منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Flux Marine در حال بهبود تجارت خود با موتورهای قایق الکتریکی با دور 15 میلیون دلار است

Flux Marine در حال بهبود تجارت خود با موتورهای قایق الکتریکی با دور 15 میلیون دلار است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Flux Marine در حال بهبود تجارت خود با موتورهای قایق الکتریکی با دور 15 میلیون دلار است

مسابقه مطمئناً در برقی‌سازی قایق‌ها ادامه دارد… حتی اگر همه قبل از تحقق بازار برای یک موقعیت بجنگند. Flux Marine به شرکت‌هایی مانند Pure و Zin می‌پیوندد تا برخی از موتورهای بیرونی ما را که گاز را جذب می‌کنند، به موتورهای تمیزتر، بی‌صداتر و با باتری تبدیل کنند و این شرکت به تازگی 15.5 میلیون دلار قبل از تاریخ تحویل تابستانی برنامه‌ریزی شده جمع‌آوری کرده است.

دگرگونی دنیای قایق های برقی به دلایل زیادی به کندی در حال پیشرفت است، اما به نظر می رسد مانند برقی شدن وسایل نقلیه زمینی اجتناب ناپذیر است. قایق ها سرمایه گذاری بزرگی هستند و به قدری متفاوت از ماشین ها استفاده می شوند و از نظر فیزیکی بسیار قوی تر هستند که تعویض آن چندان آسان نیست.

Flux با نگاهی جدید به موتور قایق سواری سنتی که در عقب نصب شده است، هم جامد، هم راحتی و هم کارایی را توسعه داده است.

بن سورکین، مدیرعامل این شرکت به TechCrunch گفت: «ما یک رویکرد طراحی اولیه را در پیش گرفته‌ایم که موتور الکتریکی را بالاتر از خط آب برای مقیاس‌پذیری قرار می‌دهد، اما از هیچ قطعه قدیمی برای موتورهای احتراقی بیرونی استفاده نمی‌کند. ماژول پایینی ما به صورت داخلی طراحی شده است تا محرک تسمه را در خود جای دهد، شامل یک سیستم خنک کننده بسته با بازخورد فعال و کاهش کشش هیدرودینامیکی است.

وقتی به موتورهای الکتریکی (ماشین های الکتریکی) نگاه می کنیم، معمولاً گشتاور پیک تعیین شده توسط هندسه و آهنربا و گشتاور پیوسته که با کنترل حرارتی تعیین می شود، تخمین زده می شوند. سورکین ادامه داد: از آنجایی که قایق در معرض نیروهای مقاومت بالایی از آب قرار می گیرد، نکته کلیدی در طراحی الکترونیک قدرت و سیستم مدیریت گرما برای دستیابی به گشتاور پیوسته تا حد امکان نزدیک به حداکثر گشتاور است. “نتیجه نهایی یک راه حل کلی درایو سبک تر و کارآمدتر است.”

مردی با یک موتور الکتریکی در پشت قایق رانده می شود.

اعتبار تصویر: فلاکس مارین

آنها همچنین بسته‌های باتری را طراحی می‌کنند، که البته یک شمشیر دولبه است: آنها خوب خواهند بود، اما شما نمی‌توانید فقط بیرون بروید و یک باتری ماشین بگیرید تا چند مایل بیشتر به برد اضافه کنید. (برد واقعی آنقدر به بدنه، وزن و سرعت بستگی دارد که پیش بینی آن غیرممکن است، اما در محدوده 40 تا 70 مایل است.)

مزایای تبدیل الکتریکی به طور کلی به اندازه کافی واضح است که به سختی نیاز به شمارش آنها وجود دارد: تمیزتر، ساکت تر، سبزتر، نگهداری آسان تر و عملکرد بالقوه بهتر.

نقطه ضعف قیمت است: هدف Flux این است که موتورهای خود را با قیمت 4 تا 12 هزار دلار، از جمله باتری، مقرون به صرفه کند، بسته به این که آیا می خواهید معادل 15 اسب بخار (یک نفر در یک قایق)، 40 اسب بخار (چند نفر در یک پارویی آلومینیومی). قایق) یا 70 اسب بخار (چند نفر در یک قایق پارویی آلومینیومی، اما سریعتر). همچنین قدرتی معادل 100 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

بدیهی است که این امر تعداد افرادی را که می توانند از پس هزینه های زندگی سبز برآیند محدود می کند، اما قایق سواری برای شروع یک سرگرمی گران قیمت است. اگر می خواهید با دو قبض روی آب بروید، یک تخته دست و پا زدن بگیرید – بدنه و دوچرخه برای شما چندین هزار دلار هزینه دارد، مگر اینکه یکی از آن نوع اسکله را بخرید که با جلبک پوشانده شده است.

پیش‌سفارش‌ها سال گذشته آغاز شد و سورکین گفت که این شرکت در مسیر تحویل اولین موتورهای خود در تابستان امسال است، امیدواریم در زمان فصل قایق‌ها. وی افزود: مهلت های اجرایی باید با افزایش سال آینده کاهش یابد. تظاهرات شخصی در رود آیلند (جایی که شرکت مستقر است و به تازگی اعتبار مالیاتی زیادی دریافت کرده) و کانکتیکات در دسترس خواهد بود.

دور 15.5 میلیون دلاری توسط Ocean Zero رهبری شد که Boost VC، Winklevoss Capital و سرمایه گذاران اولیه قبلی حضور داشتند.