منو سایت

Compt 10 میلیون دلار جمع آوری می کند تا مزایای کارکنان را شخصی تر کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

از آنجایی که کارگران یقه سفید در ترتیبات کاری ترکیبی – میراثی از بیماری همه گیر – مستقر هستند، شرکت ها در حال تجدید نظر در نحوه ارائه مزایای شرکتی مانند حمل و نقل، کافه ها و سالن های ورزشی (متاسفانه برای برخی) هستند. همانطور که مفهوم “دفتر” تکامل می یابد، از کارفرمایان خواسته می شود تا مزایای انعطاف پذیری را ارائه دهند که می تواند متناسب با نیازهای تک تک کارکنان باشد. به عنوان مثال، به جای خدمات خشکشویی رایگان، کارگران برای ایده گرفتن بورسیه برای کار از خانه و سلامتی گرد هم می آیند.

پلتفرم‌های مدیریت منافع زیادی از جمله Cherry، Fringe و Origin (که برنامه‌ریزی مالی را به عنوان یک مزیت ارائه می‌کند) وجود دارد. اما امی اسپورلینگ، مدیر عامل Compt، می‌گوید راه‌حل‌های موجود بیش از حد به بازارهای فروشنده یا کارت‌های مزایا وابسته هستند، که راه‌های استفاده کارکنان از مزایای خود را محدود می‌کند.

“کلید گم شده برای ساده سازی در همان زمان [employee perk] فرآیند برای مدیران و تقویت مشارکت کارکنان [is] شخصی سازی، “اسپرلینگ از طریق ایمیل به TechCrunch گفت. زمانی که شرکت‌ها می‌خواهند کارمندان را با راه‌حل‌های سفارشی‌شده برای مزایا حمایت کنند، انتخابی از بازارهای فروشنده، مدل‌های مبتنی بر کارت و بازیابی هزینه‌ها دارند. هدف ارائه چیزی منحصر به فرد برای هر کارمند است، اما بازارهای فروشنده و مدل‌های مبتنی بر کارت ذاتاً مخالف هستند. آنها فرصت هایی را که کارمند دارد به چندین شرکت بزرگ محدود می کنند تا پاداش های خود را خرج کنند.”

Compt

اعتبار تصویر: Compt

این شرکت Compt مستقر در کمبریج و مستقر در ماساچوست را در پاسخ ارائه می دهد. شرکت Compt که از سرمایه‌گذاری 13 میلیون دلاری Battery Leeded Battery به ارزش 13 میلیون دلار بدست می‌آید، Compt به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا بورسیه‌های تحصیلی خاصی را در دسته‌های گسترده‌ای مانند «سلامت و تندرستی» یا «خانواده» اعطا کنند و سپس به کارمندان اجازه می‌دهد خدمات را در آن دسته‌ها انتخاب کنند. برای آنها جذاب هستند. برای دریافت بازپرداخت، کارگران عکس‌های رسید را از طریق اپلیکیشن موبایل Compt یا ادغام Slack آپلود می‌کنند.

“مدل بازیابی هزینه Compt به کارمندان اجازه می دهد تا پول خود را در هر کجا و برای همه چیز خرج کنند – یک رستوران محلی، یک برنامه مراقبتی مورد علاقه، صورتحساب های دامپزشکی، یک موسسه خیریه که به قلب آنها نزدیک است. اسپارلینگ گفت: احتمالات بی پایان هستند. علاوه بر این، اجازه شخصی‌سازی پول بیشتری را به صورت محلی در جوامعی که مردم در آن زندگی می‌کنند خرج می‌کند… از طریق بورسیه های پاداش شخصی شده با Compt، شرکت ها می توانند از تیم های خود و جوامعی که در آن زندگی و کار می کنند حمایت کنند.

راه رسیدن به منافع

اسپارلینگ قبلا به عنوان مدیر عملیات و مدیر ارشد مالی در Jana، یک شرکت تبلیغاتی موبایل که مدیریت منابع انسانی و تیم های مالی را بر عهده داشت، خدمت می کرد. زمانی که آنجا بود، او گفت که شرکت را در تلاش برای اجرای یک برنامه پاداش موفقیت آمیز دید، اما همه کارمندان چیزهای متفاوتی می خواستند.

