منو سایت

چه زمانی محصول و داستان خود را برای دو برنده تغییر دهید

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود


به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی برای استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch + الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. آیا می خواهید آن را هر شنبه در صندوق پست خود قرار دهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

اوه، بله، همه، آخر هفته است، و اینجا در ایالات متحده طولانی است، زیرا ما دوشنبه یک روز تعطیل داریم. همانطور که شما این را می خوانید، امیدوارم در حالی که سه سگ در اطرافم هستند روی مبل چرت بزنم، و ما چهار نفر در حال چرت زدن در حال چرت زدن باشیم.

ولی! اولین! کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین بیایید در اوایل هفته به نقطه شروع یک استارتاپ بپردازیم و بله، کمی در مورد پول صحبت کنیم.

جوک، چرخش

دنیای ورزش های الکترونیکی مکانی بسیار پراکنده است. ساخته شده بر روی انواع بازی‌ها، انجمن‌ها، سری مسابقات، پلتفرم‌ها، برنامه‌های چت و وب‌سایت‌ها، می‌تواند تلاشی مشروع برای یافتن آنچه جهنمی در جریان است، حتی در بازی مورد علاقه‌تان باشد. بنابراین، Juked.gg شروع به ایجاد یک مرکز خبری متمرکز برای همه چیزهای مرتبط با ورزش الکترونیکی در سال 2020 کرد.

این شرکت به موفقیت های اولیه دست یافت و دایره ای هفت رقمی به دست آورد که در اوایل سال 2021 پوشش دادیم. اما به گفته یکی از بنیانگذاران بن گلدابراین سرویس یک دوره رشد سریع داشت که او قبل از مشاهده فلات تعداد کاربران فعال در سال گذشته، آن را “بالا و راست” در قالب یک نمودار توصیف کرد.

چی شد؟ طبق گفته گلدهابر، که به عنوان برچسب بازی FishStix نیز شناخته می شود، Juked در نهایت به 1 درصد از طرفداران ورزش های الکترونیکی خدمت کرد، اما به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا نکرد. بنابراین، شرکت نوپا این کار هوشمندانه را انجام داد تا از مشتریان خود در مورد خدمات خود و نظر آنها در مورد آن سؤال کند. از آن مکالمات، گلدهابر گفت که مصرف کنندگان مسائلی را مطرح کردند که در ورزش های الکترونیکی رایج است، مانند سمیت جامعه، هرزنامه و موارد داغ.

بنابراین، جوکد تصمیم گرفت کمی دور بزند و شبکه اجتماعی را بسازد که مصرف‌کنندگان واقعاً می‌خواهند – مکانی کمتر سمی برای طرفداران ورزش‌های الکترونیکی.

این محصول روز پنجشنبه پس از یک دوره آلفا بسته، پس از آزمایش آن با حدود 750 کاربر قبل از در دسترس قرار دادن آن برای عموم، راه اندازی شد.

طبق اطلاعات AppAnnie (در حال حاضر Data.ai، ظاهرا)، این سرویس این هفته در بین کاربران iOS در ایالات متحده رتبه بندی شده است، البته فقط در رده شبکه های اجتماعی. چند ماه دیگر با شرکت بررسی خواهیم کرد تا ببینیم بارگیری‌ها چگونه می‌لرزند.

سؤالات بزرگی باقی می ماند، از جمله اینکه این سرویس چگونه قصد دارد با سمیت در مقیاس بزرگ مبارزه کند – برای ثبت نام باید با مجموعه ای از شرایط نسبتاً قوی موافقت می کردم. Juked قصد دارد در آینده از اعتدال انسانی با هوش مصنوعی استفاده کند و کاربران را ملزم به ثبت نام با شماره تلفن می کند. همه ایده های خوبی هستند، اما برای شرکت در مقیاس گسترده آزمایش نشده اند.

من به دنبال این هستم که Juked روی چه چیزی کار می کند زیرا من از طرفداران ورزش های الکترونیکی هستم. اما من دقیقاً در بازار یک شبکه اجتماعی جدید نیستم. بیایید ببینیم جوک بازار استارتاپ چگونه می تواند به او کمک کند تا امتیاز بیشتری کسب کند. (و احتمالاً پول جمع آوری کنید، زیرا یک سال از دور سهام او می گذرد، بنابراین اگر شرکت برای جمع آوری پول بیشتر در سه ماهه آینده تلاش کند، شوکه نخواهیم شد.)

