حتی در بازارهایی که ضریب نفوذ کارت اعتباری بالا است، رها شدن سبدهای خرید همچنان منبع اصلی نگرانی برای ارائه دهندگان آنلاین است. اکنون وضعیت آسیای جنوب شرقی را تصور کنید، جایی که بسیاری از کشورها دارای کیف پول های الکترونیکی متعددی هستند، اکنون خرید کنید، بعداً برای خدمات و سایر اشکال پرداخت پرداخت کنید. حواله های بانکی نیز یک گزینه محبوب برای خرید آنلاین است، اما شامل چند مرحله است که خطر رها کردن سبد را افزایش می دهد.
Arrow می خواهد با عمل به عنوان یک لایه در درگاه های پرداخت، فرآیند پرداخت را آسان تر کند. از بیش از 50 روش پرداخت مختلف، از جمله تمام روش های اصلی در سنگاپور، مالزی و اندونزی (از جمله Atome، GrabPay، Boost و GoPay) پشتیبانی می کند.
این شرکت امروز اعلام کرد که 4.8 میلیون دلار به رهبری Sequoia Capital India با مشارکت Alpha JWC و Zinal Growth جذب کرده است. سرمایه گذاران فرشته، از جمله عضو هیئت مدیره AIG، Maxis Ooi Huey Tyng، مدیر عامل Paysend، Steve Vickers و مدیر اجرایی Coinbase برای جنوب شرق آسیا، حسن احمد، نیز در این دور شرکت کردند.
Arrow که 15 ماه پیش راه اندازی شد توسط لیات بنگ نئو و سباستین رورویگ تاسیس شد و اکنون توسط 100 خرده فروش استفاده می شود. لیات بنگ نئو به TechCrunch گفت که دلیل اصلی کنار گذاشتن ویلچر این است که «فرایندهای پرداخت فعلی در منطقه تنوع باورنکردنی آن را توضیح نمیدهد. آسیای جنوب شرقی از یازده کشور مختلف تشکیل شده است که هر کدام عادات و تفاوت های ظریف تجارت الکترونیک خاص خود را دارند.
به عنوان مثال، او افزود که برخی از مناطق اتصال اینترنت ضعیفی دارند، بنابراین مشتریان ممکن است فرآیند پرداخت را در صورتی که شامل کلیک بر روی چندین صفحه وب باشد، رها کنند. حتی پرداختهای رایج، مانند حوالههای بانکی، شامل چندین مرحله است که هر یک به معنای خطر تغییر تصمیم خرید مشتری است.
علاوه بر روشهای پرداخت، Arrow اطلاعات تحویل و برنامههای وفاداری مرتبط را نیز ادغام میکند تا مشتریان بتوانند همه چیز را در یک صفحه پرداخت ببینند. Arrow را می توان در پلتفرم های خرید مانند WooCommerce یا Magneto یا از طریق API هایی که به خرده فروشان اجازه می دهد ویترین فروشگاه های موجود خود را با Arrow ادغام کنند. برای تجارت اجتماعی، خرده فروشان یک پیوند پرداخت دریافت می کنند که می توانند برای مشتریان خود ارسال کنند.
لیات بنگ گفت که Arrow را می توان برای همه انواع معامله گران استفاده کرد، اما بر روی کالاهای سریع و سایر کالاها و خدمات اختیاری تمرکز دارد، زیرا آنها تمایل به رها کردن سبد خرید بالایی دارند. او افزود که او همچنین به ویژه به معاملهگرانی که حجم بالایی معامله میکنند اهمیت میدهد، زیرا آنها بیشترین سود را از بهبود نرخ رها کردن سبد خرید خواهند برد.
Arrow در حال حاضر در سنگاپور، مالزی و اندونزی مشغول به کار است و قصد دارد در حال حاضر بر روی این سه بازار تمرکز کند، در حالی که برنامه ریزی برای توسعه در فیلیپین، تایلند و ویتنام دارد.