منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Blueland برای جلوگیری از انتقال آب به اطراف و کاهش پلاستیک های یکبار مصرف پول بیشتری جمع آوری می کند

Blueland برای جلوگیری از انتقال آب به اطراف و کاهش پلاستیک های یکبار مصرف پول بیشتری جمع آوری می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Blueland برای جلوگیری از انتقال آب به اطراف و کاهش پلاستیک های یکبار مصرف پول بیشتری جمع آوری می کند


محصولات پاک کننده ای که در خانه خود استفاده می کنید 99 درصد آب است. بله، همان چیزهایی که از شیر آب در خانه شما بیرون می آید. با این ایده رادیکال که سیستم آب شهری احتمالاً راه بهتری برای انتقال آب به اطراف است، بلولند به تازگی 20 میلیون دلار جمع آوری کرده است تا خط موفقیت آمیز محصولات پاک کننده مبتنی بر قرص خود را در تلاش برای کاهش پلاستیک های یکبار مصرف جمع آوری کرده و به آنها پایان دهد. به مزخرف تحویل آب از کارخانه به فروشگاه و از فروشگاهی به خانه دیگر.

این برند که در سال 2019 راه اندازی شد، اولین برندی بود که یک عامل تبلت را در تعدادی از محصولات پاک کننده به بازار عرضه کرد که قول می دهند برای همیشه از پلاستیک های یکبار مصرف دوری کنند. از زمان آغاز به کار، این شرکت 40 حق ثبت اختراع (و ثبت اختراع در حال انتظار) را جمع آوری کرده است و در حال کار با ابزارهایی برای ادامه رشد سریع خود است. این شرکت در سال گذشته بیش از 400 درصد رشد کرده است و شاهد افزایش 80 درصدی ارزش طول عمر مشتری (LTV) بوده است که عمدتاً ناشی از گسترش خطوط تولید آن است.

دور جدید بودجه 20 میلیون دلاری توسط Prelude Growth Partners، یک برند متمرکز بر مصرف کننده، رهبری شد. تا به امروز، این شرکت 35 میلیون دلار از افراد واقعی و افراد مشهور صنعت، از جمله جاستین تیمبرلیک، آدریان گرنیر، Rent the Runway، Nicholas Sweetgreen، Nick Thrive Market و دیگران جمع آوری کرده است.

«با نگاهی به زمانی که برای اولین بار کار بر روی این تجارت را شروع کردیم، من و بنیانگذارم جان در یک ماموریت بودیم تا از شر بسته بندی های پلاستیکی یکبار مصرف خلاص شویم. در واقع، این هرگز در مورد محصولات تمیز کننده نبود. ما طیف گسترده ای از مقوله ها و قالب های بالقوه را بررسی کردیم که در آنها شروع کنیم. در آن زمان شک و تردید زیادی وجود داشت، می خندد سارا پایجی یو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بلولند.من این احساس را دارم که 20 سرمایه گذار پشت سر هم دارم که به من می گویند هیچ کس به محیط زیست علاقه ندارد – و مردم رفتار خود را در مورد سیاره تغییر نمی دهند.

این شرکت با صدای بلند اعتبار زیست محیطی خود را خم می کند. دارای گواهینامه B و دارای گواهی اقلیمی است، یک دستاورد چشمگیر برای شرکتی که همچنین بیش از 10 میلیون محصول ارائه کرده و پایگاه مشتریان خود را به بیش از 1 میلیون عضو گسترش داده است. تخمین زده می شود که در حال حاضر از انتقال یک میلیارد بطری پلاستیکی به محل های دفن زباله در این فرآیند جلوگیری کرده است.

“محصولات با کارایی بالا بلولند، همراه با ماموریت آن برای حذف پلاستیک های یکبار مصرف، منجر به عشق بی نظیر مصرف کنندگان در رده تمیز کردن شده است. آلیسیا سونتاگ، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت در Prelude Growth Partners، گفت: این نام تجاری یکی از سریع ترین در حال رشد در فضای خود است، با تقاضای استثنایی و وفاداری بسیار قوی. “ما هیجان زده هستیم که با سارا و جان همکاری کنیم زیرا آنها به ساخت Blueland به برند نمادین نیروگاه ادامه می دهند.”

Blueland برای جلوگیری از انتقال آب به اطراف و کاهش پلاستیک های یکبار مصرف پول بیشتری جمع آوری می کند

سارا پایجی یو و جان ماسکری، بنیانگذاران Blueland. تصویر: عرضه شده توسط Blueland

شرکت مجبور شد در این مسیر سرمایه گذاری های بزرگی در فناوری انجام دهد. در حالی که اکثر شرکت‌های کالاهای مصرفی بسته‌بندی شده (CPG) از یک سازنده قراردادی استفاده می‌کنند و برای عبارت‌شان به آن تکیه می‌کنند، بلولند مجبور شد مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد زیرا نمی‌توانستند شخصی را پیدا کنند که بتواند مطابق با مشخصات آنها کار کند.

«در ابتدا نمی‌خواستیم همه چیز را خودمان فرموله کنیم، اما این تجمل را نداشتیم که بتوانیم از یک سازنده قراردادی استفاده کنیم. بعد از اینکه متوجه شدیم اسپری های تمیزکننده حاوی 90 درصد آب هستند، تصمیم گرفتیم که استفاده از روش سنتی منطقی نیست. ما به همه این تولیدکنندگان مواد شوینده رفتیم – بیش از 12 نفر از آنها – و همه آنها طوری به ما نگاه کردند که انگار سه سر داریم. مثل اینکه ما احمقیم، “یو به یاد می آورد.” آنها دستگاه تبلت نداشتند. بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها به صورت مایع به آنها می رسد و آنها نتوانستند آنچه را که ما نیاز داشتیم انجام دهند. این باعث تعقیب غاز وحشی شد. ما با همه، از آب نبات‌سازها گرفته تا ویتامین‌سازان، صحبت کردیم و سعی کردیم بفهمیم که آیا افرادی که به شکل خشک هستند می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند یا خیر. نتیجه این گفتگوها این بود که ما باید محصول خود را فرموله کنیم. هم بنیانگذار من و نه من شیمیدان نیستیم، اما موفق شدیم مدیر فرمول Method را که یکی از بزرگترین برندهای پاکسازی طبیعی در جهان است، منصوب کنیم. چیزهای زیادی وجود دارد که می توان به آنها افتخار کرد – ما اولین کسانی بودیم که فرم فاکتور تبلت را در طیف وسیعی از محصولات پاک کننده، از صابون دست گرفته تا اسپری پاک کننده گرفته تا صابون های لباسشویی و ظرفشویی راه اندازی کردیم. این به ما این امکان را داده است که به برند تمیزکننده پیشرو تبدیل شویم که از پلاستیک یکبار مصرف در همه محصولات خود استفاده نمی کند.