
از بیرون، دنیای استارتآپها میتواند غیررسمی به نظر برسد: با هم بنیانگذار خود در یک ساعت خوش، با سرمایهگذار پیشرو خود در DM در توییتر ملاقات کنید و بیشتر بر راهاندازی یک محصول کمدوام تمرکز کنید تا بستن فرآیندهای گنجاندن.
اما این جایی نیست که داستان متوقف شود. هنگامی که بنیانگذاران جهش رسمی به سمت کارآفرینی را انجام می دهند، طیف وسیعی از کارها (گاهی خسته کننده) وجود دارد که باید انجام شوند – از نظر قانونی و حرفه ای. و وکلای استارت آپی که در اسناد تخصصی و فرآیندهای ایجاد استارت آپ ها تخصص دارند می توانند منابع مفیدی باشند.
در مرحله اولیه TechCrunch در اوایل این ماه، وکیل لیندسی مینیانو در مورد کار خاصی که به عنوان یکی از مالکین یک شرکت حقوقی شرکتی مستقر در سانفرانسیسکو برای استارتآپهای متعلق به زنان و اقلیتها انجام میدهد، صحبت کرد. این شرکت، Smith Shapourian Mignano PC، تا حد زیادی نماینده استارتآپها و سرمایههای خرد در مراحل اولیه است، به این معنی که میتواند جدول زمانی را که در آن بنیانگذاران باید در مورد قوانین استارتآپ فکر کنند – و پرهزینهترین اشتباهات آنها، شرح دهد.
هزینه های حقوقی گران است و هیچ وکیل خوبی در غیر این صورت به شما نمی گوید. برای استارتآپها، این تنش ایجاد میکند: موسس میتواند یک حرفهای را استخدام کند یا برای گزینه مقرون به صرفهتر به وبسایتهای آنلاین یا شرکتهای فناوری قانونی مراجعه کند. مورد دوم ممکن است برای بنیانگذاران واقعی تر باشد، به خصوص در روزهای اولیه که هر دلار مهم است.