
امنیت سایبری همچنان یک مشکل فاجعه بار و پیچیده برای مشاغل است و امروزه شرکتی که در حال ساخت ابزارهای چند جانبه برای کمک به آنها برای مقابله بهتر است، طیف گسترده ای از بودجه را برای ادامه رشد خود اعلام می کند. BlueVoyant – که ترکیبی از فناوری اختصاصی، بهترین ابزارهای شخص ثالث در کلاس و خدمات حرفه ای را برای پیاده سازی این راه حل ها برای مدیریت ریسک های داخلی و خارجی سازمان ارائه می دهد – 250 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد تا از آن برای ادامه توسعه خود استفاده کند. فن آوری، تیم خود را گسترش دهد و به بازارهای جدید فراتر از دهه 50 نفوذ کند، جایی که امروز در آن فعال است.
جیم روزنتال، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، جیم روزنتال در مصاحبه ای گفت: BlueVoyant در حال حاضر هر سه ماه دو کشور را اضافه می کند و حدود 500 مشتری جهانی در حدود 16 صنعت مختلف دارد، ترکیبی از شرکت های بزرگ (با “ده ها هزار کارمند”) که از BlueVoyant استفاده می کنند. برای افزایش تیمهای امنیتی خانهشان و سازمانهای کوچکتری که بیشتر به BlueVoyant برای مدیریت استراتژی امنیت سایبری گستردهتر خود متکی هستند.
این یک دور از سری D است و دارای رتبه “تک شاخ” است – اگرچه شرکت تعداد دقیق آن را مشخص نکرده است. آخرین باری که BlueVoyant را پوشش دادیم، زمانی که 82.5 میلیون دلار در سال 2019 جمع آوری کرد، ارزش آن 430 میلیون دلار بود.
BlueVoyant قبلاً توجه من را تا حدودی به دلیل شجره نامه اش جلب کرده بود: بنیانگذاران آن روزنتال و تام گلوزر بودند که قبلاً مدیر عامل مورگان استنلی و مدیر اجرایی تامسون رویترز (و بعداً مدیر غول خدمات مالی) بودند. و این پیشینه، بخشی از زمانی که روزنتال مدیر عامل مورگان استنلی بود و گلوسر مدیر غول خدمات مالی بود، آخرین دور برخی از نامهای برجسته را جذب میکند که با برخی از تبار شرکت صحبت میکنند: لیبرتی استراتژیک کپیتال رهبری آن را بر عهده داشت. یک شرکت PE که توسط استفان تی. منوچین، وزیر سابق خزانه داری، تأسیس و مدیریت می شود. Temasek را تأسیس کرد ISTARI و Eden Global Partners از دیگر سرمایه گذاران این حلقه هستند. (منوچین با یک دور به تابلوی BlueVoyant می پیوندد.)
بدون شک کشش در اینجا نیز نقش داشته است. روزنتال خاطرنشان می کند که در این آخرین دوره تحول دیجیتال، که توسط کووید و افزایش تمرکز بر امنیت سایبری تقویت شده است، این استارتاپ شاهد رشد سالانه درآمد مکرر سالانه بیش از 100٪ – به ویژه – بوده است. 117% – متوسط c هر یک از چهار سال گذشته در همین حال، مشتریان 80 درصد رشد کرده اند.
به طور خاص، در چند سال گذشته، تا حدی با ظهور محاسبات ابری و مجموعه جدیدی از قابلیتهای دیجیتالی که (هر دو برای سازمانها) فراهم میکند، تقویت شده است. و هکرهای مخرب) – شاهد ظهور تعداد زیادی از استارت آپ ها و رویکردهای امنیت سایبری است. در این ترکیب، چیزی که تا حدودی در مورد BlueVoyant منحصربهفرد است، رویکرد مورد نیاز برای ترکیب بیشتر آن است.
