منو سایت

کرایسلر از کراس اوور آلتر ایگو 400 مایلی Airflow EV رونمایی کرد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

کرایسلر این هفته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک از SUV Airflow Graphite Concept خود رونمایی کرد، یک کراس اوور تمام الکتریکی با چرخ‌های 22 اینچی، ظاهری شیک و ویژگی‌های رانندگی خودکار که دریچه‌ای به آینده خودروساز ارائه می‌دهد.

به گفته کرایسلر، این SUV تا 400 مایل را با یک باتری کاملا شارژ شده ارائه می کند و با ویژگی شارژ سریع ارائه می شود. برند Stellantis همچنین فهرست بلندبالایی از فناوری‌ها در خودروی مفهومی را برجسته کرده است. از جمله سیستم STLA AutoDrive این خودروساز با قابلیت رانندگی خودکار سطح 3.

این فقط یک مفهوم است، به این معنی که هنگام بررسی مشخصات آن باید به آن توجه کنید. اما از آنجایی که کرایسلر قصد دارد اولین خودروی برقی خود را در سال 2025 عرضه کند و تا سال 2028 به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود، این کانسپت اسپورت می تواند مسیر سرمایه گذاری 35 میلیارد دلاری شرکت مادر Stellantis را برای عرضه خودروهای الکتریکی جدید در بازار تعیین کند.

کرایسلر دیر برقی‌سازی می‌کند، اما Stellantis با هدف معرفی بیش از 75 مدل برقی با باتری و فروش پنج میلیون خودروی برقی در سراسر جهان تا سال 2030 وارد عمل شده است. بنابراین . . فروش خودروی تمام برقی محدوده الکتریکی آن تنها از سه مدل هیبریدی پلاگین تشکیل شده است: مینی ون هیبریدی کرایسلر پاسیفیکا، جیپ رانگلر 4کس و جیپ گرند چروکی 4 ایکس.

کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر در بیانیه‌ای گفت: این مفهوم “نماینده فرصت‌های بسیاری در مسیر برند ما به سوی آینده‌ای تمام الکتریکی است.”

کانسپت Airflow Graphite تهاجمی تر و پویاتر از کانسپت تمام الکتریکی کرایسلر Airflow به نظر می رسد که این خودروساز در ماه ژانویه به نمایشگاه CES معرفی کرد. این «نسخه آلتر ایگو» دارای رنگ بیرونی Galaxy Black، رنگ‌های برجسته مسی قبرس، سانروف پانوراما و طیف گسترده‌ای از فناوری‌های پیشرفته است.

کانسپت Airflow شبیه کرایسلر ایرفلو اصلی نیست، یک وسیله نقلیه براق و مقاوم در برابر هوا که توسط این برند بین سال‌های 1934 و 1937 ساخته شد. در بازار نتیجه می دهد.

فناوری موجود در این کانسپت نمایشی از برنامه بزرگتر Stellantis برای تولید 22.5 میلیارد دلار در سال از نرم افزار موجود در وسایل نقلیه خود است که می تواند محصولات و اشتراک ها را به مسافران و رانندگان بفروشد. این مفهوم شامل سه حوزه است که در حال حاضر در حال توسعه هستند، یک معماری پایه الکتریکی و نرم افزاری به نام STLA Brain، نرم افزاری به نام SmartCockpit که ساخته شده با همکاری فاکسکان برای ارائه برنامه های کاربردی راننده مانند ناوبری، کمک صوتی، تجارت الکترونیک و خدمات پرداخت، و در نهایت یک سیستم رانندگی خودکار به نام “AutoDrive” که با BMW در حال توسعه است.

این خودروساز در بیانیه ای گفت: مفهوم STLA SmartCockpit “به گسترش محیط دیجیتال، محل کار و خانه، همگام، اجازه می دهد تا یک تجربه شخصی برای هر مسافر ایجاد کند.” پلت فرم STLA Brain این شاسی بلند به به روز رسانی های هوایی اجازه می دهد تا “ویژگی ها و ویژگی های جدید و بهبود یافته ای را ارائه دهد که خودرو را در تمام مدت مالکیت بهبود و ارتقا می بخشد.”