منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • Nexi، غول پرداخت ایتالیایی، Orderbird آلمانی را به قیمت 140 تا 150 میلیون دلار خریداری می کند تا استراتژی کسب و کار کوچک و متوسط ​​را گسترش دهد.

Nexi، غول پرداخت ایتالیایی، Orderbird آلمانی را به قیمت 140 تا 150 میلیون دلار خریداری می کند تا استراتژی کسب و کار کوچک و متوسط ​​را گسترش دهد.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Nexi، غول پرداخت ایتالیایی، Orderbird آلمانی را به قیمت 140 تا 150 میلیون دلار خریداری می کند تا استراتژی کسب و کار کوچک و متوسط ​​را گسترش دهد.

ادغام بیشتر در دنیای پرداخت ها سریع است: Nexi، فین تک ایتالیایی که رقبای مستقر در دانمارک نتز را جذب کرد و سپس SIA ایتالیا برای ایجاد یک غول پرداخت اروپایی به ارزش 12.5 میلیارد دلار، خرید دیگری انجام داد، این بار برای عمیق تر شدن مسائل مالی. خدمات برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در منطقه. Orderbird، یک استارت‌آپ آلمانی را که محصولات و خدمات مرتبط با آن را در محل به رستوران‌ها و سایر مشاغل در صنعت مهمان‌نوازی ارائه می‌دهد، با 14000 مشتری فعال، به‌طور کامل خریداری کرده است.

شرایط معامله فاش نشده است – Nexi خاطرنشان می کند: “کل پول تقریباً. 100 میلیون یورو، از جمله خریدهای قبلی سهام “- اما منابع به ما تأیید کردند که معامله برای تمام پول نقد Orderbird در محدوده 130 میلیون -140 میلیون یورو (140 میلیون دلار – 150 میلیون دلار) هزینه دارد. خریدهای قبلی سهام به پیوند موجود بین این دو مربوط می شود: نتز قبلاً در نتیجه خرید شرکت پرداخت Concardis در Orderbird سهام داشت و در یک معامله ثانویه در سپتامبر 2021 این سهام را به 40٪ افزایش داد. در آن زمان، معامله انجام شد. Orderbird را 100 میلیون ارزش گذاری کرد که باعث می شود قیمت امروز بالاتر از آن باشد.

علاوه بر Nets / Concardis، سایر سرمایه گذاران Orderbird، Digital + Partners و Metro Group بودند که در مجموع حدود 55 میلیون دلار جمع آوری کردند.

Orderbird به عنوان نام تجاری خود به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به بخش مرکزی پیشروی Nexi در بخش SMB تبدیل خواهد شد. مدیریت فعلی، که شامل مدیرعامل مارک شوئن و موسس CSO / جاکوب شرایر (تصویر زیر) است، پس از معامله نیز در هیئت مدیره باقی خواهد ماند.

Nexi، غول پرداخت ایتالیایی، Orderbird آلمانی را به قیمت 140 تا 150 میلیون دلار خریداری می کند تا استراتژی کسب و کار کوچک و متوسط ​​را گسترش دهد.

تا آنجا که ما می دانیم، Orderbird پیشنهادات خرید دیگری از جمله پیشنهادات یک شرکت فروش دیگر و همچنین فرصت های سرمایه گذاری را در نظر گرفته است. یکی از این فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند شامل Toast، غول رستوران‌های ایالات متحده که سهامی در این شرکت دارد، باشد. از قضا، اکنون بخشی از شرکتی شده است که در واقع رقیب بزرگتری برای Toast در اروپا (و احتمالاً در جاهای دیگر) خواهد بود.

با توجه به وضعیت فعلی بازارهای عمومی و اثر نشت برای شرکت‌ها در مراحل بعدی که بستن حلقه‌ها را چالش برانگیز می‌دانند، ارزیابی که Orderbird در این معاملات بالقوه می‌بیند ابتدا مناسب و سپس به طور کلی بد نیست. ، در نهایت فرد خوش شانس. گرم جدید گرم است، به نظر می رسد.

