منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • هدایت، در فرودگاه DFW شریک شوید تا اکوسیستمی برای پارکینگ خودکار نوکر ایجاد کنید

هدایت، در فرودگاه DFW شریک شوید تا اکوسیستمی برای پارکینگ خودکار نوکر ایجاد کنید

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

در حالی که بیشتر شرکت‌های خودروهای خودران که ما در مورد کار بر روی تجاری‌سازی ربات‌ها و کامیون‌های خودران می‌شنویم، Steer Tech، یک شرکت فناوری AV مستقر در مریلند، تمرکز زیادی بر ارائه استقلال سطح بالا برای یک مورد خاص دارد: پارک خودکار. این استارت آپ حداقل دو مشارکت OEM را برای گنجاندن فناوری پارکینگ خود به عنوان یک ویژگی برای وسایل نقلیه مسافربری فراهم کرده است، اما اکنون در حال گسترش این تز اولیه و حرکت به بخش تجاری است.

روز پنجشنبه، استیر گفت که 1.5 میلیون دلار بودجه از شورای دولت تگزاس مرکزی شمال دریافت کرده است تا یک تخت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی دالاس فورت ورث (DFW) ایجاد کند، که نشان می‌دهد چگونه یک اکوسیستم پارک خودکار می‌تواند ترافیک بزرگ و سنگین را کاهش دهد. مناطق ساحلی شلوغ برای فرود و سوار شدن در فرودگاه، به ویژه هنگام سفر هوایی و در نتیجه، استفاده از خدمات برگشت خودرو.

این آزمایشی که سونالکر می‌گوید بیش از یک سال دوام خواهد آورد، سه زیرسیستم را ترکیب می‌کند: اتوماسیون پارکینگ کم‌سرعت با نوکر، مدیریت پارک نظارتی به‌گونه‌ای که سیستم DFW می‌تواند تمام خودروها را در حالت AV و کنترل دیجیتال فعال کنترل کند. . در ابتدا، خلبان از 10 وسیله نقلیه آزمایشی – ترکیبی از سدان، SUV و احتمالاً برخی مینی‌بوس‌ها – که به نرم‌افزار AV و بسته حسگر Steer متشکل از رادار، دوربین، امواج فراصوت و GPS دقیق مجهز هستند، استفاده خواهد کرد.

سونالکر به TechCrunch گفت: “این یک سیستم تجربی کامل است که ذینفعان و مشتریان فرودگاه را در نظر می گیرد – چه تجربه ای خواهد داشت و چگونه می توانید آن را برای آنها به حداکثر برسانید؟” «معمولاً در فضای AV و در بیشتر فضاهای نوآوری، طراحی برای آنچه فناوری می تواند انجام دهد ساخته می شود و همه باید در اطراف آن کار کنند. کاری که ما در اینجا می‌خواهیم انجام دهیم این است که تجربه‌ای را ایجاد کنیم که در آن حامی فرودگاه مرکز تجربه باشد.”

در ارتباط با این آزمایشی، Steer همچنین اعلام کرد که کد API های پارکینگ نوکر خود را باز خواهد کرد، به طوری که سایرین، مانند OEM هایی که در حال کاوش در پارکینگ خودکار نوکر هستند، یا شرکت های مدیریت پارکینگ که مدیریت محدودیت ها را ادغام می کنند، می توانند به داده های خودروی خودمختار بلادرنگ دسترسی داشته باشند. Sonalker می‌گوید این امر به تعامل بیشتر بین شرکت‌های مختلف مدیریت حاشیه دیجیتال، شرکت‌های مدیریت پارکینگ و OEM منجر می‌شود.

“پیروزی در اینجا برای همه ما این است که خود پارکینگ نوکر به فصل اجرای بعدی می رود، زیرا اکنون یک فرودگاه وجود دارد، یک ذینفع واقعی که آن را در سیستم خود قرار می دهد، و DFW خواهان قابلیت همکاری است زیرا چه کسی می خواهد قفل شود. سونالکر گفت: در یک نوع سیستم؟ «برای اینکه این سیستم پذیرفته شود، همه باید دور هم جمع شوند و در مورد استانداردهای قابلیت همکاری مشترک توافق کنند تا بتوانیم یک اکوسیستم بسازیم. این ما را به لیگ بعدی در منحنی پذیرش می‌برد و ما می‌خواهیم آن را تسریع کنیم.”

Seoul Robotics برج حسگر V2X را برای اتوماسیون ناوگان BMW در سایت تولید مونیخ خود معرفی کرد.