
در ایالات متحده، سالانه بیش از 6000 دستگاه جدید پزشکی مورد تایید FDA قرار می گیرد و عرضه می شود. به عنوان یک جراح، ممکن است نخواهید در بالای این موضوع باقی بمانید، اما نترسید، تیم فروش تجهیزات پزشکی مفید شما در محله وجود دارد تا به شما کمک کند که چرا (به طور متوسط) روزانه به 16 اسباب بازی جدید نیاز دارید. اگر برای شما به عنوان یک فروشنده ناامید کننده به نظر می رسد، خوب، این همان چیزی است که AcuityMD باید به آن بپردازد. تا فرصت هایی برای فرآیند فروش خود پیدا کنید.
از زمان اعلام افزایش آن در می 2021، AcuityMD ادعا می کند که شرکت های سخت افزار پزشکی بیش از 40000 فرصت جدید را با استفاده از نرم افزار خود شناسایی کرده اند، که به این معنی است که مشتریان بالقوه به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار به خط لوله فروش اضافه شده اند.
Mike Monovukas، بنیانگذار و مدیر عامل AcuityMD گفت: “ما می خواستیم این چیزهای بزرگ از سیستم مراقبت های بهداشتی ما بیرون بیاید، مانند مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش یا پزشکی شخصی.” در عوض، ما 140 ابزار در یک سینی جراحی داریم. این محصول در این فضا چقدر پیچیده است.”
برای من بلافاصله مشخص نیست که چگونه ایجاد یک پلتفرم نرم افزاری که به نمایندگان فروش کمک می کند تا فروش بیشتری از دستگاه های پزشکی داشته باشند، به مشکل 140 ابزار در یک سینی جراحی کمک می کند، اما شاید این فقط من هستم.
شرکت برداشت 31 میلیون دلار سرمایه سری A، به رهبری Redpoint Venture Partners، با حمایت Benchmark. دومی AcuityMD را به دور اولیه 7 میلیون دلاری رساند.
«در سال 2019، ما تاکتوست، یک فناوری احیا کننده کلیدی برای Anika را در بازار 100 میلیون دلاری + آدرس راه اندازی کردیم. اگرچه توانستیم در مدت کوتاهی سهم بازار قابل توجهی را به دست آوریم، اما میخواستیم ابزاری پیدا کنیم که به ما کمک کند تا پتانسیل تجاری خود را بیشتر باز کنیم. بن جوزف، معاون بازرگانی و توسعه شرکت، Anica، گفت: آنچه ما نیاز داشتیم تجزیه و تحلیل، اطلاعات و بینش رویه ای بود – AcuityMD بازی را تغییر داد. “آنها یک نقشه راه دقیق و مشخص برای اولویت بندی تلاش های فروش ما ارائه کردند، از جمله طرحی که بیش از 500 جراح را در مکان های بالینی مختلف هدف قرار می دهد، که منجر به یک خط هدف پایدار می شود. همانطور که شروع به استفاده از AcuityMD با یک خط محصول واحد کردیم، اکنون تعهد خود را برای گنجاندن مجموعه کامل ذخیره سازی مشترک خود گسترش داده ایم.
“[Our customers are] تلاش برای فروش و آموزش جراحان در مورد محصولاتی که در چه شرایطی استفاده کنند. این یک نوع فروش عملی با تعداد زیادی دستکش سفید است و آنها واقعاً در آموزش و آموزش جراحان برای آخرین فن آوری برای اقدامات خود مهارت دارند. این وظیفه فروشنده است و آنها باید تمام وقت خود را صرف کمک در این زمینه کنند، به جراحان کمک کنند تا با فناوری های جدید آشنا شوند و آنها را آموزش دهند و آنها را با استفاده از این فناوری های جدید راحت کنند. در عوض، به دلیل چشمانداز فعلی سیستمهای نرمافزاری که فروشندگان به آن تکیه میکنند، روز خود را در دفتر میگذرانند تا یادداشتهایی را در CRM بنویسند.» Monovoukas با تأکید بر پیشنهاد ارزشمند شرکت توضیح میدهد. ما در حال صرف زمان ارزشمندی هستیم که یک نماینده فروش می تواند جراح را برای ربات جدیدی که می تواند از آن استفاده کند آموزش دهد.
با این شرکت Monovoukas خارش خود را خراش داد – او کار خود را به عنوان یک پیمانکار تجهیزات پزشکی آغاز کرد. اولین تلاش او در کارآفرینی او به سرعت متوجه شد که تجاری کردن یک محصول جدید در یک بازار بسیار تنظیم شده چقدر دشوار است.
“اگر راه اندازی فناوری ها و محصولات جدید بسیار آسان تر بود چه؟” آیا میتوانیم قدرت نوآوری را برای کمک به شرکتهای کوچکتری که فناوریهای واقعاً نوآورانه دارند، آزاد کنیم تا این محصولات را سریعتر، سریعتر به بازار عرضه کنند و بازخورد دریافت کنند تا بتوانند نوآوری کنند؟ و به تولید ادامه دهند؟ ایده برای AcuityMD. در عوض، آنچه در نهایت اتفاق میافتد این است که تنها راهی که یک شرکت کوچک برای عرضه محصولات خود در بازار دارد این است که برود و توسط یک شرکت بزرگ فعلی خریداری شود. شکافی بین نوآوری – که برای فضای سلامت ایالات متحده و در سراسر جهان بسیار مهم است – فناوری پزشکی، نوآوری و روش تجاری سازی محصولات وجود دارد. ما در تلاشیم تا ورود سریعتر این فناوریهای نوآورانه به بازار را آسانتر کنیم.»
لوگان بارتلت، مدیر عامل Redpoint Ventures گفت: “صنعت تجهیزات پزشکی نزدیک به نیم تریلیون دلار هزینه دارد، و با این حال هیچ ابزار هوشمند، ساده و مدرنی برای مقابله با اجزای تجاری که به بازار می آیند وجود ندارد.” 31 میلیون دلار سری آ. “AcuityMD در حال مقابله با این بخش عظیم از صنعت مراقبت های بهداشتی با نوع جدیدی از نرم افزار است که در حال حاضر به رهبران فضایی کمک می کند فروش را ساده کرده و تجارت خود را توسعه دهند، به همین دلیل است که ما برای سرمایه گذاری در یک تجارت و تیم انقلابی هیجان زده هستیم.”