منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • CredPal نیجریه 15 میلیون دلار بدهی و سهام برای توسعه محصول BNPL خود در آفریقا فراهم می کند.

CredPal نیجریه 15 میلیون دلار بدهی و سهام برای توسعه محصول BNPL خود در آفریقا فراهم می کند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
CredPal نیجریه 15 میلیون دلار بدهی و سهام برای توسعه محصول BNPL خود در آفریقا فراهم می کند.

اکنون بخرید، بعداً بپردازید (BNPL) در نیجریه به عنوان گزینه ای برای پرداخت آنلاین و در محل فروش انتظار می رود بر اساس این گزارش، برای ثبت CAGR 20٪ از سال 2021 تا 2028.

رشد BNPL بیشتر به عنوان GMV برجسته می شود پیش بینی می شود تا سال 2028 از 204 میلیون دلار به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش یابد. کلید این رشد، فعالیت ارائه دهندگانی است که پلتفرم هایشان تشویق مصرف کنندگان به خرید فوری و پرداخت به موقع.

برای این منظور، CredPal، یکی از اولین پیشگامان خرید در حال حاضر، که بعداً در نیجریه پرداخت کرد، یک دور 15 میلیون دلاری سهام و بدهی – که دومی بخش بسیار زیادی از بودجه را به خود اختصاص می دهد – را بست تا عرضه اعتبار مصرف کننده را در همه بخش ها افزایش دهد. آفریقا.

بر اساس بیانیه ای که این شرکت به اشتراک گذاشته است، این سرمایه گذاری به گسترش آن در سایر بازارهای آفریقا، عمدتاً کنیا، مصر، غنا و کامرون کمک می کند.

در سال 2018، CredPal یک سرویس اعتباری مصرف کننده در محل را برای فروش راه اندازی کرد که در فروشگاه های تجارت الکترونیک برای افراد با درآمدهای طبقه پایین تا متوسط ​​گنجانده شده است.. مفهوم BNPL حداقل در نیجریه در آن زمان در حال ظهور بود، و از آنجایی که استقبال خوب نبود، CredPal با یک پیشنهاد کارت اعتباری جدید که شاهد افزایش استفاده بود، لاس زد. فهینتولو اولاگون به TechCrunch گفت.

“ما نقشه ها را راه اندازی کردیم تا دامنه خدمات BNPL خود را افزایش دهیم وی با بیان اینکه به خوبی جواب داد، گفت: اما اکنون مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های وابسته یا با استفاده از کارت اعتباری ما خرید اقساطی کنند.

کارت اعتباری یکی از دو گزینه است – گزینه دوم از طریق برنامه تلفن همراه – کاربران می توانند برای دسترسی به خدمات CredPal BNPL هنگام بازدید از فروشگاه وابسته برای خرید اقلام مختلف از لوازم الکترونیکی، به ویژه گوشی های هوشمند گرفته تا مبلمان و مواد غذایی استفاده کنند..

مصرف کنندگان می توانند از 5000 ₦ (~ 10.00 دلار) تا 500.000 ₦ (~ 1000.00 دلار) اعتبار دریافت کنند، که از این میزان اعتبار دریافت می کنند. مورد نیاز هستند برای بازپرداخت بین یک دوره 30 روزه تا 180 روزه پس از پرداخت پیش پرداخت 30٪. نرخ بهره بین 4 تا 9 درصد است.

CredPal نیجریه 15 میلیون دلار بدهی و سهام برای توسعه محصول BNPL خود در آفریقا فراهم می کند.

Olaogun گفت که در مواردی که مصرف کنندگان دو ماه پیش پرداخت می کنند، ممکن است هیچ بهره ای نپردازند – که پوشیده شده است از طریق هزینه هایی که شرکت از بازرگانان دریافت می کند. وقتی صحبت از بازرگانان شد، CredPal 20000 تاجر ثبت شده دارد. با این حال، بیش از 4000 ثانیه دارد فقط 600 معامله گر فعال در ماه هستند. آنها به یک پایگاه مشتری فعال ماهانه 85000 خدمت می کنند.

به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات BNPL قاره، این ارقام تا حدودی چشمگیر به نظر می رسند، اما با توجه به اینکه این بخش در نیجریه و بیشتر آفریقا چقدر زود است، CredPal به سختی خراشیدن سطح.

اما تبدیل شدن به یک رهبر بازار در نیجریه یا آفریقا کار CredPal نیست. Sympl، Carbon Zero، Shahry، Lipa Later، PayLater، CDCare، بازیکنان جدیدتری مانند Klump و حتی تفنگ های بزرگی مانند Tabby در حال تماشای مناطق مختلف در سراسر قاره هستند.

مدیر عاملی که شرکت را با اولورونفمی جگهدهدر مورد اینکه CredPal چگونه خود را در برابر رقابت رو به رشد قرار می دهد.

“ما بسته ای برای خرده فروشان ایجاد کرده ایم تا از کسانی که وب سایت های تجارت الکترونیک کامل را دوست دارند، کسانی که مغازه ها و خرده فروشانی برای تجارت اجتماعی دارند مراقبت کنند.. ما نسبت به خرده‌فروشان بی‌اعتنا هستیم و همچنین فناوری ما به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق طیف گسترده‌ای از کانال‌ها با CredPal تعامل داشته باشند.

بسته معاملاتی همه‌کانالی، CredPal Pay، به شرکت‌ها در هر اندازه و دسته‌ای اجازه می‌دهد تا گزینه‌های خرید را اکنون بپذیرند، بعداً پرداخت کنند. این پلت فرم به عنوان یک زیرساخت نقطه فروش عمل می کند که به BNPL از طریق پیوند انتقال اعتبار، افزونه پرداخت، کدهای QR و سیستم مدیریت تراکنش اجازه می دهد.. CredPal در این بخش از ارائه زیرساخت BNPL به بازرگانان با رقابت تشکر UCash روبرو خواهد شد.

ThankUCash نیجریه 5.3 میلیون دلار برای ایجاد زیرساخت برای بازپرداخت نقدی، معاملات و خدمات BNPL فراهم می کند.

همانطور که CredPal به دنبال گسترش هر دو محصول و از نظر جغرافیاییاین شرکت گفت که بخشی از سرمایه گذاری جدید همچنین به آن کمک می کند تا با اپراتور مخابراتی Airtel Nigeria همکاری کند تا به افراد کم درآمد تا متوسط ​​اجازه دهد خرید گوشی های هوشمند اقساطی.

تامین مالی بدهی تهیه شده بود از Credit Direct، یکی از شرکت های تابعه First City Monument Bank (FCMB) و چندین موسسه مالی ناشناس.

Greenhouse Capital، یک شرکت فین‌تک و سرمایه‌گذاری خطرپذیر تعبیه‌شده با تمرکز بر امور مالی، یکی از حامیان فعلی CredPal است. او در این دور از پل سرمایه شرکت دارد که دو سال پس از جمع آوری 1.5 میلیون دلار سرمایه اولیه CredPal صورت می گیرد، پولی که برای راه اندازی محصول کارت اعتباری خود استفاده می شود..

سرمایه گذاران جدید عبارتند از Uncovered Fund، LongCommerce، First Circle Capital و Adii Pienaar، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق WooCommerce..