روزنتال گفت: “کووید یا نه، ماموریت ما کاملاً ثابت است.” “ما برای شرکت هایی که به متخصصان خارجی برای ارائه آنها و زنجیره تامین آنها نیاز دارند، محافظت می کنیم. از زمانی که آن را تأسیس کردم، از نزدیک میدانم که اکثر کسبوکارها بودجه یا استعداد لازم برای دفاع مؤثر از خود را ندارند، برخی دارند، اما بیشتر آنها ندارند. و حتی با بهترین محافظت، مهاجم برای اجتناب از آنها به زنجیره تامین متوسل می شود. این مدل عملیاتی کلاسیک است.”
پیش نیاز اصلی این شرکت ارائه بستری است که موضوع امنیت سازمان ها را به عنوان یک چالش دو بخشی امنیت سایبری داخلی و خارجی در نظر بگیرد.
یک داخلی شناسایی مدیریت شده و پاسخ به تهدیدهایی را که از فایروال های موجود سازمان عبور کرده اند و زیرساخت داخلی را پوشش می دهد، با ابزارهای خاص MDR که توسط BlueVoyant توسعه یافته و از فناوری شخص ثالث برای پوشش مایکروسافت، Splunk و سایر برنامه ها استفاده می کند. -تمام نقاط پایانی در شبکه.
در خارج، روزنتال میگوید که شرکت سیستمی ساخته است که نمای کلی از زنجیره تامین گستردهتر شرکت را توسعه میدهد – یعنی هر شرکت دیگری که به نحوی با کسبوکار سازمان فعالیت میکند یا با آن یکپارچه میشود که میتواند به هزاران سازمان دیگر اضافه کند. در اینجا او راهحلهای نظارتی بیدرنگ ساخته است که ارزیابی میکند دامنههای سازمان چه زمانی و آیا فعالیت مخربی را مشاهده میکنند – همانطور که روزنتال آن را توصیف میکند، تمام نیاز BlueVoyant نام و دامنه شرکت است و فناوری آن میتواند بقیه کارها را انجام دهد – و زمانی که مشاهده کرد، آن را انجام میدهد. برای هشدار دادن به سازمان و خاموش کردن یا رفع مشکل اقدام می کند تا از این اتصالات به مشتری BlueVoyant سوء استفاده نشود. تیم خدمات حرفه ای این شرکت در هر دو مجموعه محصول برای تکمیل بسیاری از فرآیندهای خودکار کار می کند.
روزنتال در مورد تیم و فناوری استفاده شده از آن گفت: «BlueVoyant امنیت سایبری خارجی را فراهم می کند – پیشگیری، نه فقط نظارت و ارزیابی ریسک.
روی هم رفته، رویکرد این شرکت به یک راه حل یک مرحله ای برای شرکت هایی تبدیل می شود که تجربه اصلی آنها ممکن است امنیت نباشد، حتی اگر کسب و کار آنها به شدت به انجام کار درست متکی باشد. امروزه این موضوع بزرگتری در کسبوکارها است، جایی که سازمانها تغییراتی را برای سادهسازی عملیات خود با شرکای کمتر ایجاد کردهاند، نه تنها برای اینکه یکپارچهسازی دردسر کمتری داشته باشد، بلکه به دلایل هزینه نیز انجام شود. ایجاد راه حلی که تا حدی مفید و تا حدی نوآوری در فناوری باشد، چیزی است که سرمایه گذاران را در اینجا جذب کرده است.
با افزایش تهدیدات سایبری، BlueVoyant خود را به عنوان یک رهبر متمایز در تشخیص و پاسخ مدیریت شده، مدیریت ریسک سایبری کشور ثالث، حفاظت از ریسک دیجیتال و خدمات حرفه ای امنیت سایبری قرار می دهد. گفت منوچین وزیر امور خارجه در بیانیه ای “ما هیجان زده هستیم که با BlueVoyant و تیم مدیریت ارشد آن همکاری کنیم زیرا آنها به رشد در این بازار بحرانی و سریع در حال رشد ادامه می دهند.”