منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Apollo.io با عبور از 16000 کاربر پرداخت کننده در پلت فرم هوشمند فروش خود، 110 میلیون دلار جمع آوری کرد.

Apollo.io با عبور از 16000 کاربر پرداخت کننده در پلت فرم هوشمند فروش خود، 110 میلیون دلار جمع آوری کرد.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Apollo.io با عبور از 16000 کاربر پرداخت کننده در پلت فرم هوشمند فروش خود، 110 میلیون دلار جمع آوری کرد.

یکی از تأثیرات مهم کووید-19 این است که تجارت بیشتر از همیشه به صورت آنلاین انجام می شود. برای برآورده کردن این فرصت، امروز شرکتی به نام Apollo.io راه اندازی کرد – که یک پلتفرم جهانی برای هوشمندی فروش و تعهد برای یافتن چشم انداز فروش از پایگاه داده 220 میلیون خریدار بالقوه ایجاد کرده است. با مقایسه این پایگاه داده با داده‌های خود شرکت و منابع گسترده‌تر اطلاعات، بینش عمیق‌تری در مورد آنها و سازمان‌هایشان ایجاد کنید. و سپس آنها را به طور مجازی فروخت – 110 میلیون دلار جمع آوری کرد.

این سری C است و توسط Sequoia Capital اداره می‌شود و حامیان سابق Tribe Capital، Nexus Venture Partners و NewView Capital نیز در آن مشارکت دارند. تیم ژنگ، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آپولو، گفت که این شرکت ارزش خود را با این دور فاش نکرده است، اما PitchBook – که دور را به عنوان تکمیل بیش از یک ماه پیش در ژانویه ثبت کرد – گفت که پس از پول، 910 دلار بوده است. ما از آپولو می خواهیم که این رقم را تایید کند و زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به روز رسانی خواهد شد.

تامین مالی پس از یک دوره رشد قوی برای آپولو صورت می گیرد. ژن به من گفت که اکنون بیش از 160000 شرکت از ابزارهای فروش او استفاده می کنند و در مجموع با حدود 1 میلیون نفر کار می کنند. همه آن‌ها به مصرف‌کنندگان پول پرداخت نمی‌کنند – این مدل روی یک مدل رایگان اجرا می‌شود – اما پس از این سری B در ماه نوامبر، شرکت گفت که شاهد افزایش 60 درصدی بخش پرداخت‌ها به 15000+ کسب‌وکار (از 9000) بوده است. این هنوز هم برای کمتر از 10٪ از کل پایگاه کاربر خود کار می کند، اما در مسیر درستی حرکت می کند.

ظهور آپولو و این دور از بودجه همچنین نمونه قابل توجهی است از اینکه چگونه شرکت هایی که ابزارهای مؤثری ساخته اند می توانند در شرایط چالش برانگیز پیشرفت کنند. کووید-19 قطعاً تغییر به سمت تجارت مجازی تر را نشان می دهد، به طور کلی به کانال های آنلاین اعتبار بیشتری می بخشد و تقاضای بسیار بیشتری برای ابزارهایی مانند آپولو ایجاد می کند.

اما آپولو – که ابتدا به عنوان محصولی به نام ZenProspect شروع به کار کرد، که در Y Combinator انکوبه شد و در حالی که هنوز در میان سایر شرکت‌های همگروه خود و سایر شرکت‌های فناوری وجود داشت، چسبندگی اولیه قوی پیدا کرد – قطعاً تنها محصولی نبود که به یک فضای شلوغ زیبا تبدیل شد. . رقبا عبارتند از SalesLoft، Cognism، Reply.io، ZoomInfo، HubSpot و Outreach، در میان بسیاری دیگر، که راه حل های متمرکزتری را ارائه می دهند، یا – مانند Apollo – با هدف ارائه یک تجربه گسترده تر همه در یک، و پوشش جنبه های مختلف ابزارهای IT فروشنده. .

