منو سایت

پلتفرم هوش مصنوعی صدای Curious Thing سوالات درستی می پرسد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

بنیانگذاران Curious Thing دکتر هان سو، سام ژنگ و دیوید مک کیگ هستند

بنیانگذاران Curious Thing دکتر هان سو، سام ژنگ و دیوید مک کیگ هستند

Curious Thing مستقر در سیدنی یک استارتاپ با نام مناسب است. پلتفرم ارتباطی هوش مصنوعی صوتی می تواند با مردم تماس بگیرد و از آنها سؤالاتی مانند “امروز چه احساسی دارید؟” و سپس با “در مقایسه با دیروز چه حسی دارید؟” را دنبال کنید که عمدتا توسط شرکت های بهداشتی و مالی استفاده می شود، Curious Thing امروز اعلام کرد که این کار را انجام داده است. 7 میلیون دلار (حدود 4.8 میلیون دلار) در بودجه سری قبل از A به رهبری Hawkstone با Blacksheep Capital، ژانویه Capital و سرمایه گذاران بازگشتی Reinventure و Qualgro جمع آوری کرد.

Curious Thing در سال 2018 توسط مدیر عامل سام ژنگ، مدیر ارشد فناوری دکتر هان سو و مدیر ارشد استراتژیک دیوید مک کیگ به عنوان یک شرکت فناوری منابع انسانی قبل از اینکه امسال به سمت هوش مصنوعی صوتی برود، تأسیس شد. این شرکت می گوید که پلتفرم آن تاکنون بیش از سه میلیون دقیقه تماس با هوش مصنوعی را مدیریت کرده است. مشتریان او شامل Foodpanda، Quitline، Calvary and Medibank، Brighte، Humm Group و چندین دولت محلی و ایالتی هستند.

ژن به TechCrunch گفت: “به جای پاسخ به سوالاتی مانند “امروز هوا چگونه است؟”

او افزود: «این هوش مصنوعی صوتی است زیرا تماس تلفنی صوتی دارای ویژگی مناسب برای فعال بودن و سریع بودن برای تشویق مشتریان به اشتراک‌گذاری بیشتر است.» ما می دانیم که اگر مردم با هم صحبت کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که یک موضوع را به اشتراک بگذارند.

ژن گفت که او معمولاً Curious Thing را برای مشتریان به عنوان “مراقبت از مشتری فعال” توصیف می کند. در بخش بهداشت و درمان برای معاینه روزانه بیماران استفاده می شود. برای مثال، این شرکت با بسیاری از دولت‌های استرالیا همکاری می‌کند تا با بیماران مبتلا به کووید در مورد وضعیت و علائم آنها تماس بگیرد تا پزشکان بتوانند نوع حمایت مناسب را ارائه دهند. در خدمات مالی و صنایع فین‌تک، Curious Thing شامل کمک ورودی، اعتبارسنجی اطلاعات، یادآوری پرداخت و بازخورد مشتریان منقضی شده است.

برخی از نمونه‌های دیگر از سؤالاتی که Curious Thing ممکن است بپرسد عبارتند از: «شما یک قرار روز جمعه دارید، آیا می‌توانم تأیید کنم که می‌آیید»، به دنبال آن «آیا باید دوباره برنامه ریزی کنید» اگر بیمار «نه» گفت. در صنعت خدمات مالی، مردم می توانند مواردی مانند “عضویت شما منقضی شده است، اگر 10 درصد به شما تخفیف بدهیم، آیا به تمدید فکر می کنید؟”، “آیا می توانم بفهمم چرا تصمیم گرفتید از خدمات ما استفاده نکنید؟” و “متشکرم؟” بپرسند. که از خدمات ما استفاده می کنید. آیا بازخوردی وجود دارد که بتوانید با ما در میان بگذارید؟”

ژن گفت: حدود 85 درصد از درآمد Curious Thing در حال حاضر از استرالیا می آید و بخشی از بودجه جدید آن برای توسعه در آسیای جنوب شرقی و ایالات متحده استفاده خواهد شد. او همچنین قصد دارد برای تیم فنی خود استخدام کند.

یافتن ارزیابی استارتاپ خود: 5 عاملی که باید در نظر بگیرید