
از آنجایی که فروش جهانی تجارت الکترونیک در سال جاری در آستانه رسیدن به صنعت 5.5 میلیارد دلاری است، استارت آپ های نرم افزار تجارت الکترونیک به دنبال حضور در این بازار بزرگ هستند.
یکی از آنها Jer، استارت آپی است که نرم افزار بدون کد توسعه می دهد که منابع داده های مختلف را برای خودکارسازی حجم زیادی از به روز رسانی وب سایت به هم متصل می کند.
موسس و مدیرعامل اشلند استنسبری توضیح داد که شرکتهای تجارت الکترونیک مجموعاً ۱.۳ تریلیون دلار برای هدایت ترافیک به وبسایتهای خود خرج میکنند، اما تنها ۳ درصد از آن منجر به خرید مشتری میشود. علاوه بر این، متوسط مالک کسب و کار Shopify یک کاتالوگ محصول بزرگ، اغلب با بیش از 50 محصول، اجرا می کند.
روشی که معمولاً محتوا به روز می شود به این صورت است که مدیر باید به هر صفحه وب سایت رفته و چیزی را به صورت دستی تغییر دهد که اغلب منجر به اطلاعات نادرست و خطا می شود.
در عوض، Jer مستقر در تامپا که در نوامبر 2020 راه اندازی می شود، تجربه ویرایشی مشابه Canva را ارائه می دهد، جایی که مدیران تجارت الکترونیک می توانند پیام هایی مانند تحویل و در دسترس بودن، تبلیغات و هزینه ها را طراحی و منتشر کنند. تحویل با هدف افزایش تبدیل. نرخ.
Stansbury به TechCrunch گفت: “ما تخمین می زنیم که با کمک Jer در ماه ده تا صدها ساعت صرفه جویی می شود.” “همچنین باعث صرفه جویی در ساعات توسعه دهندگان می شود.”
اگرچه برخی از شرکتها عبارت «بدون کد» را مطرح میکنند، اما همچنان به توانایی کدنویسی نیاز دارند، اما Stansbury میگوید که این کار را نمیکند. یک داشبورد کمپین وجود دارد که شامل انواع مختلفی از محتوا و قالبهای دانلود میشود، مانند Canva، و مدیر میتواند به طور خودکار برند و رنگهای فروشگاه را متناسب کند و سپس فونت، متن یا رنگها را تغییر دهد و بکشید و رها کنید. شبیه زنده به نظر می رسد

اعتبار تصویر: زیرا / مثال کاربردی برای توسعه کمپین
زیرا «نقطه شیرین» به اصطلاح موتور قواعد موجودی است. موتور به جای اینکه مجبور باشد محصول به محصول را انتخاب کند، فقط محصولاتی را نمایش می دهد که موجودی فراوانی دارند یا تعداد کمی از آنها باقی مانده است.
در صنعت تجارت الکترونیک، انتظار میرود که بازار نرمافزارها و پلتفرمهای تجارت الکترونیک در سال 2022 حدود 4 میلیارد دلار ارزش داشته باشد و تا سال 2032 سه برابر شود. شرکتهایی مانند Melonn، CommerceIQ، CJ Dropshipping، Gelato و برندهای Moonshot نیز در این زمینه فعالیت میکنند. این فضا
زیرا سال گذشته 650000 دلار سرمایه گذاری فرشته جمع آوری کرد که به شرکت اجازه داد تا به بیش از 900 تاجر و 150 مشتری پرداخت کننده رشد کند.
اکنون مجهز به تزریق سرمایه جدید، دور اولیه 3 میلیون دلاری است، زیرا قصد دارد محصول و تیم خود را گسترش دهد. ایجاد ادغام با پلتفرم های تجارت سی اضافی مانند Klaviyo، Smile.io و ShipBob. و از هوش مصنوعی برای پیش بینی پیام دقیقی که کاربران سایت باید خریداری کنند استفاده کنید و نتایج خود را با فروشگاه های دیگر در صنایع و مناطق جغرافیایی مشابه مقایسه کنید.
هارلم کپیتال در صدر فهرست قرار گرفت و این سومین سرمایه گذاری آنهاست که در ماه گزارش می کنیم که شامل آزمایشگاه های دریپ و گلو می شود. استودیو VC، North Coast Ventures، Gaingels و سرمایه گذاران فرشته، از جمله برخی از مدیران سابق Shopify، به هارلم در این سرمایه گذاری می پیوندند.
در همین حال، استنزبری میگوید که جر میتواند منجر به افزایش متوسط 38 درصدی ویلچر، معمولاً در 90 روز اول ادغام شود. او افزود که بازار هدف آن در حال حاضر بسیار بزرگ است – در حال حاضر در Shopify است، جایی که بیش از 700000 خرده فروش با 50 محصول مدیریتی یا بیشتر وجود دارد.
او افزود: “رشد در زندگی واقعی به چوب هاکی ضربه زده است و سال گذشته تیمی متشکل از من و دو مهندس بود.” ما اکنون در فروش و بازاریابی سرمایه گذاری خواهیم کرد و تیم رهبری را با یک مدیر محصول و یک مدیر فروش تکمیل خواهیم کرد.