در پایان، Orderbird به‌جای سرمایه‌گذاری، به‌عنوان روشی مطمئن‌تر برای مقیاس‌بندی که می‌خواست انجام دهد، به دنبال خروج بود.

هدف Orderbird موفقیت بیشتر کسب و کار محله است. شان در بیانیه ای گفت: “یکی از دلایل موفقیت مشتریان ما این است که آنها همیشه با ما به روز هستند و می توانند از فناوری مشابه رقبای بزرگتر خود استفاده کنند.” «پیوستن نیروها به گروه Nets/Nexi، یک رهبر اروپایی شناخته شده در PayTech، به ما این امکان را می دهد که این ماموریت را به سطح بعدی ببریم. این به طور کلی حضور تجاری ما در اروپا را بهبود می بخشد و در عین حال به مشتریان خود بهترین و مناسب ترین راه حل های مورد نیاز امروز و فردا را ارائه می دهد.

شرایر در یک مصاحبه تلفنی به من گفت: “من آینده ای عالی برای شرکت می خواهم.” کاری که Clover برای First Data انجام داد، ما می خواهیم برای Nexi انجام دهیم. ما می‌خواهیم در قلب استراتژی SME آن باشیم. «این احتمالاً شامل گام‌های عمیق‌تری در ارائه خدمات بانکی و اعتباری بیشتر به مشتریان خود، علاوه بر راه‌حل‌های نقطه‌فروش است.

این قرارداد به فصل جدیدی برای شرکت‌ها در این فضا پس از یک دوره انتقال چشمگیر از طریق کووید-19 و فراز و نشیب‌های مرتبط با آن اشاره می‌کند. محاصره‌ها کسب‌وکارهای هتل‌داری را به آشفتگی کشانده است: برخی به نوعی به خواب زمستانی رفته‌اند، برخی دیگر روی نحوه ارائه خدمات خود در طول همه‌گیری تمرکز کرده و کار کرده‌اند (مثلاً با تغییرات زیادی در غذاهای خانگی و دور از محل کار. شام)، و دیگران فروشگاه را به طور کلی تعطیل کردند. همه این‌ها تأثیر زیادی بر شرکت‌هایی مانند Orderbird داشته است، آنها نیز با این موارد «عادی جدید» سازگار شده‌اند.

شرایر گفت که Orderbird بسته به وضعیت هر کسب و کار و آنچه در بازار گسترده تر در حال تغییر است، بین شریکی نامناسب و نامناسب به یک “قهرمان” تغییر کرده است. علیرغم همه اینها، شرکت به طور کلی ARR را 35٪ در طول دوره افزایش داد و در واقع سودآور شد – نه به این دلیل که تجارت در حال رونق است، بلکه به این دلیل که Orderbird خود به اندازه‌گیری مناسب و کاهش تمام تلاش‌های پول‌ساز برای رشد روی آورده است. قبل از کووید.

تماشای پرواز Orderbird در باد صاحب جدید و بسیار بزرگتر جالب خواهد بود.

رابرت هافمن، مدیرعامل نتز مرچنت خدمات و کنکاردیس، در بیانیه ای گفت: «همراه با Orderbird، ما بر تعهد خود به بازار نرم افزار یکپارچه و در عین حال بهبود خدمات خود به مشتریان هتل تأکید می کنیم. «هدف ما حمایت از کسب‌وکارهای اروپایی برای استفاده از دیجیتالی‌سازی سریع پرداخت‌ها از طریق راه‌حل‌هایی مانند پلتفرم SaaS مهمان‌نوازی Orderbird است که تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد و به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا کسب‌وکار خود را کارآمدتر اداره کنند. ما مفتخریم که به طور کامل از Orderbird به خانواده Nexi استقبال می کنیم، زیرا همچنان به تغییر ترجیحات مشتریان در رستوران ها و فراتر از آن در سراسر اروپا پاسخ می دهد.