
چهارشنبه، 18 مه 2022 است، و ما در رویداد تحرک خود وقت می گذرانیم، پرواز اتومبیل ها، رانندگی به تنهایی و بحران های هویتی مختلف را تماشا می کنیم. ای کاش اگر نبودی اینجا بودی و اگر هستی امیدوارم با تو آشنا شوم! – سلام و کریستین
TechCrunch برتر 3
- فینتک در تقلب پشتیبانی میکند: پیشگیری، یعنی. Plaid ابزارهای جدیدی ارائه می دهد تا کاربران بتوانند داده ها را با امنیت بیشتری از طریق پلتفرم خود به اشتراک بگذارند. او تنها نیست: در بخش “Big Tech Inc.”، خواهید دید که Stripe نیز از منطقه راحتی خود خارج می شود. از قضا، همه این پیشنهادات جدید Plaid و Stripe را در شرایط رقابتی تر قرار می دهند.
- باب ایگر به تیم Gopuff می پیوندد: اکنون که باب آیگر، مدیرعامل سابق والت دیزنی در حال سرمایه گذاری و مشاوره به گوپاف است، شرکت تحویل فوری می تواند اولین وظیفه را به او بدهد: چگونه در یک بازار شلوغ حرکت خود را حفظ کند. Gopuff تایید کرده است که در حال حاضر نیاز به کاهش به عنوان بخشی از بازسازی خود دارد، و ما می بینیم که شرکت های این بخش رتبه های خود را در Instacart کاهش می دهند. این دستور العملی برای یک پروژه چالش برانگیز است – ما مشتاقانه منتظریم ببینیم ایگر چگونه آن را انجام خواهد داد.
- تسلا مصون نیست: یک شرکت مستقر در بریتانیا گفته است که با هک کردن فناوری بلوتوث کم انرژی مورد استفاده تسلا برای باز کردن قفل و کنترل خودرو از طریق اپلیکیشن یا جاکلیدی خود، موفق شده است قفل درهای تسلا را باز کند. این فقط تسلا نیست – هر کسی که از این نوع فناوری استفاده می کند آسیب پذیر است. توصیه می شود قبل از رانندگی با ماشین یک پین چهار رقمی وارد کنید، که هوشمند است، اما همچنین شماره دیگری است که باید به خاطر بسپارید.
راه اندازی و VC
چمن سبز و سبز سرمایه گذاری در آب و هوا به تازگی 1.7 میلیارد دلار از مدیریت سرمایه گذاری نسل، یک شرکت سرمایه گذاری دولتی و خصوصی متمرکز بر پایداری که توسط ال گور تأسیس شده است، دریافت کرده است.
در TC +، الکس او متعجب است، در دنیایی که همه چیز کمی اغراقآمیز است، آیا استارتآپهای کریپتو از بدتر بودن حتی نسبت به خواهر و برادرهای غیرکریپتو خود رنج میبرند.
اوه، ما واقعاً شروع به کار با برخی از باهوش ترین و با دقت ترین افراد کرده ایم. این هفته، در سهام، ناتاشا می پرسد که چگونه شرکت های نوپای مراقبت های بهداشتی دیجیتال در حال ایجاد مشاغل موفق در جهان پس از Roe هستند.
بیشتر ▼؟ آیا بیشتر می خواهی؟ خب پس:
- در جنگل، جنگل قدرتمند: سرمایه گذاری خطرپذیر Jungle Ventures مستقر در سنگاپور با بسته شدن چهارمین صندوق خود در آسیای جنوب شرقی و هند عمیق تر می شود. صندوق IV جمعاً 600 میلیون دلار است که 450 میلیون دلار آن برای سرمایه گذاری های جدید و 150 میلیون دلار برای سرمایه گذاری های بعدی است. کاترین نوشتن.
- من به استفاده از کارت اعتباری خود فکر می کنم: مری ان گزارش می دهد که راه اندازی پرداخت ها و نرم افزار SpotOn با بودجه 300 میلیون دلاری سری F به پایان رسیده است که این شرکت 3.6 میلیارد دلار برآورد می کند.
- زیرا سرطان مانند دانه برف است: هر سرطانی منحصر به فرد است زیرا هر فردی منحصر به فرد است و یکی از مهم ترین سلاح ها در هر نبرد با سرطان اطلاعات است. ایزابل پیشرفتی را از FDA دریافت کرد و 3 میلیون دلار برای ارائه رویکرد خود به بازار جمع آوری کرد.
- وام خود را بدون ترک پرداخت کنیدمی نویسد: پلت فرم سازه های مالی را حفظ کنید تا به کارفرمایان کمک کند پاداش های نگهداری را به شکل وام های ساده ارائه کنند. اینگرید.
