منو سایت

Airhouse 11 میلیون دلار در سری A می بندد تا به برندهای DTC در مدیریت تدارکات کمک کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Airhouse 11 میلیون دلار در سری A می بندد تا به برندهای DTC در مدیریت تدارکات کمک کند

Airhouse، یک استارت‌آپ در بازار زیرساخت‌های تجارت الکترونیک، صبح امروز اعلام کرد که دور ۱۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری سری A را تکمیل کرده است.

رویداد صوفیه توسط DNX Ventures با حضور تعدادی دیگر از سرمایه گذاران و فرشتگان برگزار شد. داده های Crunchbase نشان می دهد که Airhouse قبلاً 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرده بود.

مدل استارت‌آپ آن را بین برندهایی که کالاهایی را که می‌خواهند به مشتریان ارائه کنند تولید و می‌فروشند و گروه‌های لجستیکی شخص ثالث یا 3PL قرار می‌دهد.

3PLهای بی شماری در بازار وجود دارد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Airhouse کوین گیبون به TechCrunch گفت که این امر باعث می‌شود برندهای کوچک‌تر بدانند با چه کسی کار کنند، سخت‌تر می‌شود و چرخه گنجاندن آنها می‌تواند ماه‌ها طول بکشد. Airhouse می‌خواهد کار را برای شرکت‌های تجارت الکترونیک آسان‌تر کند، بدون اینکه مجبور باشند با 3PL سر و کار داشته باشند.

برای دستیابی به این هدف، این استارتاپ با تعدادی 3PL ارتباط برقرار کرده است و مشتریان خود را با این گروه های انبارداری و تحویل از طریق نرم افزار خود مرتبط می کند. این یک تعدادی از مزایای برای هر دو طرف معادله فراهم می کند. ابتدا، با گرد هم آوردن مشتریان خود، Airhouse می تواند صرفه جویی در مقیاس را به مشتریان خود منتقل کند، که اگر تنها با 3PL کار می کردند، نمی توانستند قفل آن را باز کنند. دوم، این مدل به خود 3PLها کمک می کند تا به حجمی دسترسی داشته باشند که در غیر این صورت ممکن است به آن دسترسی نداشته باشند.

رسیدن به جایی که شرکت امروزی است آسان به نظر نمی رسید. گیبون پس از کمک به یافتن، مقیاس‌بندی و بستن Shyp، یک شرکت استارت‌آپی که TechCrunch آن را پوشش می‌داد و در فضای تحویل فعالیت می‌کرد، گفت که آموخته است که بهتر است راه برود – و سپس بدود.

بعد از کشتی، او گفت پیشنهادهایی برای جذب سرمایه زیادی وجود دارد. در عوض، Airhouse مبالغ اندکی جمع آوری کرد و شروع به ساخت و ساز کرد. برای این منظور، Airhouse یک نام تجاری کوچک DTC خریداری کرد، که از آن برای آزمایش 3PL های مختلف استفاده کرد و با رشد آن، SKU را به مشتریان اضافه کرد و تنها بعداً به پلتفرمی برای برندهای دیگر تبدیل شد تا از 3PL های از پیش انتخاب شده استفاده کنند. به عنوان یک DTC کوچکتر، این شرکت توانست 3PL ها را بر روی تعدادی شاخص آزمایش کند و بهترین شرکا را برای تجارت پلتفرم بعدی خود بیابد.

این مدل به مشتریان Airhouse اجازه می‌دهد از چندین 3PL از طریق یک داشبورد استفاده کنند و راه‌اندازی آن می‌تواند به مشتریان کمک کند تا ذخیره‌سازی و تحویل سریع را بر اساس دیدگاه گسترده‌ترشان از بازار لجستیک توصیه کنند. برای امکان پذیر ساختن همه اینها، Airhouse نرم افزار خود را به سیستم های مدیریت انبار یا WMS شرکای 3PL خود متصل می کند.

Sendcloud 177 میلیون دلار به رهبری SoftBank جمع آوری می کند تا SaaS را دو برابر کند – ارائه خدمات

ایرهاوس در حال رشد است، با بیانیه‌ای که می‌گوید از زمان راه‌اندازی عمومی، مشتریان ۶۰۰ درصد و «ردپای شبکه شریک» ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. اینها بسیاری از شاخص های سبک A هستند، زیرا نتایج عملیاتی را در زنجیره درآمد توصیف می کنند. اگر شرکت دوباره شماره گیری کند، انتظار داده های سخت گیرانه تری خواهیم داشت.

بازار تجارت الکترونیک در ماه‌های اخیر منطقه‌ای داغ برای راه‌اندازی بوده است، به طوری که Shippo نیز در سال 2021 افزایش یافته و امسال نیز گسترش یافته است. بازار بزرگتر تجارت الکترونیک ممکن است در مقایسه با نرخ رشد قبلی خود تا حدودی کند شود، اما تعداد کمی از مشتریان انتظار دارند که ناگهان به الگوهای خرید قبل از همه گیری بازگردند. این باعث می شود که دیدن Airhouse و سایر کارمندان وجوه به حساب های خود تا حدی تعجب آور باشد.

اکنون منتظریم ببینیم Airhouse با چه سرعتی می تواند 3PL و مشتریان را افزایش دهد – و درآمدی که بین آنها جمع آوری می کند چقدر سودآور است.