منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • OHouse کره جنوبی 128 میلیون دلار برای افزودن AR به برنامه بهبود خانه دریافت می کند

OHouse کره جنوبی 128 میلیون دلار برای افزودن AR به برنامه بهبود خانه دریافت می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
OHouse کره جنوبی 128 میلیون دلار برای افزودن AR به برنامه بهبود خانه دریافت می کند

در بدترین روزهای همه‌گیری، زمانی که مردم در خانه حبس شده بودند و برای نوعی سرگرمی به غیر از پخش سریال تلویزیونی دیگر گرسنه بودند، بسیاری برای بهبود خانه‌های خود به پروژه‌های DIY روی آوردند. از آنجایی که خانه اکنون مکانی برای کار، مدرسه و اوقات فراغت به طور همزمان است، بازار DIY برای بهبود خانه به قدری رشد کرده است که انتظار می رود تا پایان سال 2028 به 514.9 میلیارد دلار در سراسر جهان برسد، در مقایسه با 333.7 میلیارد دلار در سال. 2021

جی لی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استارتاپ، گفت: استارت آپ کره جنوبی Bucketplace که اپلیکیشن دکوراسیون داخلی و خانه OHouse را اجرا می کند، به دنبال استفاده از این روند با جدیدترین سری D 182 میلیون دلاری خود است. دوشنبه در مصاحبه ای با TechCrunch.

لی به TechCrunch گفت به عنوان یک شرکت در مراحل بعدی، Bucketplace از تزریق بودجه جدید برای تسریع رشد خود در کره جنوبی و ورود به بازارهای جدیدی مانند ژاپن، آسیای جنوب شرقی و ایالات متحده استفاده خواهد کرد. Bucketplace گفت که Bucketplace همچنین قصد دارد تکنسین های بیشتری را برای کمک به توسعه ویژگی واقعیت افزوده (AR) برای پلتفرم خود استخدام کند تا به کاربران کمک کند محصولاتی مانند مبلمان یا دکور را در خانه خود تجسم کنند.

تامین مالی تنها چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که Bucketplace پلتفرم مبلمان آنلاین HipVan مستقر در سنگاپور را خریداری کرد و لی گفت این شرکت به جستجوی فرصت‌های خرید و مشارکت استراتژیک در کره و خارج از کشور ادامه خواهد داد.

OHouse کره جنوبی 128 میلیون دلار برای افزودن AR به برنامه بهبود خانه دریافت می کند

اعتبار تصویر: برنامه OHouse

لی گفت: «هشت سال پیش، OHouse فقط یک جامعه از افرادی بود که محتوای طراحی داخلی را به اشتراک می گذاشتند.

هنگامی که این اپلیکیشن در سال 2016 راه اندازی شد، طراحان داخلی و علاقه مندان به بهبود خانه توانستند عکس هایی از خانه های خود ارسال کنند تا تجربیات خود در بازسازی را به اشتراک بگذارند. سپس کاربران مجموعه گسترده ای از پست ها را مرور می کنند و مواردی را که دوست دارند مستقیماً از برنامه خریداری می کنند. مدل کسب و کار او شبیه Houzz است که نمایشگاه های آنلاین زیادی نیز دارد.

او گفت که اکنون هدف این استارتاپ ارائه خدمات متنوعی است که تقریباً همه چیز مربوط به فضای زندگی را پوشش می دهد، از بهبود خانه، بازسازی و تعمیر خانه گرفته تا تحویل مبلمان، خدمات جابجایی و حتی خدمات خشکشویی. لی در مقابل TechCrunch.

ژوئن گذشته OHouse یک سرویس تحویل مبلمان در روز بعد راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد تاریخ و ساعتی را که می خواهند مبلمان را دریافت کنند، انتخاب کنند. علاوه بر این، خدماتی را ارائه می دهد که به مصرف کنندگان کمک می کند با بیش از 5000 شرکت تعمیرات خانه ارتباط برقرار کنند.

لی نگفت که چه زمانی می خواهد ویژگی AR OHouse را راه اندازی کند، اما این امر باعث می شود کاربران عکس های خانه خود را آپلود کنند تا ببینند یک قطعه مبلمان در فضا چگونه به نظر می رسد. لی گفت، اگر مصرف کنندگان بخواهند مبلمان را بخرند، فقط می توانند روی آن کلیک کنند، که آنها را به وب سایت فروشندگان می برد.

این شرکت گفت که به نظر می رسد راه اندازی به سرعت در حال رشد است و 10 میلیون کاربر هر ماه از این پلت فرم در برنامه و وب سایت بازدید می کنند. Bucketplace همچنین ادعا می کند که OHouse بیش از 20 میلیون بار در کره جنوبی دانلود شده است.

لی از اظهار نظر در مورد ارزش گذاری Bucketplace خودداری کرد، اما منابع آشنا به این وضعیت گفتند که Bucketplace یک دور سری D را به برآورد ارزشی در حدود 1.4 میلیارد دلار افزایش داده است. آخرین دور، که افزایش کل او را به حدود 261 میلیون دلار رساند، تخمین این کودک هشت ساله را تقریباً دو برابر کرد. Bucketplace آخرین بار در نوامبر 2020 70 میلیون دلار جمع آوری کرد که طبق گزارش ها، 890 میلیون دلار برآورد شده است.

سرمایه گذاران در سری D عبارتند از SoftBank Ventures Asia، Vertex Growth سنگاپور، VC، با حمایت Temasek، Bond Capital، BRV Capital Management، بانک توسعه کره، IMM Investment و Mirae Asset Capital.

Houzz حالت AR اولیه را به برنامه های iOS خود اضافه می کند تا به شما در خرید مبلمان کمک کند