منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • کریستن گرین در مورد فروش مصرف کننده در متاورس: مارک ها باید “در آنجا وارد شوند”

کریستن گرین در مورد فروش مصرف کننده در متاورس: مارک ها باید “در آنجا وارد شوند”

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

زمانی که Forerunner Ventures در سال 2012 تاسیس شد، برندهای سنتی همچنان حاکم بودند و اکثر ما در فضاهای فیزیکی خرید می کردیم. بنیانگذار کرستن گرین، تحلیلگر سابق تحقیقات سرمایه در بانک آمریکایی اوراق بهادار، ممکن است بیش از بسیاری از افراد دیگر آگاه بوده باشد که این تصویر به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد. در طول سال‌ها، Forerunner در شرکتی سرمایه‌گذاری کرده است که تیغ‌های ارزان قیمت را درب منزل تحویل می‌دهد، یک شرکت زیبایی که بر پایه یک جامعه اختصاصی ساخته شده است، و بازاری که خریداران گیج‌شده را با افرادی که در زمینه‌های خود «متخصص» هستند مقایسه می‌کند.

شرط‌بندی Forerunner در برخی موارد آنقدر دوراندیشانه بود که این شرکت جوان پس از بسته شدن بی‌صدا ششمین صندوق خود با تعهدات سرمایه 1 میلیارد دلاری در ماه گذشته، در حال مدیریت حدود 2 میلیارد دلار دارایی است.

با توجه به موفقیت تیم در تامین مالی برنامه های آینده، هفته گذشته با گرین در مورد یک مصاحبه پادکست در مورد روندهایی که Forerunner از نزدیک دنبال می کند صحبت کردیم. بخشی از آنچه در مورد آن بحث کردیم در ادامه آمده است که برای طول و وضوح ویرایش شده است. همچنین می توانید این گفتگو را به طور کامل از اینجا بشنوید.

TC: در سال های اخیر، طبق یک پست اخیر، Forerunner بیشتر بر روی این روند سازندگان در اینستاگرام و ساب استک و سایر پلتفرم هایی که مستقیماً به مخاطبان دسترسی پیدا می کنند متمرکز شده است. به نظر شما ما در کجای این روند قرار داریم؟

KG: بسیاری از این تفکرات، اگر نگوییم، هنوز برای ما بسیار مرتبط و فعال هستند. اندیشیدن در مورد ایجاد فرصت تک به تک و آنچه که برای دوام بخشیدن به آن نیاز است، چندوجهی است. شما با این ایده شروع می کنید که هرکس چیزی برای گفتن دارد، اکنون می تواند ناشر باشد و آن را منتشر کند [out content] و برای آن هزینه کنید. اما تفاوت این ایده با اجرای آن زیاد است، زیرا کار زیاد است و انجام آن سخت است. بنابراین سعی می کنیم فکر کنیم: ابزارها و خدمات، نرم افزارها و جامعه ای که برای حمایت از خوداشتغال، «خوداشتغال» نیاز دارند، چیست؟ یک اکوسیستم کامل از تلاش ها وجود دارد که باید ساخته شود، آزمایش و آزمایش شود و ادامه یابد. من فکر می کنم ما هنوز در ابتدای سازماندهی این همه و [producing] شرکت های واقعا بزرگ و موفق

تعدادی از شرکت های تجاری زنده در سال گذشته بودجه قابل توجهی را برای فروش اقلام مختلف جمع آوری کرده اند. شما روی یکی، Loupe Tech، یک پلتفرم پخش زنده تجارت الکترونیکی که برای جمع‌آوران کارت‌های ورزشی طراحی شده، شرط می‌بندید. چرا؟

وقتی صحبت از هزینه های اختیاری به میان می آید، گاهی اوقات به کالا مربوط می شود، اما بسیاری از اوقات در مورد سفر است. ما مراکز خرید داشتیم که فروشگاه های زیادی را برای ایجاد یک محیط پویا گرد هم می آوردند. . شما [separately see] افرادی در رسانه های اجتماعی که افراد را دنبال می کنند و با محتوا درگیر هستند. این طبیعی است که فکر کنیم، خوب، یک جزء خرید در جایی وجود دارد. این بخشی از ترکیبی از سرگرمی و تعامل و رفاقت است که در حال وقوع است. و ما مطمئناً این را در سایر نقاط جهان، به ویژه در چین، که در آن جا دیده‌ایم [live-streamed shopping] این یک تجارت بزرگ است

