منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • ولتا 260 میلیون دلار جمع آوری می کند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را تا پایان امسال به تولید برساند.

ولتا 260 میلیون دلار جمع آوری می کند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را تا پایان امسال به تولید برساند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

Volta Trucks – استارت آپ سوئدی برای وسایل نقلیه الکتریکی، که معتقد است می تواند وسایل نقلیه حمل و نقل شهری بهتر و کامیون های دیگری ایجاد کند که ایمن تر هستند و ردپای کربن کمتری نسبت به همکاران فعلی خود که جذب گاز و دست و پا گیرتر هستند، ایجاد می کند – حلقه بزرگی از بودجه را بسته است. به او کمک کنید تا آخرین مایل کار را قبل از اینکه کامیون‌های Volta Zero در اواخر امسال وارد تولید تجاری شوند، پشت سر بگذارد.

این شرکت 230 میلیون دلار (حدود 260 میلیون دلار) جمع آوری کرده است، مجموعه ای از سرمایه گذاری های سری C که به نظر می رسد ارزش شرکت کمی بیش از 490 میلیون دلار (433 میلیون یورو) باشد. ولتا پیش از خروج اولین کامیون‌هایش از خط مونتاژ، از این پول برای تأمین مالی عملیات مهندسی و تجاری استفاده خواهد کرد، در پشت لیست مشتریانی که به نظر می‌رسد: ولتا کتاب پیش‌سفارش خود را برای Volta Zero تمام الکتریکی اعلام کرد. گفته می شود اولین وسیله نقلیه باری تجاری کاملاً الکتریکی و با طراحی ویژه است که برای توزیع کالاهای شهری طراحی شده است – در حال حاضر مجموعاً بیش از 1.2 میلیارد یورو است که بیش از 5000 وسیله نقلیه را پوشش می دهد. استراتژی تجاری گسترده‌تر ولتا بر اساس فروش کامیون و ارائه خودروهای کامیونی خود به عنوان خدمات است.

Luxor Capital مستقر در نیویورک، که این شرکت را به 37 میلیون یورو در سری B در سپتامبر 2021 رساند، نیز پیشرو است. شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات Byggmästare Anders J Ahlström (مانند Volta مستقر در استکهلم)، یک غول در خدمات زنجیره تامین زبردستی و B-FLEXION (قبلاً Waypoint Capital) نیز دخیل است. اگرچه ولتا برآورد خود را فاش نکرده است، اما ارقام Pitchbook نشان می دهد که اکنون کمی بیش از 490 میلیون دلار است – رقمی که اکنون با منابع نزدیک به شرکت تأیید کرده ایم.

رشد ولتا و سرمایه بزرگی که تا کنون به دست آورده است – بیش از 325 میلیون دلار تا به امروز – بخشی از تغییرات بزرگ دریایی در دنیای خودرو است. استارت‌آپ‌هایی که از تکنیک‌های جدید تولید، فناوری خمیر جدید و زیرساخت‌های انرژی جدید استفاده می‌کنند، فرصتی مناسب برای ساخت وسایل نقلیه جدید برای شکستن وضعیت فعلی با جایگزین‌های ایمن‌تر و پاک‌تر می‌بینند. سرمایه‌گذاران – احتمالاً از موفقیت تلاش‌های الکتریکی مانند تسلا با خودروهای کوچک‌تر شگفت زده شده‌اند – پول خود را پشت این سرمایه‌گذاری‌ها صرف می‌کنند تا به آنها قدرت شلیک بیشتر و اعتماد بیشتری در بین مشتریان احتمالی بدهند. همه اینها بلوک‌های ساختمانی کلیدی برای بیرون راندن خودروها در موج بعدی نوآوری‌های تکنولوژیکی هستند، جایی که کامیون‌هایی مانند ولتا به پلت‌فرم‌های سخت‌افزاری تبدیل می‌شوند که قادر به جمع‌آوری و کار با مجموعه داده‌های عظیم هستند تا به وسایل نقلیه و مشاغلی که از آنها استفاده می‌کنند کمک کنند تا در سطوح جدید کار کنند. بهره وری

حداقل این تئوری است. روند رسیدن به آنجا به ناچار آهسته‌تر و گران‌تر از پروژه‌های صورتی اولیه می‌شود، و این دلیل دیگری است که چرا برای شرکت‌های این منطقه مهم است که حلقه‌های بزرگی را گرد هم بیاورند و گروه‌هایی از حامیان استراتژیک را گرد هم بیاورند تا به آنها کمک کنند تا به این پروژه برسند. بازار.

