
گاهی اوقات شما برای دست دادن وارد می شوید، اما آنها حاضر نمی شوند و در نهایت کل شرکت شما را می خرند.
خب، حداقل پلتفرم استخدام مجازی و ترکیبی اروپایی Talentspace که به تازگی توسط شبکه استعدادهای Handshake خریداری شده است، اینگونه به نظر می رسد. این اولین خرید Handshake تا به امروز است و fدر ژانویه 200 میلیون دلار از سری F برای کسب و کار خود ارزش گذاری می کند 3.5 میلیارد دلار این شرکت همچنین به درآمد سالانه 100 میلیون دلاری رسیده است.
این دست دادن به دانشآموزان و فارغالتحصیلان کمک میکند تا درک کنند و با استخدامکنندگان شغل ایجاد کنند، جامعهای که منجر به بیش از 1.7 میلیون اتصال در سال 2021 شد. تا به امروز، این شرکت با موفقیت بیش از 21 میلیون دانشجو و فارغالتحصیل را به پلتفرم خود جذب کرده است. موسسات آموزشی، از دانشگاه های خصوصی گرفته تا کمپ های آموزشی فناوری. این شرکت با تمرکز بر استخدام دانشجویان مختلف با مشاغل سخت و ایمن خود را متمایز می کند – پایگاه مشتریان آن شامل افرادی از بیش از 290 موسسه است که به اقلیت ها خدمت می کنند.
ما رقم دقیقی برای درک هزینه تراکنش نداریم، اما Handshake اشاره کرده است که بین 10 تا 50 میلیون دلار است. بر اساس گزارش Crunchbase، Talentspace تا به امروز 4 میلیون دلار در برخی از سرمایههای مخاطرهآمیز جمعآوری کرده است، به این معنی که معاملهای در این محدوده نتیجه محکمی برای شرکت کوچکتر و سرمایهگذاران آن خواهد بود.
با چنین پایگاه مشتری مستحکمی، یک تجارت به ظاهر سالم و بیش از 650000 کارفرما که به پلتفرم استعدادیابی روی آورده اند، ممکن است تعجب کنیم که Handshake چه چیزی از شرکت های دیگر نیاز دارد که نمی تواند به تنهایی ایجاد کند؟
این دو شرکت به وضوح با یکدیگر هم افزایی دارند: Talentspace برای جذب دانشجویان از طرف مشتریانی مانند آمازون و پورشه، تجربه ایجاد می کند و Handshake یک شبکه حرفه ای و استخدام برای دانشجویان مختلف فراهم می کند. لرد به TechCrunch می گوید که قابل توجه ترین تفاوت بین این دو شرکت این است که Talentspace یک تجربه زنده مجازی در طول روز برای نمایشگاه های شغلی یا رویدادهای استخدام ارائه می دهد. او توضیح داد که دانشآموزان میتوانند وارد جلسات شوند و از آن خارج شوند، کارفرمایان را ببینند تا روی آن کلیک کنند، و انتشار فعالیتها را بررسی کنند.
“این شامل یک مجازی ترکیبی است [and] فرمت های شخصی امروزه که ارزش یادگیری قابل توجهی را از نظر رفتار مصرف کننده و پذیرش توسط شرکت به ما می دهد. «Talentspace چند زبانه است و در کشورهای مختلف استفاده می شود. در نهایت، همه متقاضیان بدون توجه به وابستگی دانشگاهی به Talentspace دسترسی دارند که برای رشد سریع جهانی بسیار مهم است.
جمله آخر بسیار جالب است: Handshake معتقد است که Talentspace میتواند به او در جاهطلبیهای جهانی کمک کند، بهویژه با گسترش محصول به کسانی که ممکن است دانشجوی دانشگاههای سنتی نباشند. Handshake اولین بار در سال 2020 در بریتانیا راه اندازی شد و با 1000 دانشگاه شراکت دارد که از حضور خود در ایالات متحده عقب مانده است.
لرد به TechCrunch گفت: «زیرساخت های شغلی در این بازار به مراتب کمتر از ایالات متحده و بریتانیا پایدار است. «در مقابل، مدیریت رویداد یک نیاز جهانی در میان مؤسسات قاره اروپا است و فرصتی آسان برای تعامل با دانشگاهها و دانشجویان در هیئت مدیره ارائه میدهد.» او معتقد است که این اکتساب به Handshake کمک میکند تا قبل از راهاندازی رسمی اروپا، «نقطه ورود قوی» ایجاد کند. هر دو شرکت باید ثابت کنند که دانشجویان به استخدام مجازی و شبکه سازی به عنوان بهترین راه برای شروع حرفه خود روی خواهند آورد، طعمی که Handshake (بدیهی است) مطمئن است که به جایی نخواهد رسید.
در مورد اینکه Handshake بعداً چه کسی را به دست می آورد، بنیانگذار در مورد اینکه کدام بخش های عمودی را باید بررسی کند خیلی مشخص نبود، در عوض گفت: “ما همچنان مراقب فناوری هستیم که استخدام مجازی را شخصی تر و در دسترس همه دانش آموزان می کند.”