منو سایت

هوس خوردن غذاهای وحشی؟ بازار علوفه همه اینها و بیشتر را نشان می دهد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

جک همریک در تلاش است تا مقدار گوشت قرمزی که می خورد را کاهش دهد، اما جایگزین معمولی قارچ پورتوبلو خیلی زود خسته می شود.

وقتی او شروع به جستجوی قارچ وحشی به نام مرغ از جنگل کرد، خرید آن برایش سخت بود. او سپس با اندی کانر، یک شکارچی معتبر قارچ آشنا شد، که مشکلی برعکس داشت – مشکلاتی در فروش 10 پوند جلبک دریایی که پیدا کرد.

همریک گفت که از آنجایی که هیچ گزینه ای در آنجا وجود ندارد – Etsy دسته بندی غذایی ندارد – آنها با هم Foraged را ایجاد کردند، یک بازار محلی برای غذاهای وحشی و خاص، در می 2021 تا مکانی را برای “جمع آوری کنندگان” برای فروش غذاهایی که برداشت می کنند، فراهم کنند.

همریک می گوید که قارچ ها یک بازار 13 میلیارد دلاری هستند و فورجد را “Etsy of Special Food” می نامد. در واقع، این یک بازار پرسود است و محصولات موجود در سایت به طور متوسط ​​بین 40 تا 50 دلار در هر پوند متغیر است.

Yami 50 میلیون دلار در سری B جمع آوری می کند تا بازار آنلاین آسیایی خود را تقویت کند

با این حال، او نمی خواهد شما فکر کنید که Foraged یک بازار آنلاین برای کشاورزان است.

او افزود: «این برای خوراک میراث و بوتیک و کشاورزانی است که می‌خواهند مواد غذایی با سابقه بفروشند». “من تلاش هایی را برای بازارهای آنلاین برای کشاورزان دیده ام، اما اغلب به عنوان یک جعبه اشتراک ختم می شود و سپس شکست می خورد. ما صنعتگران مواد غذایی داریم که مواد غذایی و محصولات مکمل را می فروشند که در هیچ جای دیگری نمی توانید تهیه کنید.

نحوه کار به این صورت است: علوفه برای فروش در بازار درخواست می‌کند، و کارکنان فورجد آن‌ها را بررسی می‌کنند و با ارائه فروشگاه و ابزارهای تجارت الکترونیکی، آنها را شامل می‌شوند. این شرکت تاکنون 10 درصد از ارزش سبد خرید را گرفته است – میانگین ارزش سفارش در ماه گذشته 123 دلار بود – اما با پیچیده‌تر شدن آن، Hamrick گفت که شرکت راه‌های بیشتری را برای درآمدزایی در نظر خواهد گرفت.

زمانی که همریک و کانر برای اولین بار برنامه ها را باز کردند، 100 نفر را جذب کردند تا بلافاصله برای فروش ثبت نام کنند. در عرض چند ماه، 500 مشتری از سرآشپزهای ستاره دار میشلین و جیمز براد گرفته تا علاقه مندان به آشپزی، از بازار خرید کردند. در حال حاضر سایت به طور متوسط ​​20 درصد از مشتریان را بازدهی دارد.

همریک گفت: پس از راه اندازی، بنیانگذاران شرکت را راه اندازی کردند که خوب بود و آنها را مجبور به مسئولیت کرد. Foraged در این سه ماهه 434 درصد رشد کرد و فقط 3000 دلار صرف بازاریابی و جذب فالوورهای TikTok به لطف فیدهایی مانند الکسیس نیکول کرد.

اکنون که این شرکت در 47 ایالت و پنج ایالت حضور دارد، همریک و کانر آرزوهای بیشتری برای شرکت دارند، از جمله ایجاد یک شبکه اجتماعی / جامعه برای علاقه مندان به قارچ و تخصص مانند آنها. اوه، و در نهایت هزینه آن را بپردازید.

سپتامبر گذشته، برخی از سرمایه‌گذاران، از جمله سرآشپز و رستوران‌دار معروف تام کولیسیو و سام شانک، مدیر عامل هتل تونایت و رئیس تبلیغات Airbnb، 200000 دلار به عنوان پیش‌مالی به Foraged پرداخت کردند.

شانک در گزارشی گفت: «مقوله غذاهای طبیعی شرایط ایده‌آلی برای رشد در بازار بزرگ دارد: مجموعه‌ای از عرضه‌کنندگان که می‌توانند سرگرمی خود را به یک تجارت معنادار تبدیل کنند و مصرف‌کنندگان پرشوری که به دنبال محصولات جدید و برتر هستند که مستقیماً از تولیدکنندگان می‌آیند». ایمیل. . “همه اینها، به علاوه مجموعه ای باورنکردنی از بنیانگذاران برای انجام این فرصت.”

کولیسیو به من گفت که در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در زمینه‌هایی که به او علاقه دارند و راه‌حلی برای یک مشکل ارائه می‌دهند، مناسب هستند. در مورد فورجد، چیزهای مورد علاقه او برای خوردن قارچ های وحشی هستند – قارچ، صنوبر و روباه مورد علاقه او هستند – اما اگر کسی ارتباط مستقیمی با یک رستوران یا فروش نداشته باشد، فروش آنها و گذران زندگی قبل از فورجد برای مردم دشوار بود.

فورجد، جک همریک، اندی کانر

بنیانگذاران جک همریک و اندی کانر. اعتبار تصویر: بخور

او همچنین عاشق کار با مزارع کوچک خانوادگی و با ایده ای است که محصولات را نه تنها در اختیار سرآشپزها بلکه برای هر مصرف کننده ای قرار می دهد.

کولیسیو افزود: “چیزهای زیادی وجود دارد که یافتن آنها دشوار است، مانند برگ های ساسافراس.” من به کنتاکی می‌روم و آنها را می‌گیرم، اما با این وب‌سایت مجبور نیستم سفر کنم و پیدا کردن مسیرم آسان است.»

در همین حال، بودجه جدید به شرکت اجازه داد تا اولین اجاره خود را در ماه گذشته برای پیوستن به پیمانکاران فناوری انجام دهد. Hamrick همچنین می‌خواهد برخی از گزینه‌های بسته‌بندی سفارشی را برای خرده‌فروشان ایجاد کند تا پیشنهادات را استاندارد کنند و در عین حال به برندها اجازه دهد منحصر به فرد بودن خود را حفظ کنند.

وی افزود: اکنون که بودجه بیشتری داریم، بر مشارکت استراتژیک با افراد تأثیرگذار در فضای ویژه غذا، تولیدات آشپزی و سازماندهی عمومی متمرکز شده‌ایم و ویژگی‌های بیشتری را اضافه خواهیم کرد. ایده این است که بازار را با جامعه ترکیب کنیم تا یک خندق استراتژیک داشته باشیم.

با فروش امسال، که انتظار می‌رود «جنگ‌بازی‌ها» باشد، این شرکت قصد دارد تا اواخر امسال یک دور رسمی‌تر داشته باشد و 5 میلیون دلار برنده شود.

آیا گوشت سلولی برای اولین بار آماده است؟