
زمانی که وینی برای اولین بار در سال 2016 توسط سارا ماوسکوپف و آن هالسالآن را بر راه حل های مراقبت از کودک طراحی شده برای والدین متمرکز شده است.
Mauskopf گفت: «سایر راهحلهای مراقبت از کودکان SaaS ابتدا تأمینکنندگان را هدف قرار دادهاند، و این واقعاً دشوار و چالشبرانگیز بوده است، زیرا بازار بسیار پراکنده است و دستیابی به انسجام واقعاً دشوار است». ما به عنوان والدینی که واقعاً به آن نیاز داشتند، خودمان تصمیم گرفتیم که بازار را انتخاب کنیم [was] آنچه را که ما بهتر درک می کردیم و احساس می کردیم که واقعاً می توانیم برنده شویم.
اکنون پس از گذشت سالها از انباشت تقاضا از سوی والدین در سراسر کشور، استارتآپ میخواهد از اعتماد و درک خود از نیازهای خانواده برای بهبود عرضهکننده استفاده کند. بنابراین، محصولی را برای کمک به مهدکودک ها برای گسترش مراقبت خود راه اندازی کرد: Winnie Pro. این سرویس استارتاپ امیدوار است به مراکز مراقبت از کودکان کمک کند تا رشد کنند و کسب و کار خود را اداره کنند، نه اینکه فقط جاهای خالی را پر کنند.
برای شروع، کمک به عملیات های کوچکتر برای راه اندازی نمایه ها، صفحات فرود و اطلاعات خلاصه در یک مکان ساده است. وینی میگوید که بیش از نیمی از 250000 مهدکودک و پیشدبستانی وینی وبسایت مخصوص به خود را ندارند که به عنوان نمایه وینی آنها نیز شناخته میشود و تنها راهی است که والدین میتوانند آنها را پیدا کنند. و برای مشتریانی که ممکن است قبلاً وبسایتهای خود را داشته باشند، وینی معتقد است که میتواند با دادن صفحه فرود به مراکز کمک کند – مملو از بررسیها، جزئیات برنامه، انواع آموزش، اطلاعات مجوز و تأیید – که والدین از قبل به آن نگاه میکنند. مستقیم.
Winnie Pro همچنین شامل کمک در زمینه بازاریابی، اشتراک و حتی کارکنان است. Mauskopf اضافه کرد: «ساخت خدماتی که همیشه برای کسب و کار شما مفید هستند، همچنین راهی برای ارائه ارزش همیشه به این ارائه دهندگان است، نه فقط زمانی که به فضا نیاز دارند».
طرح جدید همچنین به این معنی است که شرکتی که دارای پول سرمایه گذاری از Unusual Ventures، Homebrew، Day One Ventures، Reach Capital و اخیراً چک جدیدی از Salesforce Ventures است، دارای یک مدل تجاری گسترده است. این شرکت اکنون از مدلی شبیه SaaS پیروی می کند که در آن هزینه ای ماهانه دریافت می کند که بسته به ظرفیت مرکز برای این خدمات جدید متفاوت است.
پیش از این، وینی بر اساس تعداد والدینی که به یک مرکز مراقبت از کودکان یا یک مدل پرداخت بالقوه فرستاده بود، درآمد کسب می کرد. Mauskopf میگوید این استراتژی در طول همهگیری به خوبی کار میکرد، زیرا وینی یک جهش در ترافیک را تجربه کرد که منجر به افزایش 8 برابری درآمد شد.
«برخلاف درآمد اشتراک، [pay-per-lead] ماوسکوپف گفت: هر ماه بسته به تعداد والدینی که می خواهید از آنها مراقبت کنید متفاوت است. یکی از چیزهایی که اخیراً دیدیم این بود که بسیاری از ارائهدهندگان به دلیل چالشهای کارکنان محدود شده بودند، بنابراین آنها گفتند که در حال حاضر نمیتوانم اطلاعات بیشتری کسب کنم.
این شرکت اکنون از مدلی شبیه SaaS پیروی می کند که در آن هزینه ای ماهانه دریافت می کند که بسته به ظرفیت مرکز برای کمک به کسب و کارها در بازاریابی، ثبت نام و حتی کارکنان متفاوت است. مشتریان بتا شامل Guidepost Montessori و Izzi هستند.

اعتبار تصویر: وینی
او گفت: «مسئله فقط ساخت برخی ابزارهای پشتیبان برای کمک به فروشندگان برای اداره کارآمدتر کسب و کار نیست. “اما این واقعاً در مورد این است که روش مراقبت والدین را بهتر و مؤثرتر می کند – به ویژه در این دنیای در حال تغییر، که در آن فقط 9 تا 5 مراقبت از کودک نیست.”
مدل کسب و کار تلفن همراه مانند یک تحول طبیعی برای شرکت به نظر می رسد، که اکنون می تواند بر اساس تقاضایی که از والدین می بیند به مراکز مشاوره دهد. برای مثال، وینی میتواند به یک کسبوکار بگوید که والدین در جغرافیای آنها تشنه کمک هستند و به آنها توصیه میکند که بر اساس تقاضا برای خدمات استخدام کنند و در نهایت درآمد را افزایش دهند.
برای Mauskopf، محصول جدید قبلاً با این واقعیت تأیید شده است که یک بازار ساده که مردم را با مراقبت به هم متصل کند کافی نیست.
“من فکر می کنم برخی از ما قبل از همه گیری همه گیر وجود داشتیم که همیشه از خود می پرسیدیم، “اگر هر کارفرمایی فقط در محل خود مراقبت از کودک داشته باشد چه؟” «اکنون ما بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستیم که پاسخ مثبت است، زیرا مردم هر روز وارد دفتر نمی شوند. و هیچ اندازه ای برای انواع مراقبت وجود ندارد. و کارفرمایان، در اکثر موارد، به حل چالش خانواده ها به روش واقعی کمک نمی کنند.”