منو سایت

Breaking the Pitch Deck: عرشه 29 میلیون دلاری Lumigo Series A

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Breaking the Pitch Deck: عرشه 29 میلیون دلاری Lumigo Series A

در نوامبر سال گذشته فردریک در مورد دور 29 میلیون دلاری سری A Lumigo به رهبری Redline Capital نوشت. این شرکت در حال ایجاد یک پلتفرم برای نظارت و اشکال زدایی بر اساس برنامه های کاربردی ابری است و از زمان راه اندازی آن در سال 2019 در مجموع 38 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

در آخرین قسمت از مجموعه Pitch Deck Teardown، من بسیار هیجان‌زده هستم که عرشه‌ای را که او در سال گذشته زمانی که سریال A خود را مطرح کرد به اشتراک گذاشت. ما به کل عرشه نگاه می کنیم و سه چیز را که دوست دارم، سه چیز که می توان بهبود بخشید، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، و در مورد چند نکته برجسته دیگر که بنیانگذاران می توانند در هنگام جمع آوری سری A در شرایط فعلی جمع آوری کمک مالی از آنها بیاموزند، بحث خواهیم کرد.


ما به دنبال تست‌های منحصربه‌فردی برای تجزیه می‌گردیم، بنابراین اگر می‌خواهید آزمون خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.


در این عرشه اسلاید می شود

  • 1 – اسلاید کاور
  • 2 – به طور خلاصه: اسلاید خلاصه ای که بازار، مشکل و راه حل را پوشش می دهد
  • 3 – “از آشنایی با شما خوشحالم”: اسلاید تیم
  • 4 – Cloud Native Evolution: روند رو به کاهش بازار
  • 5 – «سال ابر بومی»: اسلایدی برای توسعه بازار
  • 6 – اسلاید مشکل
  • 7 – اسلاید راه حل: راه حل را مرور کنید
  • 8 – “محلول لومیگو”: اسلاید محلول (ردیابی)
  • 9 – “راه حل Lumigo”: اسلاید راه حل (سرویس های مدیریت شده)
  • 10 – “نظارت و رفع اشکال در یک ابزار”: اسلاید محصول
  • 11 – مطالعه موردی مشتری: اسلاید با نمونه هایی از استفاده
  • 12 – مطالعه موردی: نظرسنجی رشد مشتری معمولی
  • 13 – مطالعه موردی: در حال حاضر چگونه مشکل حل می شود
  • 14 – “مورد”: چگونه مشکل را با لومیگو حل کنیم
  • 15 – بازار نظارت ابری: تجزیه و تحلیل بازار (ویرایش)
  • 16 – “پیش بینی”: یک اسلاید بینابینی برای پیش بینی مالی
  • 17 – “هدف EoY 2021”: اسلاید با نمودار پیش بینی های مالی (ویرایش شده)
  • 18 – “GTM”: به اسلاید بازار بروید
  • 19 – “خلاصه و سوال”: خلاصه ارائه و اسلاید برای درخواست و استفاده از درآمد.
  • 20 – “متشکرم”: اسلاید پایانی پایانی

سه چیز در مورد عشق

لومیگو به اندازه کافی لطف داشت و به من اجازه داد تا کل عرشه 20 اسلاید خود را با تنها دو ویرایش قابل توجه به اشتراک بگذارم: تیم به من گفت که تحلیل بازار (اسلاید 15) و پیش بینی های مالی او (اسلاید 17) از نظر تجاری حساس هستند. این کاملا منطقی است. بقیه عرشه یک کلاس استاد در داستان سرایی است، با بسیاری از جزئیات کوچک واقعا ظریف در مورد چگونگی بیان داستان یک شرکت بسیار پیچیده در یک بازار بسیار رقابتی. من دوست داشتم که Lumigo چگونه داستان را با استفاده از مطالعه موردی برای مدیریت داستان زنده کرد (اسلایدهای 11 تا 14). بیایید در آن شیرجه بزنیم و به چند اسلاید خاص نگاه کنیم:

یکی از بهترین اسلایدهای تیمی که تا به حال دیده ام

نمودار نحوه ملاقات بنیانگذاران Lumigo را نشان می دهد

[Slide 3] داستان ملاقات و کار مشترک بنیانگذاران لومیگو بسیار خوب انجام شده است. اعتبار تصویر: لومیگو

واقعاً سخت است که یک اسلاید تیمی خوب جمع آوری کنید، به ویژه به این دلیل که هر تیم به اندازه افرادی که در آن شرکت دارند، متنوع هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، دانستن اینکه VCها معمولاً چه سؤالاتی درباره تیم ها می پرسند می تواند به زنده شدن آن کمک کند. “چه جوری آشنا شدید؟” سوال آسانی است و به شروع گفتگو کمک می کند. – کی با هم آشنا شدید؟ به ارزیابی میزان شناخته شدن بنیانگذاران کمک می کند. این مهم است زیرا سرمایه‌گذار در حال بررسی این است که آیا روی گروه کوچکی از افراد که در آینده‌ای قابل پیش‌بینی در زودپز شرکت‌های نوپا با هم تأسیس می‌شوند، شرط‌بندی بزرگی انجام دهد یا خیر. بنیان‌گذارانی که اخیراً ملاقات کرده‌اند ممکن است در معرض خطر باشند.