- کار از محکم کاری عیب نمیکنه: AmEx Ventures 5 میلیون دلار روی Trellis شرط بندی کرده است و تعویض ارائه دهندگان بیمه را آسان تر می کند.
پنج سرمایه گذار در فناوری های ساختمانی روندها و فرصت های سال 2022 را تجزیه و تحلیل می کنند

اعتبار تصویر: دونالد یان اسمیت (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
پیشرفتهای تکنولوژیکی که ما در 2000 سال گذشته داشتهایم خیرهکننده است، اما صنعت ساختوساز همچنان بر قرنها تکنولوژی متکی است.
پیکربندی یک ربات مخلوطکننده سیمان نسبتاً آسان است، اما تحویل CementTron 3000 به محل کار، آموزش و نگهداری کارگران از انواع مزاحمتهایی نیست که سازندگان به دنبال آن هستند – به خصوص زمانی که حاشیهها کم است و کارگران به سختی پیدا میشوند.
با این حال، سرمایه گذاران از استارت آپ هایی حمایت می کنند که رباتیک، مدیریت داده، اتوماسیون و واقعیت افزوده را در فرآیند ساخت و ساز معرفی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیروهای بازار که این بخش را در سال 2022 شکل می دهند، با پنج سرمایه گذار صحبت کردیم:
- نیکیتاس کوتوپس، مدیر عامل، Insight Partners
- هاینریش گرولر، شریک اسپیدینوست
- Momei Ku، مدیر عامل PSP Growth
- سوزان فلچر، شریک ریسک، آزمایشگاه پرایم موورز
- Sungjoon Cho، شریک عمومی، D20 Capital
TechCrunch + برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و استارت آپ ها کمک می کند تا به جلو حرکت کنند. می توانید در اینجا ثبت نام کنید.)
شرکت بزرگ فناوری
بدیهی است که “روز ویژگی های جدید” است (اگرچه ما حدس می زنیم که هر روز با روشی که Big Tech آنها را گسترش می دهد) باشد. این چیزی است که ما دیدیم:
- اوه! این قسمت مورد علاقه من است: یوتیوب تغییرات زیادی را در پخش کننده ویدیوی خود اعمال کرده است، از جمله امکان یافتن محبوب ترین قسمت ها. او همچنین ابزارهایی را برای خرید زنده خود ترتیب داده است.
- فقط طرفداران، اما توییت ایر: اکنون که Twitter Super Follows دارد، به سازندگان اجازه می دهد فضاهایی را فقط برای این افراد طراحی کنند. این خیلی فراگیر نیست، اما همه چیز در مورد “صحبت کردن با بزرگترین حامیان آنها” است، اینطور نیست؟
- TikTok یک زوج دارد: ابزاری جدید برای اعتبار دادن به سازندگان به طوری که مصرف کنندگان می توانند نقل قول کنند که از کجا الهام گرفته اند و فرصتی برای مصرف کنندگان برای مشارکت با بازاریابان محتوای مارک دار.
- Stripe نقاط داده را به هم متصل می کند: Stripe خط لوله داده را معرفی میکند، که گزارش میکنیم به کاربران اجازه میدهد بین دادههای تراکنش Stripe و انبارهای دادهای که در Amazon Redshift یا Snowflake ذخیره میکنند ارتباط برقرار کنند.» این محصولی است که شرکت را به سمت «پلتفرم زیرساختهای مالی» سوق میدهد. به جای یک ارائه دهنده پرداخت. این به دنبال پیشنهاد روابط مالی چند هفته پیش است.
- قانون کلاس Y: اپل چند دوره آموزشی آنلاین جدید برای متخصصان فناوری اطلاعات که با محصولات اپل کار می کنند اضافه می کند. فرد فناوری اطلاعات شما که معمولاً روی رایانه کار می کند، در حال حاضر خوشحال است.
وقتی صحبت از اپل شد، این غول فناوری در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی جدید با هدف کارگزاران داده است. در آن، این شرکت بر روش هایی تأکید می کند که از طریق آن کاربران خود را قادر می سازد اطلاعات شخصی خود را پس بگیرند. در همین حال، در اسپانیا، این کشور گوگل را به دلیل عدم رعایت برنامه حفاظت از داده های اتحادیه اروپا 10 میلیون یورو جریمه کرده است.
در هند، آمازون Smart Commerce را راهاندازی کرده است، راهی برای فروشگاههای محله برای پیوستن به موج فروشگاههای دیجیتال با ایجاد سایتهای تجارت الکترونیکی خود. مطمئناً این چیزی است که در آمریکای لاتین در حال حرکت است، بنابراین خواهیم دید که چگونه این امر در هند، جایی که 30 میلیون فروشگاه آماده خرید هستند، توسعه می یابد.