
کسبوکارها معمولاً پول و استعداد زیادی را صرف محافظت از خود در برابر نقضهای امنیتی میکنند. این فرصت کافی را برای متخصصان امنیت سایبری ایجاد می کند تا ابزارهایی را برای سازمان های کوچکتری ایجاد کنند که هنوز با همان مسائل امنیتی روبرو هستند – و همانطور که برخی استدلال می کنند، شاید حتی بیشتر – مانند همتایان بزرگتر خود، اما منابع یکسانی برای مبارزه با آنها ندارند.
Coro، یک شرکت استارتاپی که یک پلتفرم امنیت سایبری یکپارچه را با هدف قرار دادن شرکتهای بازار متوسط با ویژگیهایی برای نظارت بر دستگاهها، کاربران، ایمیل، شبکهها، دادهها و برنامهها و حذف هرگونه فعالیت مخرب ایجاد میکند، 60 میلیون دلار جمعآوری کرده است. بودجه برنامههای شما برای برای ادامه دو برابر کردن شکاف خاص بازار استفاده کنید.
این یک سری C است و توسط Balderton Capital در خارج از لندن اداره می شود و شرکای سرمایه گذاری Jerusalem Venture Partners، یکی از حامیان سابق آن هستند. همراه با آخرین دور، این شرکت همچنین برای اولین بار 20 میلیون دلار اضافی را در شش ماه گذشته نشان داد که مجموع آن را به 80 میلیون دلار برای دوره می رساند.
این شرکت – مستقر در اسرائیل اما با عملیات قابل توجه ایالات متحده در نیویورک و شیکاگو – مدتی است که وجود داشته است. قبلاً CoroNet نامیده می شد (میراثی که هنوز در URL آن زنده است) و حتی در سال 2015 در Startup Battlefield ما در نیویورک شرکت کرد، اما حدود سه سال پیش از محافظت از گجت های مصرف کننده در برابر تهدیدات سایبری در وای فای عمومی و به آن منحرف شد. پلتفرم امنیت سایبری برای کسب و کار، حرکتی که گای مسکوویتز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آن گفت، از آن زمان تاکنون هر سال به رشد 300 درصدی منجر شده است، با مجموع حدود 4 میلیون کاربر در 4500 کسب و کار که اکنون تحت پوشش پلتفرم وی قرار دارند.
این شرکت برآورد خود را فاش نکرد، اما از یک منبع موثق متوجه شدیم که اکنون حدود 500 میلیون دلار است. تا به امروز، حدود 103 میلیون دلار با سرمایه گذاران دیگر، از جمله Sound Ventures، Cisco و MizMaa جمع آوری شده است.
طبق گفته Moskowitz، میانگین بازار بین 500 تا 4000 کارمند است و او معتقد است ساخت ابزارهای امنیتی که می تواند کار عادی را خودکار کند و برخی از ویژگی های معمولی دیگر را ایجاد کند، یک “نقطه شیرین” است (اگر فضای مجازی چنین داشته باشد). سیستم امنیتی فناوری اطلاعات کارکرد بسیار آسانتری دارد.
او در مورد تعداد افرادی که استخدام می شوند و میزان نظارت را «حساب» می کنند، گفت: «1000 به یک نسبت معمولی برای متخصصان سایبری است. این به این معنی است که “اگر سازمانی با تعداد کمتر از 1000 نفر هستید، اغلب کسی آنجا نیست، فقط IT.”
به آن اضافه کنید که چگونه شرکت های بزرگتر روی نرم افزار سرمایه گذاری می کنند تا تیم های امنیتی خود را تجهیز کنند. او گفت که شرکتی مانند گلدمن ساکس می تواند از بیش از 40 محصول استفاده کند. امروزه، کسبوکارهای کوچکتر ممکن است برای پوشش جنبههای امنیتی، مانند فیلتر کردن ایمیل، امنیت شبکه، مدیریت دستگاه، مدیریت برنامهها و غیره، نیاز به خرید بین شش تا ۱۳ برنامه مختلف داشته باشند.
او پرسید: «اما حتی اگر بتوانید بودجه همه اینها را دریافت کنید و آن را نصب کنید، چه کسی تمام رویدادهایی را که این برنامهها ایجاد میکنند تعقیب خواهد کرد؟» بنابراین تصمیم گرفتیم از ابتدا به مشکل نگاه کنیم.»
