
TechCrunch Experts به جمع آوری و به اشتراک گذاری توصیه های معتبر برای بنیانگذارانی که به کمک بازاریابی برای رشد و توسعه نرم افزار نیاز دارند، ادامه می دهد. در اینجا برخی از مقالات مرتبطی است که در هفته های اخیر منتشر کرده ایم:
بازاریابی برای رشد
(TechCrunch +) جامعه و فاکتور K خود را برای تحریک رشد ویروسی لمس کنید: جان بیگز برای آشکار کردن برخی از بینش ها در مورد تحریک رشد ویروسی، مصاحبه کرد:
- Mariusz Gonsiewski، رئیس بازی های موبایل در CEE، گوگل
- اندرو یاکولف، بنیانگذار همبستگی
- سام لایف، مدیر بازاریابی، StickerYou
- جان ووزنوفسکی، مدیرعامل Reality.co
- جین وانگ، مدیر عامل Optimity
در میان موضوعات دیگر، این مقاله فرمول K-factor را پوشش می دهد که به اندازه گیری ویروسی بودن کمک می کند.
k = i * c
i = میانگین تعداد دعوت نامه های ارسال شده توسط هر مشتری
c = میانگین درصد تبدیل هر دعوت نامه ارسال شده
وقتی صحبت از بازاریابی برای رشد میشود، «بسیاری از CRO روانی است»: منحنی رشد از طریق تحقیقات بازاریابی ما برای رشد به ما توصیه شد.
من با بنیانگذار Mulenga Agli در مورد نحوه ارزیابی تیم آنها از مشتریان جدید و اشتباهات رایج بازاریابی مرتبط با بهینه سازی نرخ تبدیل صحبت کردم. مصاحبه ما همچنین نحوه کار آنها با مشتریان را پوشش می دهد و اگلی توضیح می دهد که چه توصیه هایی را به مشتری با بودجه 25000 دلار ارائه می دهند:
بیایید بگوییم که این مرحله اولیه کسب و کار اشتراک برای SaaS است. اگر وقت دارید، سرمایهگذاری در سئو و یک محتوای بسیار امن برای تولید ورودی توسط رشد مداوم پشتیبانی میشود و آزمایشهای CRO ایدهآل خواهد بود.
مشاوره نرم افزاری
برای بنیانگذارانی که میخواهند برنامهها را اجرا کنند، “غیر فنی محدودیت نیست”: من با Wojciech Borkowski، رئیس توسعه کسبوکار، و Peter Tuszynski، CTO، در فروشگاه توسعه نرمافزار Intent درباره قیمتگذاری پروژه، تعامل با مشتری و نحوه انجام صحبت کردم. با آنها کار کنید. مشتریانی که تجربه فنی قبلی ندارند.
مهم است که یک فرآیند اعتبارسنجی محصول آزمایش شده نبرد داشته باشید. مشتریان ما اغلب روی بخش سخت افزاری بسیار متمرکز هستند، که ما را ملزم می کند هنگام کار روی نرم افزار / نرم افزار پروژه کوشاتر باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به خوبی اجرا می شود.