«در پاسخ، HR سعی کرد بیشتر و بیشتر ارائه دهندگان پاداش را برنامه ریزی کند و استفاده را دنبال کند تا تیم مالی بتواند مالیات را تضمین کند. اسپرلینگ گفت: «این آشفتگی یک کابوس اداری بود. “[I] دریافتند که کلید گمشده برای ساده‌سازی همزمان فرآیند برای مدیران و افزایش مشارکت کارکنان، شخصی‌سازی است.

Compt با ادغام با سیستم های منابع انسانی و نرم افزار حقوق و دستمزد در باطن به این امر دست می یابد. اسپورلینگ گفت: این پلتفرم برای “سازگار با IRS” و همچنین برای حمایت از تیم های جهانی ایجاد شده است – Compt در حال حاضر از شرکت ها در تمام 50 ایالت ایالات متحده و 60 کشور پشتیبانی می کند.

علاوه بر قوانین امتیاز اولیه، Compt می‌تواند برای کارمندان پاداش بفرستد و برنامه‌های جایزه را به بورسیه‌های جایزه پیوند دهد. به عنوان مثال، شرکت ها ممکن است به کارکنان برای تولد و سالگردشان یا برای دستیابی به نقاط عطف مهم و اهداف پروژه پاداش دهند.

متمایز شدن از جمعیت

اسپورلینگ می‌گوید Compt به سرعت در حال رشد است، با جاه‌طلبی برای گسترش از یک تیم 12 نفره به 20 تا پایان سال 2022. درآمدهای تکراری سالانه در سال 2021 تا 500% افزایش یافته است و شرکت ادعا می‌کند که حاشیه سود ناخالص آن 97% است. کل مبلغ جمع آوری شده توسط Compt 16.5 میلیون دلار است.

اسپورلینگ در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های آینده نزدیک، گفت Compt با گسترش رویکرد خود در بازاریابی، تعامل مشتری خود را دو برابر خواهد کرد. “از آنجایی که آینده کار بیشتر به سمت کارمند محوری و کمتر شرکت محوری گرایش دارد (یک مزیت بزرگ برای مدل کسب و کار ما)، ما همچنان – مانند بسیاری دیگر – برای غلبه بر طرز فکر قدیمی که کارمندان باید وارد آن شوند، تلاش می کنیم. بنشینید و روبات های کاری سازگار باشید.

درست است که امتیازات شرکتی برای وقفه آماده هستند (با عرض پوزش برای تاریخ انقضا). در نظرسنجی اخیر رفاه کارکنان که توسط گالوپ در سال 2020 منتشر شد، تنها 24 درصد از کارگران می گویند که در برنامه های سلامتی در شرکت خود شرکت می کنند – و تنها 12 درصد می گویند که به رفاه خود کمک می کنند. در یک نظرسنجی جداگانه از کارکنان که توسط Metlife انجام شد، 61٪ از کارگران گفتند که دسترسی به مزایای در حال ظهور استرس آنها را کاهش می دهد، در حالی که 52٪ گفتند که آنها را به کارفرمای خود وفادارتر می کند.

اما، همانطور که توسط سرمایه‌گذاران خطرپذیر به ارزش 12.3 میلیارد دلار که در سال گذشته در فن‌آوری‌های منابع انسانی راه‌اندازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند نشان می‌دهد، هیچ کمبودی در رقابت شدید وجود ندارد. Compt باید ثابت کند که پلتفرم آن به اندازه کافی متمایز است تا از دیگر افراد متمایز شود.

اسپورلینگ گفت: «شرکت‌های فناوری منابع انسانی بیشتری وارد بازار می‌شوند و ممکن است گزینه‌های بازیابی بیش از حد اشباع شود، که تصمیم گیرندگان را دشوار می‌کند که کدام پلتفرم برای بورسیه‌های پاداش واقعا شخصی‌سازی شده بهترین است.» “این امر بر هدف حفظ رفاه کلی کارمند غلبه می کند، نه فقط رفاه کاری آنها.”