
AutoRabit که ابزارهای CI/CD را برای تیمهای توسعه مشتری Salesforce فراهم میکند، امروز اعلام کرد که 26 میلیون دلار در مجموعهای از بودجه سری B به رهبری Full In Partners جمعآوری کرده است و تعداد کل استارتآپها را به 52، 5 میلیون دلار رسانده است. مدیرعامل مردیت بل می گوید که پول جدید در توسعه محصول و توسعه نیروی کار AutoRabit از 135 نفر سرمایه گذاری خواهد شد.
AutoRabit در سال 2015 توسط Vishnu Datla برای ایجاد مجموعه ای از ابزارهای توسعه دهنده برای شرکت هایی که از محصولات Salesforce Customer Relationship Management (CRM) استفاده می کنند، تاسیس شد. داتلا، مشاور سابق سیسکو، قبلا TechShopy را راهاندازی کرد، ارائهدهنده راهحلهای مدیریت فرآیند کسبوکار که در پلتفرمهایی مانند OpenText و Pega تخصص دارد.
بل در یک مصاحبه ایمیلی به TechCrunch گفت: «1000 شرکت Fortune در صنایع تحت نظارت باید محیطهای Salesforce و توسعه Salesforce خود را با همان سختگیری و هوشیاری که یاد گرفتهاند در سایر برنامهها و سیستمهای IT سنتیتر خود به کار ببرند، مدیریت کنند. اما Salesforce متفاوت است و بدون راهحلهای DevSecOps مناسب که بهطور خاص برای تفاوتهای موجود در محیط Salesforce طراحی شدهاند، مشتریان Salesforce میتوانند آسیبپذیریهای امنیتی، مسائل مربوط به انطباق و بدهیهای فنی رو به رشد را ببینند.
جعبه ابزار AutoRabit ویژگی هایی از جمله کنترل نسخه، استقرار، آزمایش، بارگیری داده ها و مدیریت جعبه ایمنی را ارائه می دهد – که ظاهراً همه با نیازهای توسعه دهندگان نرم افزار Salesforce طراحی شده اند. AutoRabit همچنین به مدیریت و ادغام شاخههای کد CRM از چندین توسعهدهنده کمک میکند، با استفاده از ابرداده برای شناسایی و ارسال کد از تیمهای مختلف، و اسکن کد برای آسیبپذیریها با استفاده از یک سیستم مبتنی بر قوانین.

اعتبار تصویر: AutoRabit
علاوه بر این، AutoRabit میتواند از دادههای Salesforce، ابردادهها، پیوستها، چتها، مقالات دانش و مجموعه دادههای سفارشی پشتیبانگیری و بازیابی کند. برنامه های اشتراک این پلتفرم شامل آرشیوهای نامحدود روزانه است و بل می گوید می تواند انتقال میلیون ها رکورد Salesforce را انجام دهد و در عین حال از یکپارچگی داده ها بین محیط مبدا و مقصد اطمینان حاصل کند.
مشتریان هنگام ذخیره داده های CRM آرشیو شده خود در یک ابر شخص ثالث به طور قابل درک می توانند محتاط باشند. خوشبختانه، AutoRabit برنامههای خود میزبان و نمونههای ابری جدا شده و همچنین بستههای خاص صنعت مانند مراقبتهای بهداشتی، علوم زیستی و بانکداری و امور مالی را ارائه میدهد.
بل گفت: «Salesforce برای CRM ایجاد شد، نه یک پلتفرم توسعه، بنابراین مجموعه استاندارد ابزارهای توسعهدهنده وجود ندارد، و محصول شاخص AutoRabit… برای پر کردن این شکاف ایجاد شد. یکی از بزرگترین چالشهای Salesforce فقدان ابزارهای موجود برای نظارت و ایمن سازی زنجیره تامین نرمافزار است.
مطمئناً میل به ابزارها و خدمات ساخته شده بر روی اکوسیستم Salesforce وجود دارد. طبق گزارش فوربس، Salesforce در حال حاضر بیش از 19 درصد از سهم بازار CRM را در اختیار دارد. یک گزارش تخمین می زند که بازار خدمات شخص ثالث Salesforce به تنهایی به 9.12 میلیارد دلار در سال 2019 رسیده است.
AutoRabit به نوبه خود ادعا می کند که 400 مشتری دارد که تمرکز ویژه ای در صنایع تحت نظارت دارد.
بل می گوید که AutoRabit با درک فرصت بیشتر، قصد دارد بخشی از بودجه جدید را در فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای اتوماسیون سرمایه گذاری کند. از آنجایی که AutoRABIT از این دور بودجه برای ادامه ساخت مجموعه ابزارهای Salesforce خود استفاده میکند، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی نقش کلیدی در شناسایی ناهنجاریها، نظارت بر توسعهدهندگان و رفتار کاربر، و پیادهسازی اعتماد مدلهای دسترسی صفر در سیستمها دارند. .