
امروز نتفلیکس اعلام کرد که رابط تلویزیون خود را با قابلیت جدیدی به نام «Category Hub» در منوی برنامه تلویزیونی خود به روز می کند.
این مرکز را میتوان در منوی سمت چپ نمایههای کودکان و بزرگسالان یافت و دستههای «3 برتر» سفارشی شما را ارائه میکند. همچنین شامل مجموعه های منتخب بر اساس تعطیلات مانند روز جهانی زن، روز زمین و غیره خواهد بود. همچنین شامل دسته بندی های کلی است که در سراسر جهان محبوب هستند – مانند اکشن، کمدی، درام، ترسناک، انیمیشن و غیره.
در مجموع، حدود 70 دسته در مرکز دسته بندی گنجانده شده است، که نه تنها شامل 3 و 15 دسته بندی محبوب جهانی سفارشی شده، بلکه 55 دسته دیگر نیز می شود که به صورت محلی مرتبط هستند. (اما همه دسته ها در هر کشوری در دسترس نیستند).
این بهروزرسانی دستهها را به ترتیبی ترکیب میکند که برای کاربران فردی سفارشی شده است. ما نمی دانیم این توصیه ها چقدر گسترده یا خاص خواهند بود، بنابراین جالب است که ببینیم در زمان راه اندازی هاب چگونه کار می کند.
رابط کاربری نتفلیکس به طور مکرر در حال تغییر است و همین هفته گذشته این شرکت دکمه “Two Thumbs Up” را معرفی کرد که به احتمال زیاد پس از درآمد این هفته به عنوان تقویت نفس نیاز دارند. (خیلی زود؟).
این شرکت اغلب آزمایش می کند که چگونه می تواند به کاربران کمک کند نمایش یا فیلمی را برای تماشا پیدا کنند.
به عنوان مثال، در پاییز گذشته، او یک ویژگی به نام Play Something را به برنامه خود اضافه کرد که برای کمک به کاربرانی که تصمیم نگرفته بودند، چیز جدیدی را برای تماشا پیدا کنند.
یکی دیگر از آپدیت های اخیر به طور خاص برای کاربران Apple TV بود که برای اکثر مشتریان به طور خودکار نصب شد. پخشکننده tvOS 15 اکنون پخشهای Netflix و عناوین فیلمها را با فونت بزرگتر در پایین صفحه بالای نوار پخش نشان میدهد. سایر به روز رسانی ها شامل یک دکمه اطلاعات جدید است که جزئیات مربوط به محتوا، زیرنویس ها، زمان اجرا و موارد دیگر را نشان می دهد. همچنین عملکرد اسلاید پایین را حذف می کند.
چیزهای زیادی برای گفتن این موارد وجود دارد، زیرا تجربه مصرف کننده به دلیل اشباع بیش از حد بازار و شدت رقابت بیشتر اهمیت بیشتری پیدا می کند.