
گروه فولکس واگن، یکی از بزرگترین خودروسازان جهان با نزدیک به 9 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته، یک استراتژی بلندپروازانه را در سال 2021 توسعه داده است. هدف این است که این شرکت را از یک خودروساز، ون تجاری، سدان و حتی موتور سیکلت به یک تولید کننده جهانی تبدیل کند. یک تجارت تلفن همراه که تا پایان دهه در فروش خودروهای الکتریکی، نرم افزار و فناوری های آینده مانند رانندگی خودکار پیشرو خواهد بود.
این یک تعهد بزرگ برای شرکتی است که دارای 10 برند از جمله آئودی، بنتلی، کوپرا، دوکاتی، لامبورگینی، پورشه، سیت، اشکودا، فولکس واگن و خودروهای تجاری فولکس واگن است و بیش از 662000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند.
و مردی که در خط مقدم این تلاش قرار دارد – دکتر هربرت دیز – به TC Sessions: Mobility 2022 برای بخش آنلاین این رویداد می پیوندد، که به همه، صرف نظر از مکانشان، اجازه می دهد تا درگیر شوند.
TC Sessions: Mobility 2022 به صورت زنده در سن متئو، کالیفرنیا، در 18 و 19 می برگزار می شود. در 20 می، دیس به عنوان یک مهمان ویژه در تفسیر تحلیلگر آنلاین ما میپیوندد تا در مورد همه چیز، از جستجوهای شرکت در فناوری خودروهای الکتریکی و خودران، افکار خود در مورد رقبای جدیدتر مانند تسلا و نحوه بازتاب آن بر روی گروه فولکسواگن و برنامهها صحبت کند. برای آینده.
با توجه به تجربه، تخصص و جاهطلبیهای دیس، این مصاحبه وعده میدهد که اطلاعات مهمی را پوشش دهد و بینشهایی را در مورد اینکه شرکتی که در سال گذشته نزدیک به 250 میلیارد یورو درآمد داشته است به کجا میرود – و چگونه برنامهریزی میکند تا به آنجا برسد، ارائه میدهد.
پس از تصدی پستهای ارشد در Robert Bosch GmbH و BMW، هم در آلمان و هم در خارج از کشور، دیس از سال 2015 تا 2020 به عنوان مدیر عامل برند خودروهای فولکس واگن منصوب شد. در سال 2018، دیس مدیر عامل گروه فولکس واگن شد و مسئولیت آن به او واگذار شد. بخش مدیریت چین از سال 2019. در ژانویه 2022، دیس مسئولیت بخش نرم افزار خودرو CARIAD را در هیئت مدیره گروه فولکس واگن به عهده گرفت.
سالهای مدیرعاملی دیس آسان نبوده است، مبارزه با همهگیری جهانی و کمبودهای نیمهرسانای جهانی مرتبط، اختلافات کارگری، شهرت روزافزون تسلا بهعنوان یک رقیب و جنگ قدرت در هیئت مدیره.
Diess همه اینها را پشت سر گذاشته است و اکنون بر روی تغییر گروه فولکس واگن متمرکز شده است، حتی با وجود چالش های جدید مانند جنگ در اوکراین. به ما بپیوندید تا در مورد اینکه چگونه Diess در تلاش است تا گروه VW را به یک خودروساز زیرک و فنآور تبدیل کند که در برقیسازی، اتصال دیجیتال و رانندگی خودکار پیشرو است، صحبت میکنیم، در حالی که تحرک مقرون به صرفه را ارائه میکند و در عین حال به اهداف فروش و فروش بالا دست مییابد. بیطرفی کربن در سراسر شرکت.
TC Sessions: Mobility 2022 سر و صدا را می شکند و فراتر از سرفصل ها می رود تا کشف کند که چگونه ادغام فناوری و حمل و نقل بر طیف گسترده ای از صنایع، شهرها و افرادی که در آنها کار و زندگی می کنند تأثیر می گذارد. کارت خود را امروز قبل از افزایش قیمت بخرید و 200 دلار پس انداز خواهید کرد!
(function () {var func = function () {var iframe = document.getElementById (‘wpcom-iframe-827ea981d5f4909ba563d6d66ea3b879’) if (iframe) {iframe.onload = function () {iframe.frame.post ‘: ‘wpcom-iframe-827ea981d5f4909ba563d6d66ea3b879’}، “https: / / tcprotectedembed.com”); {}} // // اندازه خودکار تابع iframe var (عملکرد خودکار iframe var) createElement (‘a’); origin.href = e.origin; // اگر (‘tcprotectedembed.com’! == origin.host) بازگشت، مبدا پیام را بررسی کنید. // اگر (‘object’! == typeof e.data || undefined === e.data.msg_type) برگردد، بررسی کنید که پیام در قالبی باشد که انتظار داریم. سوئیچ (e.data.msg_type) case ‘poll_size: answer’: var iframe = document.getElementById (e.data._request .frame_id); if (iframe && ” === iframe.width) iframe.width = “100%”; if (iframe && ” === iframe.height) iframe.height = parseInt (e.data.height); برگشت؛ پیش فرض: بازگشت; }} if (‘function’ === typeof window.addEventListener) {window.addEventListener (‘message’, funcSizeResponse, false); } else if (‘function’ === typeof window.attachEvent) {window.attachEvent (‘onmessage’, funcSizeResponse); }} if (document.readyState === ‘تکمیل شد’) {func.apply (); / * سازگاری برای اسکرول بی نهایت * /} other if (document.addEventListener) {document.addEventListener (‘DOMContentLoaded’, func, false); } else if (document.attachEvent) (document.attachEvent) ‘onreadystatechange’, func); }}) ();