منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Flashfood 12.3 میلیون دلار برای گسترش برنامه خواربار فروشی خود برای کمک به مقابله با ضایعات خرده فروشی مواد غذایی جمع آوری می کند.

Flashfood 12.3 میلیون دلار برای گسترش برنامه خواربار فروشی خود برای کمک به مقابله با ضایعات خرده فروشی مواد غذایی جمع آوری می کند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Flashfood 12.3 میلیون دلار برای گسترش برنامه خواربار فروشی خود برای کمک به مقابله با ضایعات خرده فروشی مواد غذایی جمع آوری می کند.

Flashfood مستقر در تورنتو، یک بازار تلفن همراه که دسترسی مشتریان را به غذا با تخفیف در نزدیکی بهترین تاریخ خود فراهم می کند، 12.3 میلیون دلار از بودجه سری A به رهبری S2G Ventures جمع آوری کرد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های موجود در فروشگاه های شرکت کننده در نزدیکی خود را مشاهده کنند. مشتریان همچنین می توانند اقلام را مستقیماً در برنامه خریداری کنند و سپس سفارش خود را از منطقه Flashfood در فروشگاه شرکت کننده تحویل بگیرند.

این اپلیکیشن بر اساس تجربه شخصی جاش دومینگز، مدیرعامل Flashfood در سال 2016 ساخته شده است. خواهرش که یک سرآشپز بود، یک شب او را دیوانه خطاب کرد و گفت که باید غذای 4000 دلاری را دور بریزد. دومینگز فکر کرد که این یک شوخی است، اما وقتی فهمید که این غذا از یک رویداد سازماندهی شده است و دور ریختن غذای نخورده یک امر عادی در صنعت غذا است، شوکه شد. پس از ماه‌ها تحقیق، Domingues در نظر گرفت اپلیکیشنی ایجاد کند که به شما امکان می‌دهد غذای نزدیک به بهترین تاریخ خود را با قیمتی ارزان خریداری کنید و پس از آن Flashfood متولد می‌شود.

Flashfood که در مارس 2016 تأسیس شد، شرکای خواربار فروشی متعددی در کانادا و ایالات متحده دارد، از جمله Giant، Loblaw، Giant Eagle، Tops، Family Fare، Stop & Shop، Tops، Price Rite Marketplace و دیگران. Flashfood می گوید بیش از 100 میلیون دلار از قبض های خواربارفروشی خریداران صرفه جویی کرده است و خریداران عادی به طور متوسط ​​سالانه بیش از 540 دلار از طریق این برنامه پس انداز می کنند. این شرکت همچنین می گوید که بیش از 34 میلیون پوند غذا را از محل های دفن زباله منحرف کرده است.

در مورد بودجه جدید، جاش دومینگوئز، مدیر عامل Flashfood، گفت که این سرمایه گذاری برای حمایت از توسعه مداوم شرکت در ایالات متحده استفاده می شود و به آن اجازه می دهد در جهت یک سیستم غذایی پایدارتر کار کند.

دومینگوئز به TechCrunch گفت: «این بودجه برای گسترش حضور ما در ایالات متحده برای ارائه خواروبار با تخفیف به خریداران بیشتری که در غیر این صورت در محل های دفن زباله قرار می گیرند، استفاده می شود. “علاوه بر گسترش ردپای Flashfood از طریق خواربارفروشی های جدید و سایر مشارکت های استراتژیک، ما همچنین در حال سرمایه گذاری در فناوری خود هستیم تا فلش فود را برای مشتریان گسترده تری در دسترس قرار دهیم.”

برنامه Flashfood

اعتبار تصویر: فلش فود

سرمایه گذاری Flashfood Series A شامل مشارکت ArcTern Ventures، General Catalyst، Food Retail Ventures، Rob Gierkink و Alex Moorhead بود. چاک تمپلتون، مدیر عامل S2G Ventures و بنیانگذار OpenTable نیز به هیئت مدیره Flashfood خواهد پیوست.

با نگاهی به آینده، Domingues می گوید که Flashfood به گسترش مشارکت های موجود خود در مکان های بیشتری ادامه می دهد و این شرکت در ماه های آینده چیزهای بیشتری برای اعلام خواهد داشت.

او گفت: «ما در حال حاضر روی گسترش در ایالات متحده متمرکز شده‌ایم، مشارکت‌های موجود خود را به مکان‌های بیشتری گسترش می‌دهیم و شرکای جدیدی اضافه می‌کنیم تا Flashfood را از ساحلی به ساحل دیگر در دسترس قرار دهیم. «در حین انجام این کار، در حال بررسی فرصت‌هایی برای تأثیر بیشتر در زنجیره تأمین هستیم و در ماه‌های آینده اخبار هیجان‌انگیزی در این باره خواهیم داشت. ما می دانیم که زباله های خرده فروشی مواد غذایی یک مشکل جهانی است و پتانسیل این دسته به اندازه اندازه مشکل شگفت انگیز است. راه حل های فوری مورد نیاز است و ما در نهایت در حال ساخت یک شرکت برای حل مشکل ضایعات خرده فروشی مواد غذایی در مقیاس جهانی هستیم.

این برنامه در حال حاضر در انتاریو، کبک، مانیتوبا، بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک، ساسکاچوان، آلبرتا و نیوفاندلند در دسترس است. در مورد ایالات متحده، برنامه در دسترس است کنتاکی، نبراسکا، ایندیانا، آیووا، ویسکانسین، ایلینوی، فلوریدا، میشیگان، اوهایو، ویرجینیای غربی، ویرجینیا، مریلند، پنسیلوانیا، دلاور، نیویورک، ماساچوست و رود آیلند. این اپلیکیشن را می توان از اپ استور اپل و گوگل پلی استور دانلود کرد.