
برنامه دوستیابی Hinge یک ویژگی جدید «دعوتهای سلف سرویس» را معرفی میکند که برای الهام بخشیدن به مکالمات اولیه بین مسابقات در مورد اولویتهای سلف سرویس طراحی شده است. فرمانهای لولا آغاز مکالمهای هستند که کاربران به عنوان بخشی از نمایههای خود به آن پاسخ میدهند و موارد مشابه را نشان میدهند. درخواستها طوری طراحی شدهاند که به کاربران اجازه میدهند به جای داشتن یک بیوگرافی کلی، هویت خود را نشان دهند. با این آخرین راهاندازی، کاربران اکنون میتوانند حداکثر سه درخواست سلفسرویس جدید را برای شروع گفتگوهای آگاهی از سلامت روان انتخاب کنند.
15 پیام سلف سرویس جدید وجود دارد که کاربران می توانند به آنها پاسخ دهند و به حساب های خود اضافه کنند. اعلانها عبارتند از: «آخرین ثبت خاطرات من برای…»، «آخرین چیزی که با اشکهای خوشحال گریه کردم این بود…»، «دوستانم از من در مورد… راهنمایی میخواهند»، «آرامش برای من است…»، «احساس میکنم بیشترین حمایت را دارم» ، وقتی… “” محدودیت من این است … “”” وقتی به نصیحت نیاز دارم می روم به … “”” با … “”” آهنگ من برای گریه کردن در ماشین … “”” خود من – روال مراقبت این است … “”” من دارم تمام می کنم “، “، اخیراً درمان به من آموخت… “، درمانگر به من می گفت که … “، جای خوشحالی من است… “و” من دارم از فانک از طریق…”

اعتبار تصویر: لولا
هینگ میگوید امیدوار است این اعلانها اشتراکگذاری سفر سلامتی خود را در ابتدای گفتگو برای کاربران آسانتر کند. این شرکت میگوید دریافته است که 97 درصد از کاربران Hinge میخواهند با فردی ملاقات کنند که به طور فعال به سلامت روان آنها اهمیت میدهد، اما تنها 9 درصد از ذکر اولین درمان احساس راحتی میکنند.
لوگان یوری، مدیر علوم روابط هینگ، میگوید: «صحبت در مورد سلامت روان از «اوه نه» به یک امر ضروری برای قراریابی مدرن تبدیل شده است. «مردم روی خودشان کار کردهاند و میخواهند با کسی باشند که همین کار را کرده است. با افزودن درخواستهای سلفسرویس، هینگ به مجردها کمک میکند نشان دهند که سلامت روان خود را در اولویت قرار میدهند و آماده هستند تا به روشی عمیقتر و معتبرتر با هم ارتباط برقرار کنند.
درخواستهای سلفسرویس جدید به فرمانهای موجود هینگ میپیوندند، از جمله «درباره من»، «زمان برای تاریخ»، «بیایید درباره آن صحبت کنیم» و «صدای اول». ویژگی لولای “Voice First” که در پاییز گذشته ظاهر شد، در TikTok به سرعت منتشر شد زیرا کاربران تجربه خود را از این ویژگی به اشتراک گذاشتند. اعلانهای صوتی به کاربران اجازه میدهند تا با ضبط صدای 30 ثانیهای به درخواستها پاسخ دهند و این امکان را فراهم میآورد که برخی از داستانهای سرگرمکننده به شیوهای شخصیتر به اشتراک گذاشته شوند.