
BintanGO تقریباً همه چیزهایی را دارد که سازندگان اندونزیایی برای کسب درآمد از محتوای خود نیاز دارند. اول، CreatorSpace او است که به آنها کمک میکند تا با اندازهگیری تعامل و ارسال فاکتور، همکاری برند را مدیریت کنند.
در همین حال، شرکتها میتوانند در بازار BintanGO به دنبال یک خالق اثباتشده بگردند که بر اساس دنبالکنندگان رسانههای اجتماعی، انتشارات ثابت و زیباییشناسی پذیرفته شده باشد. در نهایت، برنامهای وجود دارد که طرفداران میتوانند نظرات ویدیویی را از افراد تأثیرگذار یا افراد مشهور مورد علاقه خود، مانند Cameo در ایالات متحده، دریافت کنند.
این استارت آپ مستقر در جاکارتا امروز اعلام کرد که 2.1 میلیون دلار سرمایه اولیه از Investible، صندوق فناوری و نوآوری eWTP با Farquhar، Plug and Play، Aksara، Redbadge Pacific، Moonshot Ventures، Mulia Sky Capital و United Creative جذب کرده است. آخرین بودجه BintanGO یک دور 500000 دلاری در ژوئن 2021 بود، قبل از اینکه در سپتامبر راه اندازی شود.

بنیانگذاران BintanGO Jason Lee و Oktorica Mandasari
جیسون لی، یکی از بنیانگذاران BintanGO با Octorika Mandasari، گفت که یکی از چالشهای پیش روی توسعهدهندگان اندونزی این است که آنها باید منابع درآمدی متعددی را مدیریت کنند، که صورتحساب و پرداختها را به یک چالش تبدیل میکند. علاوه بر این، در اندونزی، آنها را به عنوان کارگران غیررسمی طبقه بندی می کنند، که دریافت منابع مالی و اعتبار از موسسات مالی را دشوار می کند. هدف BintanGO حل همه این مشکلات است.
BintanGO می گوید که شامل بیش از 4000 سازنده در ماه گذشته بوده و سازندگان این پلتفرم در سه ماه گذشته در مجموع نزدیک به 100000 دلار درآمد داشته اند. BintanGO برنامه تماس تصویری خود را راه اندازی کرد که به نوبه خود باعث ایجاد سایر ویژگی های آن شد.
لی به TechCrunch گفت که سازندگان کوچکتر نیز میخواهند به BintanGO بپیوندند، که باعث شده او و ماندساری به مشکلاتی که در تبدیل محتوای خود به یک تجارت با آن روبرو هستند، پی ببرند. CreatorSpace با ابزارهای صورتحساب و مدیریت کسبوکار در دسترس همه سازندگان، صرفنظر از اندازه آنها است.
یکی از تفاوتهای BintanGO با سایر پلتفرمها برای سازندگان این است که راهحلهایی برای تامین مالی فاکتورهای سازندگان نیز ارائه میدهد. لی گفت که سازندگان اغلب تا 60 تا 90 روز پس از پروژه پولی دریافت نمی کنند، بنابراین BintanGO راه حل هایی مانند پرداخت زودهنگام را به آنها ارائه می دهد.
BintanGo درآمد کارمزد پلت فرم را برای هر تراکنش فراهم می کند که بسته به سرویس مورد استفاده، از 1٪ تا 5٪ ارزش آن متغیر است.