
از آنجایی که Pinterest بر روی بهبود تجربه خرید آنلاین در پلتفرم خود تمرکز دارد، این شرکت بعد از ظهر امروز اعلام کرد که در حال خرید یک سرویس اطلاعات مد برای مد به نام The Yes است که توسط یک کهنه کار تجارت الکترونیک و مدیر عامل سابق Stitch Fix جولی بورنشتاین و فنی تاسیس شده است. یکی از بنیانگذاران، آمیت آگاروال. شروط این معامله فاش نشده است، اما این خرید به ایجاد یک سازمان استراتژیک جدید در Pinterest کمک می کند تا به تقویت تلاش های خرید شرکت، از جمله توسعه ویژگی ها برای خریداران و خرده فروشان کمک کند.
به زمانی می رسیم که Pinterest سعی می کند خود را در تغییر روش خرید آنلاین مردم جهت دهد. در حالی که زمانی کاربران برای الهام گرفتن به داشبوردهای تصویر پینترست اعتماد می کردند، امروزه بیشتر جذب محتوا، ویدیوها و فیدهای بسیار سفارشی سازندگان می شوند. بله، با توجه به فناوری که در زیر کاپوت کار می کند، ممکن است بتواند در مورد دومی کمک کند.
The Yes که در سال 2018 تأسیس شد، یک نمایش خرید روزانه شخصی ایجاد کرده است که در حین خرید از صدها خرده فروش مد، سبک مصرف کننده را آموزش می دهد. این برنامه که عمدتاً بر مد زنانه متمرکز بود – از جمله لباس، کیف و لوازم جانبی – با تلاشهای قبلی Bornstein در Stitch Fix متفاوت بود، که شامل افرادی بود که اقلامی را برای تحویل به خریداران منفعلتری که میخواستند با یافتههای جدید در اکتشافات ماهانهاش غافلگیر شوند، انتخاب میکردند. . جعبه ها.
بله، از طرف دیگر، مراقب کسانی باشید که واقعاً به روشی فعال تر به مرور و خرید آنلاین می پردازند. همانطور که TechCrunch قبلاً گزارش داده است، همچنین طیف گسترده ای از مارک ها را از گوچی، پرادا و اردم گرفته تا مارک های مدرن مانند Vince و Theory تا مارک های مستقیم به مصرف کنندگان مانند Everlane و La Ligne تا مارک های روزمره مانند Levis ارائه می دهد.
به نفع خریدار جدید خود، The Yes همچنین یک طبقه بندی مد گسترده ایجاد کرده است که از تجربه انسانی و یادگیری ماشینی برای تقویت الگوریتم های مد یاب خود استفاده می کند. Pinterest آموخته است که این سیستم را می توان بیشتر توسعه داد تا فراتر از لباس گسترش یابد و به دسته های دیگری که در سایت آن محبوب هستند – مانند خانه، زیبایی و غذا دسترسی پیدا کند.
همه اینها ممکن است به تلاشهای روزافزون Pinterest برای جذب سازندگان به پلتفرماش مربوط باشد، که اکنون ویدیوها و جریانهای زنده را منتشر میکند که برای تشویق کاربران Pinterest به خرید محصولاتی که توصیه میکنند طراحی شده است. همانطور که کاربران محتوا را تماشا می کنند و سپس به فید Pinterest روی می آورند، می توانند محصولات بیشتری را کشف کنند و با گشت و گذار الگوریتم هوشمندتر می شود.
پس از این قرارداد، Pinterest میگوید که Bornstein مستقیماً به بن سیلبرمن، بنیانگذار و مدیر عامل Pinterest گزارش میدهد و در نقش جدید خود به عنوان معاون ارشد خرید در Pinterest، وظیفه رهبری چشمانداز و استراتژی خرید Pinterest را بر عهده خواهد داشت. این همچنین شامل ایجاد یک سازمان جدید است که به تلاشهای خرید سلیقهگرا در Pinterest اختصاص دارد. علاوه بر این، تیم 40 نفره The Yes نیز پس از تکمیل قرارداد به پینترست خواهند پیوست.
سیلبرمن در بیانیه ای گفت: “تیم بله در ساختن خریدهای انتها به انتها متخصص است.” “آنها دیدگاه ما را به اشتراک می گذارند تا یافتن محصولات مناسب را که بر اساس سلیقه و سبک شما برای شما شخصی سازی شده است آسان تر کنند. ما در مورد تیم با استعداد و فناوری The Yes بسیار هیجانزده هستیم، زیرا تجربیات خرید تخصصی را در Pinterest ایجاد میکنیم.
این شرکت به TechCrunch گفت: Pinterest این معامله را راهی برای آوردن ترکیبی از بهترین استعدادها، تجربه و فناوری برای تسریع چشم انداز خود برای تبدیل Pinterest به خانه ای جدید برای خریدهای سلیقه ای دید.
“من حرفهام را در چهارراه خرید، مد و فناوری گذراندهام و تاثیر ارزشمند فناوری ساختوساز را بهطور مستقیم دیدهام، که به برندها اجازه میدهد به راحتی به یک پلتفرم بپیوندند و در عین حال به مشتریان اجازه میدهد اولویتهای خود را به اشتراک بگذارند.” بورنشتاین گفت. “پیوستن نیروها به Pinterest برای گسترش دامنه دسترسی خود با استفاده از چنین پلتفرم الهام بخش، گام بعدی هیجان انگیز و ایده آل برای تیم و فناوری ما است.”
در نتیجه این خرید، The Yes برنامه و وب سایت خود را می بندد و تنها بر Pinterest تمرکز می کند.
این شرکت انتظار دارد که این معامله در سه ماهه دوم سال 2022 بسته شود.