
یک بازیکن جدید در حال آماده شدن برای ورود به بازار شلوغ و در عین حال دو قطبی پرداخت های UPI در هند است.
به گفته یک منبع آگاه، Slice مستقر در بنگالورو که سال گذشته به یک تک شاخ تبدیل شد، قصد دارد ظرف چند هفته پرداخت های UPI را برای کاربران خود معرفی کند.
منبع و اسکرین شات های به دست آمده از TechCrunch گفت که این استارتاپ در حال حاضر در حال آزمایش روش پرداخت جدید در داخل شرکت است. طبق اسکرین شاتها، این راهاندازی همچنین به نظر میرسد برنامه را دوباره طراحی میکند تا تراکنشهای UPI را مستقیماً با یک جریان ناوبری درونبرنامه جدید بصری کند.
آغوش UPI’s Slice، یک پروتکل پرداخت که توسط ائتلافی از بانک ها ساخته شده است، در زمان جالبی رخ می دهد.
با پشتیبانی Walmart PhonePe و Google Pay، آنها در حال حاضر در خط مقدم پرداخت های UPI هستند – که امروزه به محبوب ترین روش برای هندی ها برای انجام تراکنش های آنلاین تبدیل شده است – اما قانونی که باید به زودی اجرایی شود، آنها را مجبور به واگذاری بخشی از سهم بازار خواهد کرد. .
شرکت ملی پرداخت هند، نهاد حاکم که بر اکوسیستم UPI نظارت می کند، همچنین در تلاش است تا تغییرات جدیدی را اعمال کند که برای ایجاد زمینه بازی برابر در بین بازیکنان UPI ایجاد شده است.
این شرکت در حال کار بر روی قابلیتی به نام نقشهبرداری دیجیتال است که به کاربران اجازه میدهد به جای تکیه بر آدرسهای پرداخت مجازی، با استفاده از شماره تلفن خود به یکدیگر پول ارسال کنند.
هیئت حاکمه همچنین قصد دارد تجربه پرداخت را برای بازرگانان در پلتفرم پرداخت خود استاندارد کند و همه گزینههای UPI را در صندوق نشان دهد.
برنامههای آتی NPCI بار دیگر علاقه چندین بازیگر در این صنعت را برانگیخت تا در نحوه درک آنها از اکوسیستم پرداخت خود تجدید نظر کنند. بسیاری از افراد آشنا به این موضوع گفتند که شرکت هندی تاتا دیجیتال همچنین قصد دارد پشتیبانی از UPI را در برنامه آینده خود راه اندازی کند.

اسکرینشاتها نشان میدهند که Slice در حال کار بر روی معرفی پلتفرم هویت دیجیتال web3 خود و همچنین طراحی مجدد برنامه است، که هر دو با انتشار آتی UPI کار خواهند کرد.
منبع اول گفت، برای استارتآپهای جوانتر، پشتیبانی از UPI بخشی از یک طرح گستردهتر برای تبدیل Slice به یک «فوقبرنامه» برای نیازهای پرداخت جمعیت جوانتر است. راجان باجاج، بنیانگذار و مدیر عامل Slice تایید کرد که استارت آپ قصد دارد UPI را در هفته های آینده راه اندازی کند، اما از ارائه جزئیات خودداری کرد.
به گفته یکی از آشنایان با داده های داخلی این استارت آپ، اسلایس به یکی از بزرگترین شرکت های کارت در کشور تبدیل شده است که ماهانه حدود 400 هزار کارت را تحویل می دهد. علاوه بر رشد سریع تجارت کارت خود، اسلایس نیز در سال گذشته عرضه های خود را گسترش داده است، جوایز خود را گسترش داده و همچنین کارتی را که برای توده ها ایجاد شده است راه اندازی کرده است.
او همچنین ویژگیهای داخلی را برای تراکنشهای اجتماعی و خرد آزمایش کرد، اسکرینشاتهایی را نشان داد که توسط TechCrunch دیده میشد، و قصد خود را برای راهاندازی یک پلتفرم هویت web3 بهطور عمومی به اشتراک گذاشت.
«این برای ما تبدیل به طبیعت دوم شده است که بین هویتها پرش کنیم، چه آنلاین باشیم و چه آفلاین. اگر توقف کنیم و به شماره شناسایی فکر کنیم که در هر جایی قابل استفاده است و کاملاً توسط شما کنترل می شود، چه؟ باجاج در نامهای نوشت: «شمارهای را تصور کنید که میتواند برای پذیرش پرداختها، انجام KYC، سرمایهگذاری، درخواست ویزا، اجاره خودرو یا حتی ایجاد یک ارتباط منحصربهفرد با کل حضور اجتماعی برند شما به صورت آنلاین – بدون هیچ گونه سانسوری استفاده شود.» پست لینکدین در سال گذشته
پیشنهاد UPI Slice اولین محصولی خواهد بود که از آن استفاده می شود و شناسه می شود. هنگامی که کاربران برای ویژگی Slice UPI ثبت نام می کنند، شرکت استارتاپ NFT را در مقابل نام کاربری آنها نمایش می دهد.
رشد قابل توجه و برنامه های تهاجمی اسلایس نیز علاقه سرمایه گذاران را توضیح می دهد. این منبع گفت که این استارتاپ در مرحله پیشرفته مذاکرات برای بستن دور جدید تامین مالی است که قرار است امتیاز خود را نسبت به دور تامین مالی اکتبر گذشته دو برابر کند. تعدادی از سرمایه گذاران جدید برای رهبری حلقه قرار دارند، اما TechCrunch نتوانسته آنها را شناسایی کند. باجاج از اظهار نظر در مورد تلاشهای استارتآپ برای جذب سرمایه خودداری کرد.