
گوگورو در تابستان امسال اسکوترهای هوشمند و فناوری تعویض باتری خود را در تلآویو راهاندازی میکند و برنامههایی برای گسترش آن به شهرهای دیگر اسرائیل در آینده دارد.
این خبر به دنبال اولین حضور عمومی گوگورو از طریق ادغام SPAC در ماه گذشته است. در آن زمان، هوراس لوک، موسس و مدیرعامل به TechCrunch گفت که این شرکت برنامه های توسعه خود را بر روی شهرهای متراکم آسیایی متمرکز خواهد کرد، جایی که خودروهای دو چرخ در حال حاضر محبوب هستند. در همان زمان، لوک گفت که گوگورو در بازار داخلی خود در تایوان و همچنین در بازارهای جدیدتر و بزرگتر مانند چین، هند و اندونزی به رشد خود ادامه خواهد داد.
مانند حرکتهای گوگورو در بازارهای دیگر، گوگورو با شرکتهای محلی که زیرساختها و منابع موجود را دارند شریک شده است تا استارتآپها را آسانتر کند. در چین، گروه Yadea و Dachangjiang، دو تولید کننده موتور سیکلت چینی، و در هند، Hero MotoCorp سازنده دو چرخ بود. این شرکت گفت که گوگورو برای توسعه اسرائیلی خود با توزیع کننده موتورهای دو چرخ مترو و شرکت گاز و انرژی Paz Group شریک شده است.
مشارکت های Gogoro در چین و هند شامل آن دسته از برندهایی می شود که اسکوترهای خود را که با فناوری و قطعات Gogoro مزین شده می فروشند. با این حال، به گفته سخنگوی Gogoro، در اسرائیل، Gogoro اسکوترهای هوشمند خود – به ویژه S2 ABS و 2 Plus – را از طریق مترو موتور خواهد فروخت.
Gogoro گفت که Paz Gogoro Network GoStation را در پمپ بنزینهای خود و سایر مکانهای مشتریمحور مناسب مستقر خواهد کرد و اشاره کرد که قصد دارد در زمان راهاندازی با 10 ایستگاه تعویض باتری یا GoStation شروع به کار کند و امسال به 35 عدد افزایش خواهد یافت.
لوک در بیانیهای گفت: «ما هیجانزده هستیم که در اسرائیل، یکی از مبتکرترین و فنآورترین کشورهای جهان، راه اندازی کنیم تا دوره جدیدی از تحرک شهری دو چرخ را آغاز کنیم». گوگورو برای ایجاد یک انتقال بازار انبوه به انرژی پایدار در شهرهای پرجمعیت با ایجاد یک اکوسیستم شهری هوشمند ایجاد شد که سیستم سوختگیری جدیدی را برای خودروهای دو چرخ الکتریکی معرفی میکند.
لوک گفت که امروزه Gogoro بیش از 350000 تعویض باتری در روز را مدیریت می کند و اشاره کرد که این شرکت از سال 2015 تاکنون از 275 میلیون جایگزین باتری فراتر رفته است.