
گلرنگاستارتآپ مبتنی بر edtech مستقر در سئول، که فعالیتهای بعد از مدرسه و غیردرسی را به صورت آنلاین برای دانشآموزان ۳ تا ۱۸ ساله ارائه میکند، روز جمعه اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار از سرمایهگذاری سری A جمعآوری کرده است که توسط شرکای سرمایهگذاری کره و شرکای Murex رهبری میشود. ، همراه با پایتخت ژاپن Pksha.
Taeil Hwang مدیرعامل و بنیانگذار Glorang به TechCrunch گفت: بودجه جدید، که کل افزایش آن را به 18 میلیون دلار می رساند، Glorang را حدود 40 میلیون دلار تخمین می زند.
استارتاپ آرزوهایی برای تبدیل شدن دارد خارج از مدرسه آسیا هوانگ گفت مدل کسب و کار او شبیه به Outschool، بازار کودکان بعد از مدرسه مستقر در سانفرانسیسکو است. هوانگ گفت که گلورانگ از سری A برای گسترش خدمات خود به ژاپن و مالزی تا سه ماهه چهارم سال جاری و تایوان، تایلند و ویتنام در سال های آینده استفاده خواهد کرد. همچنین قصد دارد تعداد کارکنان خود را افزایش دهد.
“بازار آموزش در مناطق انگلیسی زبان و آمریکای شمالی بدون شک بزرگ است، اما ما [at Glorang] هوانگ گفت: درک کنید که بازار آموزش محلی D2C هر کشور در آسیا می تواند به همان اندازه مهم باشد.
همهگیری ویروس کرونا دانشآموزان را در بسیاری از نقاط جهان مجبور کرده است که به زبانآموزان آنلاین تبدیل شوند. تیصنعت فناوری آموزش و پرورش به دلیل همه گیری همه گیر، افزایش ناگهانی و تقاضای جهانی را تجربه کرده است. منطقه آسیا و اقیانوسیه یکی از مناطقی است که سریعترین رشد را در پذیرش Edtech دارد و از 17.6 میلیارد دلار در سال 2019 به 64.5 میلیارد دلار در سال 2027 افزایش یافته است.
Glorang در سال 2017 توسط Hwang تأسیس شد، که این شرکت را با یک پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی راه اندازی کرد که به دانشجویان کمک می کند تا با برنامه های تحصیل در خارج از کشور هماهنگ شوند. قبل از همهگیری کووید-19، گلورانگ روی کسبوکار اصلی خود، پلتفرم کلاس درس آنلاین، تمرکز کرد و راهاندازی کرد. گگوگ هوانگ گفت در سال 2020. این شرکت ادعا می کند که Gguge بیش از 100000 کاربر در کره جنوبی دارد.
هوانگ گفت آنچه Gguge را از همتایان خود متمایز می کند، ارائه خدمات آموزشی به زبان های محلی است و افزود که او در حال حاضر کره ای را ارائه می دهد، اما به زودی ژاپنی را اضافه خواهد کرد.
Gguge مجموعه ای از بیش از 5000 کلاس آنلاین را از طریق Zoom ارائه می دهد. مربیان به دانشآموزان کمک میکنند تا در روشهای یادگیری فعال، از خواندن روزنامه تا حل پازل و گنجاندن بازیهای Minecraft و Pokemon در کلاس درس، مشارکت کنند.
هوانگ گفت: «بهعنوان تیمی که هم فرهنگ و هم استراتژیهای محلی را در آسیا میفهمیم، مطمئن هستیم که پلتفرم ما جایگاهی قوی در بازار آموزش D2C در آسیا خواهد داشت.»
دانشآموزان میتوانند کلاسهای یک روزه یا ساعات ترم را بر اساس اشتراک از طریق Gguge بگذرانند. این شرکت یک تیم 35 نفره در کره دارد.