منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Appboxo 7 میلیون دلار جمع آوری می کند تا هر برنامه ای را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند

Appboxo 7 میلیون دلار جمع آوری می کند تا هر برنامه ای را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Appboxo 7 میلیون دلار جمع آوری می کند تا هر برنامه ای را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند


افزونه ها برنامه های سبک وزنی هستند که در یک برنامه بزرگتر اجرا می شوند و به عنوان منبع اضافی تعامل و درآمد کاربر عمل می کنند. آنها با “برنامه های فوق العاده” مانند WeChat، Alibaba و Grab محبوب شدند. اما همه توسعه دهندگان منابع این غول های فناوری را ندارند. Appboxo مستقر در سنگاپور می خواهد زمین بازی را یکسان کند. پلتفرم راه‌اندازی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را به برنامه‌های فوق‌العاده تبدیل کنند، یا با ایجاد برنامه‌های کوچک خود یا با دسترسی به آن‌ها از طریق Appboxo Showroom، یک بازار توسعه‌دهندگان شخص ثالث.

Appboxo، که مشتریان آن شامل GCash، Paytm و VodaPay هستند، امروز اعلام کرد که 7 میلیون دلار سرمایه در سری A به رهبری RTP Global جمع آوری کرده است. سایر بازیگران شامل اولین سرمایه گذاران آن، Antler و 500 آسیای جنوب شرقی، به علاوه حامیان جدید مانند SciFi VC، Gradient Ventures (صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر هوش مصنوعی گوگل) و سرمایه گذاران فرشته Huey Lynn و Kaivon Deldar بودند.

Appboxo در سال 2019 توسط Kaniet Raev، مدیر عامل و مدیر ارشد فنی آن Nursultan Keneshbekov تاسیس شد. TechCrunch اولین بار در دسامبر 2020 زمانی که بودجه اولیه خود را اعلام کرد، آن را پوشش داد. این شرکت در حال حاضر از 10 برنامه فوق العاده در آسیای جنوب شرقی، هند و آفریقای جنوبی استفاده می کند و از بیش از 400 ادغام برنامه های کوچک پشتیبانی می کند که اکثر آنها توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ایجاد شده اند. این شرکت می گوید که در مجموع بیش از 500 میلیون کاربر دارد.

وی چت 250 میلیارد دلار اهداف تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد

این شرکت دو محصول اصلی دارد. اولین مورد Miniapp است، یک پلتفرم SaaS با SDK و API برای ساخت و راه‌اندازی برنامه‌های کوچک. به عنوان مثال، کیف پول های موبایل می توانند اپلیکیشن های کوچکی را برای تحویل غذا، خرید یا رزرو رستوران ادغام کنند.

دومین مورد که حدود یک سال پیش راه اندازی شد، Shopboxo است که به کسب و کارها اجازه می دهد فروشگاه های آنلاین قابل سفارشی سازی را از طریق دستگاه های تلفن همراه در کمتر از 30 ثانیه ایجاد کنند.

سپس مینی برنامه های ایجاد شده با Shopboxo را می توان از طریق Appboxo در برنامه های فوق العاده ادغام کرد و Raev انتظار دارد که فرصت دستیابی به پایگاه تجاری گسترده تر SME ها “تعداد مینی برنامه های کاربردی را در سال جاری به هزاران نفر افزایش دهد، به ویژه پس از اینکه مشتریان Appboxo در حال حاضر هستند. از پلتفرم خود در درجه اول برای تجارت الکترونیک استفاده کنید. «برنامه‌های کاربردی فوق‌العاده مالی می‌خواهند در قالب‌های عمودی جدید متنوع شوند و در چشم‌انداز کنونی، تجارت الکترونیک بدیهی‌ترین فرصت و ساده‌ترین راه برای پیاده‌سازی به نظر می‌رسد.»

Raev به TechCrunch گفت که بودجه جدید AppBoxo برای توسعه بیشتر Shopboxo و در عین حال گسترش اکوسیستم تجاری و ایجاد حضور بین المللی آن استفاده خواهد شد. او گفت که در ابتدا، این استارتاپ بر روی منطقه آسیا و اقیانوسیه تمرکز خواهد کرد، جایی که برنامه های کاربردی فوق العاده غالب هستند، اما همچنین می خواهد وارد اروپا و ایالات متحده شود.

موج بعدی غول های فناوری در جنوب شرقی آسیا را پیش بینی کنید