
لیگ برتر بیسبال ممکن است در قرن نوزدهم شروع شده باشد و در قرن بیستم به بلوغ رسیده باشد، اما قطعاً با فناوری ناآشنا نیست، خواه ذخیره سازی ابری و تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها باشد یا اینکه چگونه می توان تجربه هواداران را سفارشی کرد و بهبود بخشید.
برای انجام همه این کارها، MLB از طیف وسیعی از فناوریها از جستجوی ویدیویی سفارشی و Statcast برای آمارهای پیشرفته گرفته تا برنامهها و بازیهای موبایلی و پخش برای طرفداران خود استفاده میکند. لیگ در حال حاضر از NFT استقبال میکند و به AR و VR نگاه میکند، زیرا تلاش میکند از هر فنآوریای که بیسبال را در آنجا حس میکند استفاده کند.
من با Wassant Williams، رئیس مهندسی و مدیر ارشد محصولات لیگ صحبت کردم تا ایده بهتری در مورد فناوری مورد استفاده و نحوه استفاده از آن داشته باشم.
ویلیامز گفت که بیس بال در بسیاری از کیک های فنی نقش دارد که چیزی به نام یک روز معمولی برای او وجود ندارد.
«داشتن یک روز معمولی دشوار است، زیرا طیف محصولات ما در سبد خرید بسیار زیاد است. اما به طور کلی، اولویت اصلی من افزایش تعامل طرفداران است – با استفاده از تمام فناوریها و دادههای جدید که نه تنها به درک بهتر خود بازی یا دادههایی که تولید میکنیم کمک میکنیم، بلکه به ایجاد تجربیات جدید و تجربیات جالب برای طرفداران کمک میکنیم. او گفت که بهتر می تواند با بیسبال و همچنین جامعه در کل ارتباط برقرار کند.
ویلیامز پس از کار برای مایکروسافت، فیس بوک و آمازون توسط MLB استخدام شد، بنابراین او فناوری بزرگ را درک می کند و گفت که فرصتی برای کار در مکانی می بیند که دائما در تلاش برای نوآوری و استفاده از فناوری موجود است.
“MLB سابقه طولانی در استفاده از داده ها و فن آوری دارد و به عنوان یک مرد زخمی بسیاری از فناوری هایی را که دوست دارم انجام دهم، به کار گرفته است. او گفت: «خوشحالم که به این سفر پیوستم تا این کار را ادامه دهم و به طور کلی از پوسته فناوری ورزشی عبور کنم.

MLB FilmRoom به شما امکان می دهد ویدیوها را از سراسر بیسبال جستجو کنید. منوام های جادوگر: MLB
MLB برای ساختن پشته ابری خود به طور خلاصه با AWS کار کرد، اما اکنون به صورت all-in با Google Cloud حرکت کرده است. لیگ اکنون در حال ایجاد یک پلتفرم برای ایجاد برنامه هایی است که تیم های فردی نیز می توانند از آنها استفاده کنند.