منو سایت

Eva Longoria و Chris Wallace از CNN + از HBO Max و CNN پخش خواهند شد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

برادران وارنر امروز اعلام کرد این برنامه که در ابتدا قرار بود روی پخش کننده CNN + بسته شده پخش شود، اکنون به CNN و HBO Max منتقل می شود. کشف در اولین ارائه برای تبلیغ کنندگان. از شبکه های خطی CNN می توان به “Eva Longoria: در جستجوی مکزیک” و “Stanley Tuci: Searching for Italy” اشاره کرد. تیتر دیگر CNN + با عنوان “چه کسی با کریس والاس صحبت می کند” با بازی کریس والاس مجری سابق فاکس نیوز، پاییز امسال به HBO Max و CNN منتقل می شود.

با این حال، مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

قبل از CNN +، HBO Max خانه بسیاری از عناوین CNN، از جمله Anthony Bourdain: Unknown Parts بود. HBO Max مکان خوبی برای این نمایش ها است، به عنوان برادران وارنر. Discovery به تبلیغ‌کنندگان گفت که HBO Max و Discovery + تجربه کاربر را با بار تبلیغاتی سبک، با میانگین کمتر از چهار دقیقه تبلیغات در ساعت، بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، 80٪ از بینندگان HBO Max و Discovery + را روی صفحه تلویزیون خود تماشا می کنند و نیمی از آنها کابل را قطع می کنند. به گفته این شرکت، این امر دسترسی تبلیغ کنندگان را در خانه های بی سیم افزایش می دهد.

ما مطمئن نیستیم که سرویس پخش ترکیبی پس از HBO Max و Discovery + ادغام کامل چگونه خواهد بود. با این حال، تنوع محتوای ارائه شده – از جمله سرفصل های CNN – مطمئناً مخاطبان متنوعی را جذب می کند.

همچنین، در جریان ارائه پیشاپیش شرکت، کریس لیخت، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، CNN Worldwide، از راه‌اندازی یک برنامه خبری طولانی مدت و همچنین عناوینی مانند The History of HQ Trivia، See It Loud: The History خبر داد. از تلویزیون سیاه “، 2010 “، “گابی گیفوردز تسلیم نمی شود” و “لیتل ریچارد: من همه چیز هستم”.

برنامه برنامه نویسی 2023 تلاشی است که توسط CNN برای بازگشت به عنوان یک سرویس پخش جریانی اخیراً راه اندازی شده انجام شده است. سرویس استریم کوتاه مدت CNN + گزارش شده است که روزانه کمتر از 10000 بیننده داشت و در اواخر آوریل بسته شد. به نظر می‌رسد که دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت، نمی‌خواست اجازه دهد که این موضوع به برادران وارنر تازه‌وارد لکه‌دار شود. کشف.

سرویس پخش CNN + Quibi را یک ماه پس از راه اندازی خاموش می کند

Zaslav به Squawk Box CNBC گفت: “ما آن را بررسی کردیم و به داده ها، تعداد کاربران نگاه کردیم. آنها مقدار زیادی پول را برای فروش یک محصول مستقل خرج کرده بودند. هیچ مشترکی وجود نداشت. مصرف کنندگان آنجا نبودند… وقتی به داده ها نگاه کردیم، کسب و کار آنجا نبود.”

برای نزدیک به 30 روز، سرویس پخش اخبار کابلی 250 میلیون دلار برای عرضه محصول و 100 میلیون دلار دیگر برای تبلیغ آن هزینه کرد. به گفته منابع آگاه، نیویورک تایمز گزارش داد که CNN قصد دارد در چهار سال بیش از یک میلیارد دلار برای CNN + هزینه کند. بنابراین Zaslav (به درستی) نمی خواست بیشتر در این پلت فرم سرمایه گذاری کند.

اما خود CNN راه به جایی نمی برد و مدیرعامل برادران وارنر. Discovery نسبت به این برند خوش بینانه است. در ارائه Upfront، این شرکت عزم خود را برای تقویت نقش CNN به عنوان یک سازمان خبری پیشرو ابراز کرد. لیخت می بالید که CNN “شماره یک دارایی دیجیتال در جهان است.”

او اضافه کرد:

فصل بعدی سی‌ان‌ان فصلی است که در آن تلاش می‌کنیم چراغی برای آن نوع روزنامه‌نگاری باشیم که برای یک دموکراسی کارآمد ضروری است. زمانی که افراط و تفریط بر اخبار کابلی حاکم است. ما تلاش خواهیم کرد به گونه ای متفاوت قدم برداریم، زندگی واقعی بینندگان خود را منعکس کنیم و دیدگاه آمریکا و جهان را به این رسانه ارتقا دهیم. ما قصد داریم فلسفه سنتی اخبار کابلی را با ارائه برنامه‌ها و تفسیرهایی به چالش بکشیم که وضعیت موجود را به چالش می‌کشد، تفکر گروهی را در هم می‌شکند، رهبران ما را در هر دو طرف جاده مسئول می‌داند و بی‌هراس برای رسیدن به حقیقت مبارزه می‌کند.

اعداد و ارقام نشان می دهند که راه اندازی CNN + ممکن است به طور ناموزون شروع شود