ایده آپولو ارائه یک محصول هیجان انگیزتر در چند سطح در بازار است.

محصول به خودی خود تمرینی در تجزیه و تحلیل کلان داده است که به مصرف کنندگان اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی بهتر است، چه شرکتی را هدف قرار دهد و چه کسی می تواند به بهترین وجه با آنچه فروشنده می فروشد مطابقت دهد، می دهد. علاوه بر این، آپولو این محصول را به عنوان یک محصول یکپارچه برای این مشتریان ارائه می‌کند تا بتوانند تصمیم خرید بگیرند و از بستری برای مدیریت فرآیندهای فروش استفاده کنند، با ابزارهایی برای جذب سرنخ، طراحی و اجرای کمپین‌ها برای راهنمایی و فرآیند فروش و استراتژی خود را مدیریت می کنند و سپس هوشیاری برای ارزیابی عملکرد رویکردهای مختلف برای بهبود در آینده دارند.

(این همچنین دری را برای شرکت باز می گذارد تا به طور بالقوه ابزارهای اضافی را بخرد یا بسازد تا در قیف بیشتر شود. به عنوان مثال، ابزارهایی را در نظر بگیرید که تماس های تلفنی بلادرنگ را تجزیه و تحلیل می کنند، و خرده فروشان را ترغیب می کند تا زمین خود را اکنون و همچنین بیشتر تنظیم کنند. )

علاوه بر این، این شرکت در تعداد مشتریان و تجارت گسترده‌تر خود پس از مواجهه با نقض داده‌ها در چند سال پیش انعطاف نشان داده است.

در سال 2018، همانطور که در آن زمان گزارش دادیم، این شرکت متوجه شد که پایگاه داده Outlook آن – که در آن زمان حاوی حدود 200 میلیون رکورد بود – پس از ارتقای سیستم در هنگام راه‌اندازی که برخی آسیب‌پذیری‌ها را در شبکه آن آشکار کرد، توسط هکرها به سرقت رفته است. آپولو همچنین فاش کرد که این نقض شامل برخی از داده‌های مشتریانش می‌شود، اما جزئیاتی ارائه نکرد. هنگام بحث در مورد پیشرفت در آن زمان، آپولو گفت که داده‌های مشتریان بالقوه در دسترس عموم هستند و بنابراین داده‌های «حساس» نیستند، اگرچه هنوز بد به نظر می‌رسند و به حجم وسیع‌تری از اطلاعاتی که هکرها در مورد افراد و شرکت‌هایی که می‌توان از آنها استفاده کرد، کمک می‌کند. فیشینگ و سایر حملات هدفمند و سوالاتی را در مورد اینکه این نقض از نظر حفاظت از داده ها و جلوگیری از نشت بیشتر جدی است، ایجاد می کند.

در یک نکته مثبت، به نظر می‌رسد دور سرمایه‌گذاری امروز، ارزیابی و آمار رشد نشان می‌دهد که آپولو برای دور نگه‌داشتن مشتریان و سرمایه‌گذاران تمام تلاش خود را انجام داده است.

سونیا هوانگ، یکی از شرکای Sequoia، در بیانیه‌ای گفت: «Apollo.io فرآیندهای جستجوی پیچیده و دستی فروش را ساده می‌کند – در نهایت GTM هوشمند و مبتنی بر داده را برای همه ساده و قابل دسترس می‌کند. “تیم و تیم آپولو ابزاری مبتنی بر محصول ساخته اند که مورد علاقه هزاران مشتری است. ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که با آپولو در سفر آن‌ها برای کمک به هر شرکتی برای رسیدن به پتانسیل کامل خود شریک شویم.»

ما از ژنگ خواسته‌ایم تا نظر دقیق‌تری در مورد اقداماتی که انجام داده است، ارائه دهد و زمانی که بیشتر شنیدیم این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.