
پس از جمع آوری 8 میلیون دلار در همین چند ماه پیش، Diamond Age با 50 میلیون دلار بودجه سری A برای ادامه ماموریت خود برای مقرون به صرفه تر کردن مالکیت خانه با استفاده از چاپ فناوری سه بعدی و روباتیک برای ارزان تر کردن مسکن به طور قابل توجهی، دوباره پر می شود. یک تغییر خوشایند در دنیایی با کمبود 7 میلیون خانه در بازار مسکن ایالات متحده.
این شرکت خود را به عنوان یک “استارت آپ با مجموعه ای کامل از روبات ها” معرفی می کند که مجموعه ای از ابزارها را می سازد که به گونه ای طراحی شده اند که جای بیش از نیمی از کار دستی مرتبط با ساخت یک خانه جدید را بگیرند. عارضه جانبی افزودن یک قطعه رباتیک به این ترکیب این است که خانههایی که ساخت آنها 9 ماه طول کشیده است، اکنون میتوانند در حدود یک ماه ساخته شوند. این شرکت در حال حاضر 26 ابزار رباتیک با انتهای شانه، علاوه بر یک سیستم چاپ سه بعدی که می تواند بتن را برای سازه های بیرونی، داخلی و سقف چاپ کند، توسعه داده است.
دور تأمین مالی توسط «Prime Movers Lab» رهبری شد که بر نوآوری علم محور تمرکز دارد. به ویژه، سرمایه گذار در مورد استارت آپ هایی که انرژی، حمل و نقل، زیرساخت ها، تولید، رشد انسانی و agtech را دوباره کشف می کنند هیجان زده است. سرمایه گذاران تازه کار Alpaca VC، Dolby Family Ventures، Timber Grove Ventures و Gaingels بالاتر از نرخ بهره متناسب خود سرمایه گذاری کرده اند و شرکای Signia Venture به آنها ملحق می شوند. شاید امیدوار کننده ترین برای بنیانگذاران شرکت، 20٪ از دایره را سازندگان خانه و سازندگان زمین تشکیل می دهند. زمانی که مشتریان بالقوه در استارت آپ ها سرمایه گذاری می کنند، همیشه نشانه خوبی است.
از دور قبلی جمع آوری کمک های مالی، Diamond Age به طور قابل توجهی فناوری خود را بهبود بخشیده است و چاپ و ساخت یک خانه یک طبقه 2000 فوت مربعی را ممکن ساخته است. بدون شک، این شرکت با تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران و افزودن کمی سوخت به آتش ارزیابی، اولین نسخه مقیاس شده سیستم خود و همچنین یک خانه کامل با 3 تخت و 2 حمام را در 11 ماه – 4 ماه زودتر از برنامه، تحویل داد. این منجر به اولین قرارداد این شرکت با یک تولیدکننده مسکن ملی شد، جزئیاتی که بنیانگذاران تاکنون درباره آن سکوت کرده اند – اما انتظار می رود این اعلامیه به زودی منتشر شود.
«مسکن مقرون به صرفه بر مردم سراسر جهان تأثیر می گذارد. از آنجایی که میانگین سنی خریداران خانه برای اولین بار از اواسط دهه بیست به اواسط دهه 30 منتقل شد، تقاضا برای املاک اجاره ای بیشتر افزایش یافت – و کل سلسله مراتب مستاجران را مجبور کرد وارد بازار رقابتی تری برای مسکن با کیفیت شوند. اوسلان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Diamond Age. “کمک به نسل بعدی خریداران خانه برای ورود سریعتر به خانه اول خود به کل اکوسیستم مسکن کمک می کند.”
Diamond Age از این بودجه برای ادامه گسترش پلت فرم رباتیک خود و اجرای اولین قرارداد تجاری خانه سازی خود استفاده خواهد کرد. این شرکت قبلاً دو برابر شده است و قصد دارد استعدادهای مهندسی و تولید بیشتری را اضافه کند. این به Diamond Age کمک می کند تا با سازندگان و توسعه دهندگان خانه همکاری کند تا ساخت و ساز خانه را به یک محصول بر اساس تقاضا تبدیل کند و گزینه های بیشتری را در هنگام طراحی خانه خود به خریداران ارائه دهد.
سوزان فلچر، شریک عمومی در آزمایشگاه پرایم موورز، گفت: «سیستم Factory in the Field’s Diamond Age اتوماسیون سایت ساخت و ساز را برای پر کردن کمبود عظیم نیروی کار در صنعت ساخت و ساز خانه به ارمغان می آورد. جک و تیمش زودتر از موعد به نقاط عطف کلیدی رسیدهاند و در حال تغییر روش ساخت خانههای تولیدی هستند، بنابراین تصمیم آسان برای شرکت Prime Movers Lab برای اجرای سری A این شرکت بود.