این چرخش Coro را به شکل امروزی ایجاد کرد، پلتفرمی که به عنوان یک نوع برنامه امنیتی “فوق العاده” عمل می کند که تمام سطوح حمله احتمالی را که یک هکر یا ویروس مخرب می تواند لمس کند، پوشش می دهد، با اینکه Coro مجموعه کامل خدمات را خودتان می سازد: خیر ادغام برنامه های شخص ثالث با هزینه 7 دلار برای هر کاربر در ماه، او ادعا می کند که می تواند 95٪ از حجم کاری امنیتی را که می تواند در یک تجارت معمولی ایجاد کند، خودکار کرده و از آن مراقبت کند. (ادعای Coro این است که یک بسته قابل مقایسه از راه حل های نقطه ای می تواند بین 45 تا 115 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه داشته باشد.)
او گفت: «کاری که ما انجام دادهایم واقعاً پارادایم را تغییر داده است. “این به طور اساسی با روش قدیمی استفاده از راه حل های امنیتی مبتنی بر نقطه متفاوت است.” از یک رویکرد پلت فرم استفاده کنید، البته با مفاهیم مختلف در مورد چگونگی مقابله با چالش.)
در دنیای کار (یا هر جایی که به فناوری اطلاعات وابسته است، مانند تحصیلات)، اغلب برای کاربران تجربهای ناامیدکننده است که کسانی که سبد فناوری اطلاعات را در اختیار دارند، تصمیم میگیرند به جای یک راهحل واحد، یک پلتفرم بزرگتر و چند منظوره را برای خدمت انتخاب کنند. نیازهای مشتریان خود این معمولاً منجر به از دست دادن قابلیت های خاص و سفارشی سازی می شود.
با این حال، مسکوویتز معتقد است که کورو به دلیل رویکردی که در پیش گرفته و کل سیستم توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، از این وضعیت مستثنی است.
وی با اشاره به اینکه فیشینگ، محافظت از بدافزار و همچنین میگوید: «ما یک موتور هوش مصنوعی عظیم و واقعاً هوشمند داریم که با هر بردار حمله کار میکند، بنابراین نه تنها خیلی خوب است، بلکه بسیار بهتر از هر راهحل نقطهای است، زیرا هیچ نقطه مردهای وجود ندارد». پیشگیری از از دست دادن داده ها واقعاً دست به دست هم می دهند. «وقتی بتوانیم از همه جا ببینیم، بهتر می توانیم واکنش نشان دهیم. راه حل ما در کل زنجیره ساخته شده است.
با این حال، پلتفرم با برخی معاوضه ها همراه است. به عنوان مثال، این بدان معنی است که مشتری نمی تواند هیچ بخشی از Coro را سفارشی کند: WYSIWYG.
Moskowitz گفت: “اما شما نمی توانید Dropbox را نیز سفارشی کنید.” «ما اساساً یک Dropbox امنیتی هستیم. شما فضای مجازی را به اندازه ما و ماشین های ما نمی شناسید.
این حوزه ای است که مشتریان و سرمایه گذاران را جذب کرده است.
کورو تنها شرکتی در صنعت امنیت سایبری است که به بخش متوسط بازار خدمات ارائه می کند با راه حلی مقرون به صرفه، آسان برای پیاده سازی و واقعاً جامع و به کسب و کارهای متوسط اجازه می دهد تا از خود در محیطی با فضای امنیت سایبری که به سرعت در حال افزایش است، دفاع کنند. در بیانیه ای رانا جارد، شریک عمومی Balderton Capital گفت. “کورو آماده است تا بر این بخش بزرگ و به شدت ضعیف بازار تسلط یابد و ما معتقدیم که رشد آنها با نرخ تصاعدی ادامه خواهد یافت. ما هیجان زده هستیم که با تیم نوآور Coro شریک شویم و در سفر آنها شرکت کنیم تا امنیت غیر مخرب را به ستون فقرات کسب و کارهای رو به رشد در صنایع مختلف تبدیل کنیم.
Joav Cruja، شریک عمومی JVP افزود: “ما قویاً به چشم انداز Coro از روز اول اعتقاد داریم و شاهد رشد تصاعدی شرکت با نوآوری های واقعی در اتوماسیون هوش مصنوعی و پذیرش گسترده پلت فرم Coro از طریق رشد تجارت در هر صنعت هستیم.” “Coro در موقعیت خوبی قرار دارد تا به بهترین راه حل امنیت سایبری برای بخش متوسط بازار تبدیل شود، و ما خوشحالیم که از Balderton Capital به عنوان یک تیم استقبال می کنیم زیرا با هم برای حمایت از رشد انفجاری Coro کار می کنیم.”