منو سایت

MadEats مستقر در مانیل چیزی بیش از یک آشپزخانه شبح‌وار است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

MadEats، فارغ‌التحصیل Y Combinator، ادعا می‌کند که اولین استارت‌آپ تمام عیار در فیلیپین است، با فروشگاه مجازی، آشپزخانه‌های ارواح و ناوگانی از رانندگان. علاوه بر این، آنها همچنین برندهای خود را ایده‌پردازی کرده و راه‌اندازی می‌کنند و آنها را به گروهی از رستوران‌های فقط تحویل کالا تبدیل می‌کنند.

این شرکت امروز اعلام کرد که 1.7 میلیون دلار سرمایه اولیه از صندوق JAM، Crystal Towers Capital، Starling Ventures، MAIN و Rebel Fund جمع آوری کرده است.

MadEats که در نوامبر 2020 راه اندازی شد، در حال حاضر سه آشپزخانه ارواح دارد: هر کدام در مکاتی، کوئزون سیتی و مانیل. آنها تلاش می کنند قسمت بیشتری از قسمت شمالی مترو مانیل را پوشش دهند و در نهایت پنجره های فیزیکی را باز کنند.

قبل از تأسیس MadEats، مدیر عامل مایکی ویارئال به TechCrunch گفت که این تیم برای برخی از بهترین گروه‌های رستوران در فیلیپین کار کرده است و بیش از 20 مفهوم رستوران را راه‌اندازی، مدیریت و کار کرده است. او گفت: «در ابتدای شیوع همه‌گیری، از ما خواسته شد تا این رستوران‌ها را عملیاتی کنیم تا به دلیل محدودیت‌های شدید قرنطینه‌ای، بتوان آنها را حمل کرد. “مفاهیم شام بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و ما نیاز به تجارت خود را دیدیم.”

او اضافه کرد که آشپزخانه‌های ارواح ساختار هزینه متفاوتی نسبت به رستوران‌های سنتی دارند و به تیم این آزادی را می‌دهند که مفاهیم محصولی را ایجاد کنند که برای ارائه راحت‌تر باشد.

MadEats در حال حاضر شش برند دارد و در حال گسترش مجموعه خود است: Yang Gang (مرغ سرخ شده کره ای). زمان چاو (چینی برای خانه)؛ سرخ شده نیس (برنج سرخ شده); قهوه نقطه; MadBakes (آشپزخانه آزمایشی برای دسرها) و MadMakes برای سفارشات عمده، بسته های شرکتی و وعده های غذایی بسته بندی شده. این شرکت در حال حاضر مارک های بیشتری از جمله همبرگر و غذاهای ژاپنی را اضافه می کند.

MadEatsOS، مجموعه ابزارهای داخلی آن، چیزی است که رویکرد MadEats را مقیاس‌پذیر می‌کند. این شامل یک سیستم مسیریابی سفارش خودکار است که تضمین می‌کند سفارش‌ها در نزدیک‌ترین مکان اجرا می‌شوند و تجزیه و تحلیل‌هایی که نشان می‌دهد کدام برندها و محصولات غذایی عملکرد خوبی دارند.

این شرکت سواران MadEats خود را دارد و با افزایش تقاضا برای سفارشات، با ارائه دهندگان خدمات لجستیک از کشورهای ثالث نیز کار می کند. این در برنامه های شخص ثالث مانند GrabFood و Foodpanda در دسترس است، اما Villareal گفت که بیش از 50 درصد سفارشات آن از طریق پلتفرم Madeats.co خود انجام می شود.

چگونه به من معرفی کنم: 6 سرمایه گذار در آوریل 2022 در مورد آنچه که به دنبال آن هستند صحبت می کنند