
طبق صحبتهای سرمایهگذاران، شرکت استریم بازی هند، Loco، روز پنجشنبه اعلام کرد که 42 میلیون دلار جمعآوری کرده است، زیرا میخواهد توییچ را برای هند بسازد.
به گفته دو منبع آگاه، Hashed، Makers Fund، Catamaran Ventures، Krafton و Hiro Capital در سرمایه گذاری سری A برای این استارتاپ سرمایه گذاری کرده اند و به گفته دو منبع آگاه، این استارت آپ تخمین اولیه را در حدود 150 میلیون دلار می دهد. TechCrunch قبلا این معامله را اعلام کرده بود.
این استارت آپ به سرمایه گذاران خود گفت که لوکو در حال تلاش برای ساخت توییچ برای هند است. او با چندین ناشر بازی از جمله PUBG Corporation، Activision-Blizzard، Riot Games همکاری کرده است. در اپلیکیشن آن، کاربران استریمرها را تماشا میکنند و با آنها تعامل میکنند و با کالاهای مجازی/خرد تراکنشها از آنها پشتیبانی میکنند.
به گفته منابع آگاه، ماهانه 5.3 میلیون کاربر فعال جمع آوری کرده است که 450000 نفر از آنها هر روز از این سرویس استفاده می کنند. به گفته منابع، حدود 45000 گیمر در حال پخش به Loco هستند.
این استارت آپ در گروه سرمایه گذاران خود گفت: «یوتیوب سیگنالی پیشرو برای این جستجوی محتوای بازی ارائه می دهد، اما محصول آن برای بازار پخش بازی طراحی نشده است. لوکو در یک اسلاید گفت که کاربران این پلتفرم از اکتبر 2021 هر روز تا 27 دقیقه را صرف کرده اند.