منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • ویژگی همکاری توییتر می‌تواند این امکان را برای کاربران فراهم کند که توییت‌های برند را با هم نویسند

ویژگی همکاری توییتر می‌تواند این امکان را برای کاربران فراهم کند که توییت‌های برند را با هم نویسند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
ویژگی همکاری توییتر می‌تواند این امکان را برای کاربران فراهم کند که توییت‌های برند را با هم نویسند

شما می توانید در اینستاگرام “همکاری” کنید، اما توییتر چطور؟ این شبکه اجتماعی به کار بر روی ویژگی‌ای ادامه می‌دهد که به بسیاری از کاربران اجازه می‌دهد توییتی به نام «همکاری» را با هم بنویسند. این گزینه هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست و تنها زمانی کار می کند که یک کاربر درخواست همکاری از دیگری را بپذیرد. همچنین به نظر می‌رسد که به برنامه‌ای اشاره می‌کند که به سازندگان راهی برای مشارکت با کسب‌وکارها در معاملات تبلیغاتی برند می‌دهد – چیزی که قبلاً در شبکه‌های اجتماعی رقیب مانند YouTube، Instagram، TikTok و دیگران رایج است.

ویژگی “همکاری” توییتر برای اولین بار توسط یک توسعه دهنده تلفن همراه از کد برنامه کشف شد الساندرو پالوزی، که برعکس دسامبر 2021، پیوندهایی را که پیدا کرد به اشتراک گذاشت که نشان می داد توییتر در تلاش است تا دو نفر را به عنوان یکی از نویسندگان یک توییت تبدیل کند. در این سناریو، توییتر دسته‌بندی می‌کند و نام افراد در بالای توییت بالای محتوای آن ظاهر می‌شود. اوایل امسال، پالوچی بدون پوشش یک دکمه همکاری به صفحه توییتر اضافه شد و او متوجه شد که چگونه عکس‌های نمایه‌های نویسندگان همکار – یکی روی دیگری – زمانی که توییت “همکاری” آنها در تاریخ توییتر ظاهر می‌شود، ظاهر می‌شود.

امروز Paluzzi وجود دارد دوباره شواهد اضافی پیدا کرد از توسعه این ویژگی زمانی که او یک عکس از صفحه توییتر منتشر کرد و توضیح داد که چگونه همکاری های توییتر کار خواهد کرد.

در اینجا، توییتر توضیح می‌دهد که کاربران ابتدا از یک شخص یا برند می‌خواهند که یک توییت را با آنها «مالک» کند و منتظر بمانند تا درخواست را بپذیرند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید کسی را مجبور به همکاری کنید – این فقط راهی برای تگ کردن شخصی در یک توییت نیست، به عنوان مثال. توییتر در این صفحه مقدماتی توضیح می دهد که وقتی کاربر دیگر درخواست را می پذیرد، هر دو حساب به عنوان نویسندگان مشترک در توییت ظاهر می شوند.

پالوزی به TechCrunch گفت که چیزی در کد پیدا نکرده است که در دسترس بودن این ویژگی را برای کاربران منتخب محدود کند – مثلاً سازندگانی که از Super Follows در توییتر استفاده می کنند.

با این حال، این اضافه شدن به Collaborations نشانه دیگری است که توییتر به این فکر می کند که چگونه پلت فرم خود را می توان به روش های مختلفی غیر از یک میدان شهر مجازی یا یک شبکه خبری بلادرنگ استفاده کرد.

در میان بسیاری از محصولات جدیدی که توییتر در ماه‌های اخیر آزمایش کرده است، ایده تبدیل توییتر به یک پلتفرم سازنده است که در آن دنبال‌کنندگان می‌توانند به صورت اختیاری در حساب‌های مورد علاقه مشترک شوند در ازای دسترسی انحصاری به محتوای فقط طرفداران مانند عکس‌ها، ویدیوها یا موارد دیگر. یا حتی توییت های خصوصی. این عملکرد Super Follows.به نام آن، در پایان سال گذشته در دسترس جهانی قرار گرفت و اکنون در این دوره آزمایشی اولیه برای کاربران iOS و اندروید در دسترس است. شایستگی الزامات بیان می کند که سازنده باید در ایالات متحده مستقر باشد و حداقل 10000 دنبال کننده داشته باشد تا اشتراک Super Follow را به طرفداران خود ارائه دهد.

باید دید آیا سازندگان توییتر را به عنوان یک پلت فرم مناسب برای ایجاد درآمد از اشتراک می‌دانند یا خیر. اما توییتر تعدادی تبلیغ کننده برند دارد که از پلتفرم خود استفاده می کنند و همچنین کاربرانی با رتبه بالا با تعداد فالوورهای زیادی که می توان آنها را به نوعی “نفوذ” در توییتر دید. به طور بالقوه می تواند این دو گروه را با این ویژگی جدید همکاری ترکیب کند.

البته ویژگی Collaborations علاوه بر تراکنش های علامت تجاری، می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. می توان از آن برای نمایش اظهارات ترکیبی از سازمان ها، شرکت ها یا افراد استفاده کرد. برای تبلیغ کار با چندین نویسنده یا خالق، مانند پادکست ها، خبرنامه ها یا مقالات خبری. و افرادی که به دلایل دیگری می خواهند با هم متحد شوند می تواند برای سرگرمی استفاده شود.

با این حال، توییتر ما را در حال حاضر در مورد برنامه هایمان برای همکاری در توییتر گمانه زنی می کند.

در صورت درخواست نظر، سخنگوی توییتر تنها تایید می کند که این ویژگی چیزی است که توییتر در حال حاضر در حال “کاوش” است، اما از گفتن بیشتر در مورد این ویژگی، برنامه های آن یا تاریخ راه اندازی آینده خودداری کرد.