
از آنجایی که تعداد استارت آپ هایی که برای جلب توجه سرمایه گذار و مصرف کننده به رقابت می پردازند همچنان در حال افزایش است، بازاریابی برای رشد بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.
بر اساس بازخوردی که در مطالعه تخصصی در حال انجام خود دریافت کردیم، Growthcurve، با دفاتری در لندن و نیویورک، طرحهایی را پیشنهاد میکند که به شرکتها اجازه میدهد خدمات خود را بر اساس نیازهای فعلیشان افزایش یا کاهش دهند – مانند داشتن منبع بر اساس تقاضای انعطافپذیر برای رشد. بازاریابی با دست
ما در مورد موسس شرکت، Mulenga Agli، از Maya Van Pariden از Hubpay از طریق تحقیقات بازاریابی خود برای رشد، شنیدیم.
ون پریدن گفت: «مولنگا و تیمش در Growthcurve متخصصان با تجربه فینتک هستند. Mulenga قبلاً Monese را از ابتدا به یکی از غیربانکهای پیشرو در اروپا تبدیل کرد. Growthcurve همچنین آژانس اصلی Coinbase است و استراتژی خلاقانه و تولید آنها را برای اثربخشی بازاریابی جهانی مدیریت می کند، که به رسمیت شناخته شده ای بزرگ است.
به نظر می رسد منحنی رشد تأثیر زیادی بر Hubpay داشته است. “منحنی رشد مانند کل بخش رشد و بازاریابی ما عمل کرد. ما پول اولیه خود را جمع آوری کردیم تا آن را نیز لحاظ کنیم، و این فقط به ما کمک کرد تا یک دور سری A را با 20 میلیون دلار به پایان برسانیم! ون پریدن گفت: “آنها همیشه تنها شریک رشد ما بوده اند.”
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد Growthcurve، با Agley در مورد نحوه کار شرکت با مشتریان، توصیه هایی که در مراحل اولیه به بنیانگذاران ارائه می دهد و اشتباهات رایج در بازاریابی برای رشد صحبت کردیم.
یادداشت سردبیر: این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.
چگونه نیازهای مشتریان جدید را ارزیابی می کنید و قبل از اینکه بتوانید برنامه و بودجه برآوردی پروژه را به اشتراک بگذارید به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟
مشتریان بر اساس نیاز خود از بین سه طرح انتخاب می کنند و سپس با تیم تجاری جدید ما تماس می گیرند تا به آنها در انتخاب بسته مناسب کمک کنند. در این مرحله میخواهیم بدانیم که تیمهای بازاریابی و رشد آنها در حال حاضر چگونه عمل میکنند (در صورت وجود)، بودجه، طرح پیشنهادی و مدل کسبوکارشان، مخاطبان هدف، جاهطلبیهای رشد و هرگونه تأثیر شبکهای بالقوه یا فرصتهای انتشار منحصربهفردی که میتوانیم داشته باشیم. برای استفاده.
از نظر هزینه و زمان، مشتریان ما هر ماه را بر اساس تیمی که تشکیل می دهند و بسته خدماتی که انتخاب می کنند، کنترل می کنند. در مورد زمانبندی، میتوان تعداد زیادی هدف مختلف را همزمان در دست اجرا داشت. به ندرت یک “پروژه” با ضرب الاجل وجود دارد.
به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارت آپ ها پیدا کند.
در این نظرسنجی سریع یک توصیه ارائه کنید و ما نتایج را با همه به اشتراک خواهیم گذاشت.
تیمی که مشتریان ما تشکیل می دهند در حال کار بر روی ساخت موتوری برای رشد کسب و کار هستند. این شامل گردش کار، که شامل کسب، فعال سازی، حفظ، ارجاع و درآمد است. ما اهداف مشخص مبتنی بر KPI را به صورت ماهانه تعیین می کنیم و پیشرفت را در برابر اهداف تجاری به صورت فصلی بررسی می کنیم.
هنگامی که یک مشتری با موفقیت در تیم تجاری جدید ما واجد شرایط شد، یک شریک مشتری دریافت می کند تا استقرار خود را تکمیل کند و به آنها کمک کند تا از تیم و منابع Growthcurve خود بهترین استفاده را ببرند. شرکای مشتری در یک صنعت خاص (به عنوان مثال فین تک، SaaS، بازی) متخصص هستند و از مشتری محافظت می کنند.

