Licious، یک استارتآپ مستقر در بنگالورو که گوشت تازه، غذاهای دریایی و سایر پروتئینهای حیوانی تازه را به صورت آنلاین میفروشد و اولین برند کشوری است که مستقیماً به مصرفکننده تبدیل شده است که سال گذشته به یک تک شاخ تبدیل شد، روز سهشنبه اعلام کرد 150 میلیون دلار اضافی از یک شرکت به دست آورده است. مجموعه ای از سرمایه گذاران در مرحله بعدی در اقدامی که به نظر می رسد پیشروی برای عرضه عمومی اولیه استارت آپ ها باشد.
این دور توسط Amansa Capital مستقر در سنگاپور، Kotak PE و Axis Growth Avenues AIF-I رهبری شد. نورث نیز در دور جدید شرکت دارد.
بر اساس پلتفرم Tracxn، بودجه جدید – دنباله ای بر سری F 52 میلیون دلاری که سال گذشته رونمایی شد – افزایش مداوم Licious را به 488 میلیون دلار می رساند.
Licious پلت فرم تجارت الکترونیکی را اداره می کند که گوشت و غذاهای دریایی را در بیش از ده شهر هند می فروشد. این استارتاپ یک شبکه زنجیره تامین در چندین شهر هند ایجاد کرده است تا بتواند گوشت و غذاهای دریایی را تهیه کند، تازه نگه دارد و ظرف چند ساعت پس از سفارش تحویل دهد.
«امروزه، Licious معتبرترین استارتاپ D2C در هند است. این ارزیابی نتیجه مستقیم ارزشی است که ما برای سهامداران خود ایجاد کرده ایم – سرمایه گذاری های انجام شده برای ایجاد این دسته سود سهام غنی را برای ما به ارمغان آورده است و باعث رشد شرکت و افراد آن شده است.” بیانیه مشترک Licious.
“علاقه رو به رشد سرمایه گذاران، چه از هند و چه از خارج، تضمین دیگری است که وسواس مشتری، استانداردهای کیفیت و خدمات، ستون های بهترین تجارت هستند.”
این یک داستان در حال تکامل است. بیشتر در راه است …