منو سایت

نگاهی اولیه به برنامه فوق العاده TataNeu گروه Tata

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
نگاهی اولیه به برنامه فوق العاده TataNeu گروه Tata


گروه هندی Tata Group قصد دارد به زودی “برنامه فوق العاده” خود را در ماه آینده راه اندازی کند و بسیاری از خدمات مصرف کننده قدیمی و اخیراً خریداری شده خود را برای اولین بار گرد هم می آورد زیرا این غول نرم افزاری سعی می کند با رقبای خود از جمله Jio Platforms و Amazon روبرو شود.

این شرکت در ابتدا قصد داشت این اپلیکیشن را به نام TataNeu در اوایل سال گذشته برای کاربران راه اندازی کند و چندین فصل است که آن را با کارمندان خود آزمایش کرده است. او قصد دارد برای تبلیغ TataNeu، در مسابقات کریکت IPL در آوریل سال جاری، یک رقابت بزرگ بازاریابی راه اندازی کند.

فقط یک سکسکه وجود دارد.

به گفته دو نفر از آشنایان با موضوع و مطالب ارائه شده به TechCrunch، علیرغم تأخیرها، TataNeu چیزی جز مدرن به نظر می رسد و مدیران شرکت همچنان در تلاش هستند تا دریابند چگونه مشتریان را به این برنامه فوق العاده جذب کنند.

این برنامه خواربار فروشی آنلاین BigBasket را که سال گذشته تاتا دیجیتال اکثریت سهام را در آن به دست آورد، زنجیره خرده فروشی کروما، سرویس سرگرمی تاتا پلی، مجموعه لوکس TataCLiQ، بلیط های هواپیمایی ایرآسیا و پیشنهادات غذایی و تجاری Starbucks را که در هند فعالیت می کند، گرد هم می آورد. همکاری مشترک با گروه تاتا و بسیاری از خدمات دیگر.

TataNeu همچنین امکان ارسال پول به مردم و پرداخت قبوض با کارت های اعتباری و خدمات آب و برق و وام های مطمئن را ارائه می دهد.

اما برنامه به طرز خنده‌داری باگ است، بسیار کند است و ادغام‌ها فقط از طریق یک مرورگر درون‌برنامه به سرویس‌های مختلف تاتا اشاره می‌کنند – گاهی اوقات با نمای دسکتاپ تلفن.

نگاهی اولیه به برنامه فوق العاده TataNeu گروه Tata

(اعتبار تصویر: TechCrunch)

به گفته یکی از افراد آشنا، اپلیکیشنی که تاتا در حال آزمایش آن با کارمندان خود است، همان اپلیکیشنی است که قصد دارد به کاربران خود ارائه دهد و روی به‌روزرسانی بزرگی کار نمی‌کند.

برای تحریک مشتریان، تاتا قصد دارد NeuCoins را به عنوان پاداش ارائه دهد. یک NeuCoin معادل یک روپیه هند خواهد بود. این شرکت قصد دارد به تدریج برنامه های وفاداری مختلفی را که BigBasket، 1mg و سایر خدمات ارائه می دهند حذف کند و از NeuCoins به صورت جهانی در تمام خدمات خود استفاده کند. اما مشتریان می توانند با خرید با BigBasket و سایر سرویس های Tata، NeuCoin کسب کنند و طبق برنامه فعلی تاتا، نیازی به استفاده از برنامه TataNeu برای این کار ندارند.

جوایز یکی از محورهای اصلی گروه تاتا است، زیرا به دنبال ایجاد یک “لایه اتصال” برای خدمات خود است که در طیف گسترده ای از دسته ها فعالیت می کنند. در صورت موفقیت، این غول 155 ساله قرار است بزرگترین برنامه وفاداری کشور را بسازد.

“TataNeu یک پلت فرم یکپارچه است که چندین برند در جهان تاتا را مانند قبل به هم متصل می کند. TataNeu که به عنوان یک برنامه فوق العاده طراحی شده است، همه چیز از خواربارهای روزمره، لوازم الکترونیکی، راه حل های مالی، پروازها، تعطیلات و غیره را ارائه می دهد. تاتا می‌گوید: «هر برند در TataNeu به یک جایزه مشترک به نام NeuCoins مرتبط است که می‌تواند توسط همه برندها به صورت آنلاین و در مکان‌های فیزیکی برنده شود و می‌تواند به روشی مشابه استفاده شود».

اما این شرکت که به صدها میلیون مشتری در هند دسترسی دارد، برای به دست آوردن برخی از برندها، از جمله استارباکس و دیگران، که مالکیت یا مشارکت آن محدود به مشارکت کامل یا حتی جزئی در برنامه جدید وفاداری است، در تلاش است. شخص. سوال

خیلی به درایو دیجیتال مصرف کننده تاتا بستگی دارد. نشریه خبری و تحلیلی هند CapTable در اوایل این ماه گزارش داد که GMV 10 میلیارد دلار برای سال مالی منتهی به مارس 2023 هدف گذاری شده است.

مانند Reliance Industries – که دو سال پیش بیش از 27 میلیارد دلار از ده ها سرمایه گذار ارشد از جمله متا و گوگل برای امپراتوری های دیجیتال و خرده فروشی خود جمع آوری کرد – Tata Group نیز برای جمع آوری پول برای برنامه فوق العاده خود در بازار است، اما اکثر آنها – در نهایت – ، به گفته دو آشنا، دو سرمایه گذار بزرگ قبلاً تصمیم گرفته اند سرمایه گذاری نکنند.

سخنگوی تاتا دیجیتال به درخواست ها برای اظهار نظر در این هفته پاسخی نداد.