نقشه راه Volta در سال جاری شامل سرمایه گذاری در عملیات مهندسی و تولید برای ساخت نمونه های اولیه برای آزمایش طرح های Volta Zero خواهد بود.

آنها به نوبه خود برای خلبانان در لندن و پاریس در اختیار مشتریان اولیه قرار خواهند گرفت، شهرهایی که با توجه به ازدحام، خیابان‌های باریک و تکثیر دوچرخه‌سواران و سایر کاربران ریزموبایل، کامیون‌های حمل‌ونقل رایج هستند اما خطرناک هستند. کامیون ها این شرکت گفت که نه تنها آلایندگی کمتری تولید می کند – اولین کامیون ها مسافت پیموده شده صرفاً الکتریکی 150-200 کیلومتر (95-125 مایل) خواهند داشت و تا سال 2025 تقریباً 1.2 میلیون تن CO2 را حذف خواهند کرد – اما به طور قابل توجهی بهتر خواهند بود. دید (220 درجه، با نشستن راننده در مرکز صندلی جلو) برای رانندگان. به نظر می رسد در ابتدا چیزی که نخواهند داشت فرصت هایی برای خودرانی است.

“ما در حال بررسی خودمختاری / خود مدیریتی برای آینده هستیم، اما به عنوان وسیله نقلیه ای که به طور خاص به عنوان وسیله نقلیه برای توزیع و تحویل در مرکز شهر طراحی شده است، کالاهای داخل وسیله نقلیه باید از وسیله نقلیه به مقصد نهایی خود تحویل داده شوند. . در نتیجه، هدف وسیله نقلیه همیشه به یک فرد درگیر نیاز دارد، که باعث می شود رانندگی مستقل برای این نوع وسیله نقلیه کمتر مناسب باشد.

ولتا گفت همچنین از بخشی از بودجه برای ادامه توسعه اندازه های کوچکتر استفاده خواهد کرد مشتقات تمام الکتریکی 7.5 و 12 تنی Volta Zero (نخستین مدل 16 تنی خواهد بود) و احتمالاً یک مدل بزرگتر 18 تنی.

این شرکت در حال ایجاد یک پایگاه تولید در اتریش است و برنامه ریزی برای تولید 5000 خودرو در سال 2023 دارد. 14000 کامیون در سال 2024; و تا 27000 کامیون در سال 2025.

عیسی الصالح، مدیرعامل Volta Trucks در بیانیه‌ای گفت: «تکمیل موفقیت‌آمیز بودجه سری C ما اعتبار خارجی مثبتی از سفرمان به ما می‌دهد». “به عنوان یک مبتکر و ناوشکن در وسایل نقلیه تجاری، ما با سرعت پیشرو در صنعت کار می کنیم و جاه طلبی های قابل توجهی داریم. تکمیل امروز سری 230 میلیون یورویی بودجه سری C به ما یک مسیر مالی می دهد تا بتوانیم در حالی که از یک شرکت نوپا به یک تولید کننده کامیون تمام الکتریکی حرکت می کنیم، به تمام اهداف خود دست یابیم. تأیید دفتر سفارش ما از بیش از 5000 وسیله نقلیه با سفارش های بیش از 1.2 میلیارد یورو به ما و سرمایه گذاران ما این اطمینان را می دهد که ارائه نوآورانه محصولات و خدمات ما مورد نظر و مورد نیاز مشتریان است.