تیم بازاریابی رشد منحنی رشد. اعتبار تصویر: منحنی رشد(در یک پنجره جدید باز می شود)
پیشنهاد اصلی برای پروژه متوسط چیست و بعد از اتمام کار چقدر با مشتریان در ارتباط هستید؟
وقتی کسبوکارها به Growthcurve میپیوندند، میتوانند خدمات بازاریابی رشد مورد نیاز خود را براساس تقاضا توسعه دهند و آنها را به طور انعطافپذیر افزایش یا کاهش دهند.
ما دائماً در تلاش هستیم تا “زمان ارزش” را برای مشتریان خود به حداقل مطلق کاهش دهیم. ما بیشتر به دنبال این بودیم که این کار را با ما بیشتر شبیه تبدیل منابع به خدمات وب آمازون یا Heroku انجام دهیم، نه فرآیند طولانی و طولانی معمول اعطای یک آژانس تبلیغاتی یا بازاریابی قدیمی.
از آنجایی که مشتریان ما معمولاً از Growthcurve به عنوان بخش بازاریابی کامل خود برای رشد یا حداقل بخش قابل توجهی از آن استفاده می کنند، آنها تیم های متقابلی را با متخصصان سه طرح ما تشکیل می دهند. قیمت به تیم و نمایه منابعی که مشتریان ما تشکیل می دهند بستگی دارد.
ما مشتریان کوچکتری برای برنامههایی داریم که تمام بازاریابی بینالمللی خود را با ما با کمتر از 20000 دلار در ماه با KPI ROI (بازپرداخت هزینه – اساساً چقدر پول برای هزینههای ما ایجاد میکند) یا ROAS (بازده هزینههای تبلیغات) مدیریت میکنند. ما همچنین مشتریان شرکتی بزرگتری داریم که تا 10 برابر اندازه و قیمت تیم دارند.
CRO همیشه فنی نیست – کپینویسی درخشان و ارتباطات بصری یکی از بزرگترین محرکهای تحول است، اما بسیاری از شرکتها در حال شکست هستند.
اگر مشتری امروز زودتر با بودجه 25000 دلاری به شما مراجعه کند، چه چیزی را در اولویت قرار می دهید؟
بیایید بگوییم که این مرحله اولیه کسب و کار اشتراک برای SaaS است. اگر وقت دارید، سرمایهگذاری در سئو و یک محتوای بسیار امن برای تولید ورودی توسط رشد مداوم پشتیبانی میشود و آزمایشهای CRO ایدهآل خواهد بود.
با این حال، مطمئناً این رویکردی نیست که برای هر کسبوکاری در مراحل اولیه کار کند، یا به این دلیل که مدل به شدت تقاضا محور نیست (به عنوان مثال، این یک مفهوم کاملاً جدید است)، یا به این دلیل که مشتری دیروز رشد میخواهد و به سادگی نمیتواند استطاعت سرمایهگذاری در استراتژیهای رشد بلندمدت را داشته باشید تا زمانی که آنها جذب سرمایه بیشتری را فراهم کنند.
در مواردی که زمان بسیار مهم است، آزمایشهای تکراری سریع در کانالهای پولی را در اولویت قرار میدهیم تا بهینهترین ترکیبی از مخاطب، پیام، کانال، مکانیابی و تبلیغات را قفل کنیم. بعلاوه، ما سرمایه گذاری زیادی روی انتساب پایدار می کنیم تا بتوانیم مطمئن باشیم که کدام کمپین ها در نهایت موثر هستند. این در جهان بعد از iOS 14 پیچیده تر است، اما خوشبختانه ما چندین رویکرد درخشان را توسعه داده ایم.
به عنوان یک آژانس رشد، ما همیشه از هر فعالیت پولی با چرخههای رشد پشتیبانی میکنیم که هر نتیجه پرداختی را از طریق مکانیک ارجاع، گیمیفیکیشن، اثبات اجتماعی و رشد محصول چند برابر میکند. این ممکن است شامل صفحات فرود سفارشی، قیف های تعاملی، توسعه نرم افزار و API، اتوماسیون بازاریابی و موارد دیگر باشد.
