
بسته به سن شما، حرکت از نقطه A به نقطه B ممکن است شامل نقشه های کاغذی باشد – چیزی که ما آن را اطلس می نامیم، کتاب غول پیکری که در جیب پشت صندلی سرنشین ماشین زندگی می کرد.
با دیجیتالی شدن نقشه ها، ممکن است به MapQuest کمک کرده باشید تا سریع ترین مسیر را به مقصد خود ترسیم کنید. از قضا، هانتر واکر از هومبرو توییت ها هفته گذشته افرادی هستند که چاپ صفحات MapQuest را به خاطر می آورند و “کسانی که نمی دانند من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.”
با هر کدام از این اردوگاهها روبرو شوید، Proxi میخواهد هنگام ایجاد نقشهها برای سال 2022 تمام احساسات را به شما منتقل کند. استارتآپ مستقر در سیاتل در حال توسعه نرمافزار مکانی است که برای مقابله با Google Maps و Yelp مشابه طراحی شده است و به کاربران توانایی ایجاد میکند. نقشه های ناوبری شخصی
نبرد واقعی نسل ها افرادی هستند که به یاد می آورند قبل از رانندگی به جایی دستورالعمل های Mapquest را چاپ کنند و صندلی عقب پر از صفحات دور ریخته شده است.
و آنهایی که نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنم
–
(@hunterwalk) 10 فوریه 2022
ایده این شرکت از کارت جمع سپاری ملیندا هاگی، یکی از بنیانگذاران Proxi Trick or Treat است که در سال 2020 در فضای مجازی منتشر شد. در بحبوحه همه گیری جهانی، هاوی، یک مهندس اطلاعاتی، می خواست بداند مردم به کجا می روند، آب نبات شلیک می کند. که فرزند او می تواند یک ترفند یا درمان ایمن در محله انجام دهد.

برنامه Proxi Maps. اعتبارات ایناژ: پروکسی
او گفت: “من در گروه محلی فیس بوک خود برای والدین متوجه شدم که مردم فقط آدرس خود را لیست می کنند، و با توجه به داستان من، فکر کردم آنقدر احمقانه است که هیچ کس نمی تواند از آن استفاده کند.” “به این فکر می کردم که با این آدرس ها چه کاری می توانم انجام دهم، بنابراین از تعدادی ابزار مختلف برای ترکیب آنها استفاده کردم و فرمی را برای افراد ارسال کردم تا شیرینی های خود را اضافه کنند.”
چیزی که در محله کوچک او آغاز شد، در نهایت با 2300 خانه در منطقه سیاتل، در فضای مجازی پخش شد. او حتی در اخبار محلی و صبح بخیر آمریکا برجسته شد.
او گفت، با این حال، همانطور که او این روند را طی کرد، متوجه شد که فرآیند تهیه کارت “یک کابوس” و “غیرقابل دسترس برای مردم عادی است.”
پس از اینکه مردم شروع به درخواست کمک از او برای ساخت کارت کردند، او به چلسی رونی، دوست دانشگاهی که بارها با ترک های قبلی کارآفرین بوده، روی آورد تا روی چشم انداز کار کند تا کارت سازی را بسیار آسان کند.
Proxi یک ابزار رایگان بدون کد برای ایجاد نقشه های تعاملی شخصی است که می تواند در حساب های رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و برنامه ها جاسازی شود. برخی از اولین کاربران این شرکت – از جمله ایستگاه خبری King 5 سیاتل، Seattle’s Travelling while Black، هماهنگ کنندگان رویدادها، اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان آشپزی – در حال جایگزینی لیست های جلسات مورد علاقه، رستوران ها و نقشه های مکان برای دیدن و دیدن هستند.
و برخلاف سایر خدمات نقشه برداری، مصرف کنندگان می توانند برند خود را روی نقشه ها قرار دهند و نمادهای سفارشی ایجاد کنند.
او افزود: «ما از طریق آزمایشها متوجه شدیم که افراد وقتی میتوانند به صورت بصری محل رابطه خود را ببینند، تغییر شکل میدهند و در واقع به این مکانها میروند.» “مدیران به زودی می توانند یک تابلوی تجزیه و تحلیل عمیق دریافت کنند که در آن می توانند بفهمند چه کسی از یک نقشه بازدید می کند، چه مدت زمانی را در آنجا می گذراند، روی کدام نقاط کلیک کرده اند، و چه کسی روی مسیرها و URL های سفارشی کلیک می کند.”
برای راه اندازی این ویژگی های جدید، هاوی و رونی در یک حلقه دوباره ضبط شده به رهبری گراهام و واکر (شرکت من به من گفت که این اولین بار بود که یک حلقه را اجرا می کردند)، با حضور Techstars، Madrona Pioneer Fund، Pack VC، Tacoma، 1.2 میلیون دلار جمع آوری کردند. صندوق سرمایه گذاری، صندوق FAM، KIG و گروهی از سرمایه گذاران فرشته.
پروکسی در اواسط سال 2021 راه اندازی شد، زمانی که شروع به دستیابی به نیروی محرکه ای کرد که قبلا ذکر شد. پس از ثبت نام در Techstars، هاوی و رونی تصمیم گرفتند به دنبال سرمایه اضافی برای مقیاس سریع و اجرای کمپین های بازاریابی باشند.
آنها قصد دارند از آن به چهار روش استفاده کنند: استخدام کارمندان کلیدی، افزایش تراکم در سیاتل و آستین، جذب افراد بیشتر برای ساختن نقشه ها و کاوش در مفهوم یک برنامه کاربردی مصرف کننده.
تاکنون حدود 500 نقشه در سراسر جهان ایجاد شده است. موارد جالب استفاده، مسیرهای عروسی و نقشه هایی از بهترین زمین های بازی شهر را ایجاد می کند. در مناطق تمرکز سیاتل و آستین، هاوی و رونی میخواهند 250 نقشه را گسترش دهند، جایی که مردم بطور فعال توصیههای خود را به طور منظم با منطقه محلی خود یا با مسافران به اشتراک میگذارند.
هاوی گفت: «یکی از راههایی که میتوانیم متمایز شویم و واقعاً چیزی بسازیم که مردم به آن علاقه دارند، نزدیک ماندن به سازندگان است. “ما ویژگی ها را واقعاً با دقت و اخلاقی ایجاد خواهیم کرد و مطمئن خواهیم شد که یک تجربه کاربری عالی برای افراد ایجاد می کنیم.”