوشی های هوشمند با موقعیت آن به عنوان یک برند قدیمی نیز پشتیبانی می شود. یعنی اگرچه ممکن است کمی از هوشیاری محو شده باشد، اما همچنان از روزهای باشکوه خود اراده کافی برای تسریع در تصمیمات خرید دارد. اگر بودجه محدودی دارید و در حال خرید یک تلفن 300 دلاری هستید، مثلاً والمارت، به احتمال زیاد به نامی که می‌شناسید جذب می‌شوید – حتی از روزهای باشکوه Razr در چند دهه پیش. میدونی چیه؟ شما اشتباه نخواهید کرد. این شرکت همچنان تجربه خوبی در تولید گوشی های مقرون به صرفه دارد.

بنابراین، بله، آن را یک بازگشت بنامید. من قطعا شما را متوقف نمی کنم.