منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • GetHenry از برلین در مرحله تحویل دوچرخه های الکترونیکی از آخرین مایل با بذرهای 17.4 میلیون دلاری دخالت می کند.

GetHenry از برلین در مرحله تحویل دوچرخه های الکترونیکی از آخرین مایل با بذرهای 17.4 میلیون دلاری دخالت می کند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

GetHenry مستقر در برلین، یک شرکت نوپا که دوچرخه های برقی را برای تحویل آخرین مایل به پیک ها و شرکت های تدارکات ارائه می دهد، 17.4 میلیون دلار (16.5 میلیون یورو) برای گسترش تجارت خود در سراسر اروپا جمع آوری کرد. به گفته سخنگوی GetHenry، این استارت آپ در حال حاضر در آلمان، اتریش، ایتالیا و فرانسه مشغول به کار است، اما قصد دارد از آخرین بودجه خود برای نقل مکان به اسپانیا، هلند و بریتانیا در دو سه ماهه آینده استفاده کند.

GetHenry که ناوگان دوچرخه های الکترونیکی را برای مشتریان شرکتی مانند Gorillas، Flink و JustEatTakeaway.com عرضه می کند، در زمانی وارد بازار می شود که عرضه خواربار، مواد غذایی و فروشگاه های مواد غذایی بر حسب تقاضا محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. در همان زمان، بیشتر شرکت‌های لجستیک سنتی این واقعیت را درک می‌کنند که ارتش دوچرخه‌های برقی راهی مؤثر برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه‌ای و دستیابی به اهداف آب و هوایی شرکت‌ها، به‌ویژه برای آخرین مایل است.

تعدادی از شرکت‌های دوچرخه‌های الکتریکی، مانند Zoomo، Ubco و Joco، در حال ظهور هستند تا به این روندهای همزمان با آنچه که در حال تبدیل شدن به ترکیبی کلاسیک از ناوگان برای شرکت‌های بزرگتر و اشتراک هفتگی یا ماهانه پیک است، بپردازند.

لوئیس اورسینی-روزنبرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل GetHenry، گفت: «ما در 12 ماه گذشته دیده‌ایم که ارائه راه‌حل‌های تحویل پایدار آخرین مایل چقدر مهم بوده است. از آنجایی که شرکت‌های لجستیک در تلاش هستند تا تقاضای روزافزون برای تحویل سریع‌تر را برآورده کنند، GetHenry اینجاست تا ناوگانی از وسایل نقلیه الکتریکی با کیفیت را ارائه دهد که می‌توانند از آب و هوای فعلی مراقبت کنند. ما به شرکت‌های تحویل‌دهنده اجازه می‌دهیم تا با ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری شبانه‌روزی، با داده‌های به‌روز در مورد وضعیت وسایل نقلیه تحویل یک‌جای خود، به بهترین کاری که انجام می‌دهند ادامه دهند تا از آرامش خاطر اطمینان حاصل کنند.»

این مرد دوچرخه الکترونیکی GetHenry را نگهداری می کند

GetHenry به مشتریان ناوگان و پیک پشتیبانی درخواستی ارائه می دهد.

مانند برخی از رقبای خود، اشتراک ها و خدمات GetHenry شامل همه چیز از ساخت خودرو و تامین مالی دوچرخه الکترونیکی پیشرفته تا پشتیبانی درخواستی و خدمات نرم افزاری مدیریت ناوگان است. محصول اشتراک GetHenry که به طور متوسط ​​حدود 100 یورو در ماه (105 دلار) بسته به کشور است، با هزینه های رقبا برابری می کند. به عنوان مثال، Zoomo برای اشتراک خود در کنسرت های ایالات متحده بین 20 تا 35 دلار در هفته هزینه می گیرد.

به گفته این شرکت، دوچرخه‌های GetHenry که در آلمان طراحی شده و با مشارکت یک تولیدکننده دوچرخه الکترونیکی فرانسوی تولید شده‌اند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که 80 کیلومتر در روز را که پیک‌های حمل و نقل تمایل دارند طی کنند، با در نظر گرفتن وزن اضافی برای بسته‌ها.

سخنگوی TechCrunch گفت: ما تصمیم گرفتیم دوچرخه خود را بسازیم زیرا در آن زمان دوچرخه الکترونیکی برای تحویل غذا در بازار وجود نداشت و می خواستیم بهترین دوچرخه را برای این مشتریان بسازیم. در تولید دوچرخه الکترونیکی خودمان نیز کنترل کاملی بر هزینه ها و زنجیره تامین داریم.

GetHenry همچنین قصد دارد از سرمایه جدید برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود استفاده کند و برنامه ریزی برای توسعه و استقرار دوچرخه های باری و موتورسیکلت های برقی در آینده نزدیک دارد.

دور تأمین مالی، ترکیبی از 10 میلیون یورو سهام و 6.5 میلیون یورو بدهی، توسط LocalGlobe، با Visionaries Club، Founder Collective، EnBW New Ventures، GreenPoint Partners، SpeedUp Ventures و Third Sphere هدایت شد. سرمایه گذاران فرشته، از جمله مدیر عامل Voi فردریک هلم، مدیر عامل سابق Tier راجر حسن و مدیر عامل Everphone Jan Dzulko نیز در این دور شرکت کردند.