داستانی درباره دو فراخوان سود

این هفته یک دسته دیگر از تماس های درآمدی از سوی شرکت های فناوری را به همراه داشت. و مثل همیشه، نگاهی به بازار انداختیم تا نکاتی را در مورد آنچه که برای استارت آپ ها در راه است مشاهده کنیم.

بیشتر کار ما اینجاست، در غوطه ور شدن ما در مورد اهمیت مسیرهای رو به جلو برای شرکت های فناوری امروز. به نظر می رسد آخرین نتایج برای سرمایه گذاران بسیار کمتر از آنچه در آینده می بینند اهمیت دارد. بنابراین زمانی که Amplitude توسط سرمایه گذاران در بازار عمومی ضربه خورد، ما یادداشت برداری کردیم. شرکت های دیگری نیز وجود داشته اند که ضربات مشابهی را متحمل شده اند، از جمله متا، بنابراین فکر نکنید که ما انگشت خود را به سمت Amplitude عمومی اخیر نشانه رفته ایم. (به یاد بیاورید که سال گذشته مستقیماً در لیست قرار گرفت.)

اما روی دیگری از این سکه وجود داشت، یعنی سود Appian. این شرکت اتوماسیون با کد پایین نسبت به بسیاری از اولین شرکت‌های فناوری، سابقه آرام‌تری در بازار عمومی دارد. این یک دیس نیست، به خاطر داشته باشید. مدیر عامل آن، مت کالکینز، این هفته در حالی که در مورد نتایج شرکت بحث می کردیم، به من گفت.

چطور؟ این به تعریف کالکینز از اینکه نوآوری چیست و نه فقط ساختن چیزی برمی گردد. او به TechCrunch گفت که شرکت او مدت‌هاست که یک سازمان تحت رهبری مهندسی بوده است، او به ما گفت که انجام یک کار عالی کافی نیست. اگر شرکت این کار را نکند بازار ویژگی جدید، آن را بفروشید و از آن استفاده کنید، پس واقعاً نوآورانه نیست. او گفت که نوآوری یک تجربه است، نه یک محصول. او افزود که نتیجه نهایی این نوآوری، توصیه مشتری برای یک ویژگی جدید است – زمانی که کسی یادداشت می‌کند و می‌گوید یک چیز جدید واقعاً خوب است. این امر مستلزم آن است که مردم بدانند چیزی وجود دارد تا آن را برگردانند.

من دیدگاه او را دوست دارم. این به توضیح این نکته کمک می کند که چرا بسیاری از نوآوری های به اصطلاح بلاک چین کمتر شبیه یک نوآوری واقعی به نظر می رسد تا ایجاد مجموعه ای از فرضیه ها; بله، برخی از محصولات وب 3 باطنی تر موجود در بازار امروز تأثیر واقعی خواهند داشت، اما بیشتر آنها ترفندهای کدنویسی هستند تا ابزارهای مفید.

درست قبل از اینکه تو را رها کنم کاهش کارکنان که شرکت‌ها در ایالات متحده احساس می‌کنند نه تنها هزینه‌های استخدام را افزایش می‌دهد، بلکه به شرکت‌هایی مانند Appian کمک می‌کند. این شرکت تقاضای مشتریان را برای خودکارسازی بیشتر کار خود می بیند زیرا کارمندان نمی خواهند این کار را انجام دهند. و کارمندان بدبخت برگشتند.

در نهایت، رشد Appian مدتی است که شتاب گرفته است. و گزارش سودی وجود داشت که منجر به سقوط قیمت سهم نشد، اما الف سود. با بازگشت به نقطه شروع ما برای این گفتگو، این همان باندی است که شرکت ها امروز باید آن را پاک کنند تا چند صد امتیاز برای افزایش سرمایه بازار کاهش دهند. این بازار بسیار دشوارتر از چند ماه پیش است. به همین دلیل است که به نظر من مدتی است که پنجره عرضه اولیه یک هود است.

بغل می کنم و امیدوارم آخر هفته شما آرام باشد!

الکس