[Layer into the mix other] این ترند کلکسیونر که تازه نیست و بازار سوغات ورزشی [which is] بازار بزرگ و قابل توجه [the majority of which is still offline] و بنیانگذار Loupe، اریک [Doty]. از ایکس باکس می آید. او تجربه زیادی در زمینه گیمیفیکیشن و تجربه های بازی محور دارد. او به این مقوله علاقه زیادی دارد و واقعاً دیدگاهی در مورد چگونگی ایجاد یک تقاطع عالی از سرگرمی و مبادله – که در این مورد معامله است – و شاید حتی یک صفحه سوم برای افرادی باشد که به ورزش یا فعالیت های ورزشی می پردازند. .

آیا این روزها در مورد به اصطلاح متاورس زیاد فکر می کنید؟ آیا برندها به یک استراتژی فراجهانی نیاز دارند؟

کل metaverse، web3، crypto [universe] فرصت یا گفتگو واقعا جالب و واقعا امیدوارکننده است. مانند بسیاری از چیزهای جدید، مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا اجرا شود یا چه زمانی پذیرش انبوه انجام می شود [reaches] نقطه عطف. اما من قطعاً به آن اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اکثر شرکت‌ها معتقدند [because of the] مشارکت در روندهایی که آن را هدایت می کند، بنابراین با در نظر گرفتن آن، فکر می کنم این است: «به آنجا بروید و شروع به آزمایش کنید. خودت را راحت کن شروع به عضله سازی در آن کنید. به این فکر کنید که چه چیزی برای کسب و کار و برند شما مناسب است و تعیین کنید که کجا فرصت ها وجود دارد، [be it for] جذب مشتری یا حفظ مشتری یا حتی فروش چیزهای جدید، زیرا، صادقانه بگویم، همه این چیزها احتمالاً در این جهان وجود دارند. از دروازه به عنوان “کردن یا شکستن” بیرون نخواهد آمد. [moment] برای کسب و کار کسی در سال 2022. اما در چند سال، یا شاید حتی نزدیک تر، شاید.

در صورت وجود، چه شرط بندی های مرتبطی برای شرکت های web3 انجام داده اید؟

ما در 18 ماه گذشته به دلیل مرحله توسعه کل این اکوسیستم، در تعداد انگشت شماری از شرکت های B2B سرمایه گذاری کرده ایم. تعدادی از آنها اعلام نشده است. اما ما معتقدیم که با این تکامل وب 3، شرکت ها می توانند از آن برای به دست آوردن موقعیت پیشرو در آینده از نظر جامعه، در زمینه توانمندسازی، شاید حتی یک استراتژی محصول آینده استفاده کنند.

من تصور می کنم که یک پروتکل کاملاً جدید برای اتصالات دیجیتال در حال توسعه است. فرصت‌های زیادی در بخش زیرساخت‌ها وجود دارد، و این از نظر تاریخی جایی نیست که Forerunner واقعاً از آنجا آمده است. وقتی صحبت از مصرف کنندگان می شود، ما بیشتر در خط مقدم بوده ایم. من هم اینچنین فکر میکنم [our focus is on] چه چیزی برای گنجاندن شرکت های web2 در web3 مورد نیاز است. [To date, much of the activity has] در بخش های خاصی از کیهان زندگی می کردند [including] NFT، که وقتی در رادار قرار می گیرد، ممکن است مردم را گیج کند [regarding] چگونه کار می کردند یا چرا [consumers] شما باید قدر آنها را بدانید اما این ایده که محصول یا خدماتی وجود دارد که می توانید برای آن پول پرداخت کنید [by using NFTs] طنین انداز می کند. . . [Now] انجام دادن [them] به‌طور گسترده‌تر، حدس می‌زنم باید استفاده‌های واقعی وجود داشته باشد – چیزی فراتر از تازگی – و باید اصطکاک بسیار کمتری در نحوه مشارکت شما وجود داشته باشد. بنابراین تلاش برای تحقق آن برای دستیابی به آن ضروری است [web3] عظیم، همه جا حاضر و ارزشمند، و من فکر می کنم فرصت های زیادی وجود دارد [in creating] این پل