شما خدماتی را برای بهینه سازی نرخ تبدیل خود ارائه می دهید. سه اشتباه رایجی که می بینید تیم های بازاریابی هنگام حمله به این معیار کلیدی مرتکب می شوند چیست؟
زمان شارژ. خیلی واضح به نظر می رسد، اما همه چیز باید فورا بارگذاری شود. ما اکنون در دنیایی لحظه ای زندگی می کنیم و اگر برنامه، سرویس یا سایت شما بیش از یک پلک زدن طول بکشد تا نمایش داده شود، کاربران هر سرویسی در چند ثانیه حرکت می کنند. بنابراین در یک بوت تنبل طراحی کنید، این فایل های ویدئویی .mp4 درخشان را فشرده کنید، به تدریج پخش کنید، از یک شبکه CDN سرویس دهید و تا حد امکان تصاویر را با CSS خالص جایگزین کنید.
بسیاری از CRO روانی است. یک مرد باهوش یک بار گفت: “ذهن آشفته خرید نمی کند. CRO همیشه فنی نیست – کپینویسی درخشان و ارتباطات بصری یکی از بزرگترین محرکهای تحول است، اما بسیاری از شرکتها در حال شکست هستند.
یک پیشنهاد ارزش قانع کننده در فضای محدودی که در اختیار دارید، با توجه یک یا دو ثانیه ای که مشتریان به شما و شما خواهند داشت، ایجاد کنید. اراده نتایج را ببینید
عدم ثبت و علامت گذاری نتایج آزمایش های قبلی CRO اشتباه دیگری است. ثبت و علامتگذاری دقیق آزمایشهای گذشته به اعضای تیم جدید اجازه میدهد تا به راحتی آزمایشهای گذشته را جستجو کنند و به سرعت به آنها کمک کند تا دانش موجود خود را ارتقا دهند.
تکرار آزمایشهایی که قبلاً انجام شده است یک مشکل بزرگ در صنعت CRO است و اتلاف وقت و منابع بسیار زیادی است. ما راه حل خود را برای ثبت و طبقه بندی نتایج آزمایش هایی که برای مشتری انجام داده ایم، ایجاد کرده ایم تا بتوان هدف، زمینه، ظاهر و نتیجه دقیق را درک کرد.
میانگین زمان کمپین شما پس از امضای قرارداد چقدر است؟ قبل از اینکه بتوانید کپی ها را به اشتراک بگذارید به چه چیزی نیاز دارید؟
ما شرکت های نوپا زیادی راه اندازی می کنیم. هیچ دوتا یکسان نیست سریع ترین کاری که با هم برای راه اندازی کمپین راه اندازی کرده ایم یک هفته است و شامل معرفی مشتری است.
برخی از کمپینها، که شامل راهاندازی چندین بازار در یک زمان میشوند، زمان بیشتری میبرند، اما بخش مهمی از روش کار ما این است که “MVP همه چیز” را برای دستیابی به حداقل نتیجه قابل دوام در سریعترین زمان ممکن و تکرار آن انجام دهیم. با کمپین ها فرقی نمی کند.
از آنجایی که تیم شما روی بسیاری از صنایع متمرکز است و خدمات زیادی ارائه می دهد، چگونه تصمیم می گیرید کدام مشتریان را استخدام کنید؟ آیا پروژه های بازاریابی وجود دارد که روی آن کار نخواهید کرد؟
ما به طور فزاینده ای علاقه مند به کمک به مشاغل با تمرکز بر پایداری و همچنین کسب و کارهایی هستیم که به حل مشکلات اجتماعی دشوار کمک می کنند، خواه بانکداری در آفریقا یا جبران انتشار کربن در نیویورک باشد.
ما معتقدیم که تجارت خصوصی می تواند به تغییر جهان به سمت بهتر کمک کند و انجام این کار واقعاً مسئولیت ماست. به طور کلی، زمانی که کسبوکارهای مخربی را با هدف انقلابی کردن صنعت و با جاهطلبی جهانی اجرا میکنیم، خوشحال میشویم، که میتوانیم از طریق دورهای متوالی تأمین مالی به IPOهای تکشاخ و فراتر از آن کمک کنیم.
کسب و کارهایی که ما قصد همکاری با آنها را داریم باید حداقل یک راه اندازی قوی بیش از 2 میلیون دلار داشته باشند.